| Auteur | Bericht | 

| boxstercup 
					F360M   |   Mooie projectenDeze mannen maken echt  hele mooie Porsche rebuilts, geheel naar wens van de klant, zitten zeer gave dingen tussen.     http://www.ap-car-design.de/ even doorklikken naar projecten.  Edit by Mod.:directe link naar Porjecten   

| 

| 21 mei 2009 22:15 | 

| 

|  | 

| ver boven de 200 
					a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam   |   Re: Mooie projectenInderdaad grondig van a tot en met z; het zal echter ook wel het nodige kosten!_________________________________________ En nu bijna 300!!   Geniet nooit met mate !

| 

| 21 mei 2009 22:20 | 

| 

|  | 

| boxstercup 
					F360M   |   Re: Mooie projecten

| 

| 22 mei 2009 11:50 | 

| 

|  | 

| WdePundert 
					Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht   |   Re: Mooie projecten_________________________________________Ziet er geweldig uit, maar inderdaad, het prijskaartje    Verba volant, scripta manent.

| 

| 22 mei 2009 16:03 | 

| 

|  | 

| boxstercup 
					F360M   |   Re: Mooie projectenJa astronomisch I think.. Maar dan heb je wel wat  

| 

| 22 mei 2009 17:18 | 

| 

|  | 

| leander 
					Brabant - Westland   |   Re: Mooie projecten_________________________________________Op het eerste gezicht lijkt het alsof ze er alleen maar andere velgen onder gooien. Doe mij deze maar. Yummie! 924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
 Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

| 

| 01 jun 2009 11:36 | 

| 

|  | 

| BerendB 
					--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel   |   Re: Mooie projecten_________________________________________In Essen stonden ze ook. Heb daar nog een paar plaatjes geschoten.  Een paar nieuwe bandjes maken al gauw een wereld van verschil     mijn snapshots

| 

| 03 jun 2009 21:57 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Mooie projecten_________________________________________Huifkarren. @ Boxstercup, svp spatie tussen de foto's ipv enter.  Life is too short to drive boring cars

| 

| 03 jun 2009 22:11 | 

| 

|  | 

| paere 
					964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden   |   Re: Mooie projecten_________________________________________ik zie aan haar geen slappe bandjes  never drive faster than your angels can fly

| 

| 03 jun 2009 22:14 | 

| 

|  | 

| Jeroen914 
					foxtrot / oscar   |   Re: Mooie projectenkeurig werk, maar geen ik zie niet echt hele bijzondere dingen..._________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L

| 

| 04 jun 2009 17:20 | 

| 

|  | 

| leander 
					Brabant - Westland   |   Re: Mooie projecten_________________________________________En haar hakken zijn ook niet hoog genoeg.924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
 Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

| 

| 04 jun 2009 18:18 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Mooie projectenZe bederft het uitzicht!_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 04 jun 2009 19:26 | 

| 

|  | 

| Stijn van Kooten 

|   Re: Mooie projecten_________________________________________In Dinslaken stonden ze dacht ik ook met een geheel uit carbon vervaardigde carroserie van een 964  Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl

| 

| 04 jun 2009 20:23 | 

| 

|  |