| Auteur | Bericht | 

| porschefabian 
					Projectleider   |   porscheforum.be niet bereikbaarZijn er meer mensen die de site van onze belgische vrienden niet op kunnen.. _________________________________________Heb wat meer explorer probleempjes dus vraag me af waar het aan ligt....
 zijn er andere merken dan??

| 

| 03 sep 2012 20:31 | 

| 

|  | 

| WillemB 
					Ex 964 C2 
nu 'n VW T2b PickupKeistad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarIk ben dus niet de enige, ik dacht al dat ik een ban had    Ik merkte het gisterenavond, probeerde het een uurtje geleden ook weer, noppes. Maar even afwachten  

| 

| 03 sep 2012 20:41 | 

| 

|  | 

| porschefabian 
					Projectleider   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarIk krijg meteen een popup melding dat ik in moet loggen op de server bla ba_________________________________________ zijn er andere merken dan??

| 

| 03 sep 2012 20:42 | 

| 

|  | 

| WillemB 
					Ex 964 C2 
nu 'n VW T2b PickupKeistad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarKlopt, hier idem  

| 

| 03 sep 2012 20:44 | 

| 

|  | 

| Michiel911 
					997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarIdem hier met safari._________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!

| 

| 03 sep 2012 20:45 | 

| 

|  | 

| porschefabian 
					Projectleider   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarok dank  weet ik genoeg..._________________________________________ zijn er andere merken dan??

| 

| 03 sep 2012 20:48 | 

| 

|  | 

| Tilt! 

|   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Inderdaad problemen met de hosting/server. Zondag zonder reden of uitleg down, vandaag een bericht gekregen dat we teveel dataverkeer hebben met de site en dat ze ons daarom eruit geflikkerd hebben     Onze admin is aan't werken aan een oplossing om voor eens en altijd in de lucht te zijn. Blijkbaar gaat hij een boot kopen en die net buiten de Noordzee parkeren etc... Heb het niet helemaal gevolgd  If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Laatst bijgewerkt door Tilt! op 03 sep 2012 21:53, in totaal 1 keer bewerkt. 

| 

| 03 sep 2012 20:53 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarOndergegaan aan het eigen succes    .. gelukkig hebben wij een eigen server  

| 

| 03 sep 2012 21:42 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Wie heeft jou geleerd te liegen? De "elite" van pf.be is al keurig ingelicht via een ander kanaal dat de boel er voorlopig uitligt. En inderdaad O, als je soms ziet hoeveel bezoekers er op bepaalde momenten zijn op dat forum, dan is het wel te verklaren dat de boel ineens ploft(he Tilt). Komt allemaal wel goed, lijkt mij, maar kost wat tijd.Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 03 sep 2012 22:36 | 

| 

|  | 

| Tilt! 

|   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Wie heeft jouw gevoel voor humor gepikt?   If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

| 

| 03 sep 2012 23:19 | 

| 

|  | 

| Tilt! 

|   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________En terug online...   If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

| 

| 04 sep 2012 7:24 | 

| 

|  | 

| rufie 
					996 3.6 - 2002Gent - BelgiĆ«   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Zijn er hier precies een paar met serieuze afkickverschijnselen  Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
 http://www.RUFIE.be

| 

| 04 sep 2012 10:38 | 

| 

|  | 

| Jan A. (997 4S) 
					997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Had het nog niet gemist hoor  Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
 https://manfredmilatoertocht.nl

| 

| 04 sep 2012 12:43 | 

| 

|  | 

| bully 

|   Re: porscheforum.be niet bereikbaarZag de speedster in Belgie staan  

| 

| 04 sep 2012 17:53 | 

| 

|  | 

| Michiel911 
					997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad   | _________________________________________  Re: porscheforum.be niet bereikbaarBij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!

| 

| 04 sep 2012 19:22 | 

| 

|  | 

| mbembe 
					Cayman S 2009,
924 1977   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaaris dat die speedster die nu naar Duitsland gaat?_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!

| 

| 04 sep 2012 20:03 | 

| 

|  | 

| Michiel911 
					997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarNee wat ik heb begrepen is de koper woonachtig in Zeeuws Vlaanderen en is erg betrokken bij porscheforum.be maar dat is alles wat ik er van weet._________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!

| 

| 04 sep 2012 21:07 | 

| 

|  | 

| bully 

|   Re: porscheforum.be niet bereikbaarYep, is voor Wim z'n zuster.

| 

| 04 sep 2012 21:11 | 

| 

|  | 

| Michiel911 
					997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Weer wat geleerd.     Ik weet zeker dat ze er veel plezier van gaat hebben. Heeft zijn zoon een classic car restauratie zaak?Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!

| 

| 04 sep 2012 21:16 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaarGoed geraden._________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 04 sep 2012 21:44 | 

| 

|  | 

| Michiel911 
					997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad   |   Re: porscheforum.be niet bereikbaar_________________________________________Dan hebben we het allemaal over hetzelfde   Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!

| 

| 04 sep 2012 21:46 | 

| 

|  |