Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

18 apr 2023 9:03

Kwam deze dit weekend bij een vriend aan de muur tegen. Hij had er 3 hangen. Best indrukwekkend.

Afbeelding

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

18 apr 2023 9:46

Zeker. Al had de oranje GT3 RS ipv de RSR nóg toffer geweest. De RSR is een beetje klein in vergelijking met de rest. :wink:

Ik heb hier nu de staan:
- GT3 RS replica van AliExpress
- RSR (42096)
- 911 (10295) (nog in de doos)
- 1974 911 Turbo 3.0 (75895)
- Formula E® 99X Electric (42137)
- En nog een 911 van CaDA (C61045W)

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

10 jul 2023 23:58

Ik heb de groene Lambo Siàn uit Horn zijn plaatje dan toch gekocht… getwijfeld want echt geen Lamborghini fan, maar de Siàn :P

Echt blij mee, is 1x gebouwd (hekel aan zelf bouwen, sry Horn), doos en boekjes in perfecte staat , cadeautje voor mezelf. Nu de vitrinekast “wat” herschikken want de Lego is 60cm lang of ik riskeer hier ruzie :)

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

11 jul 2023 7:30

:thumleft: :thumleft: piccie?

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

11 jul 2023 14:03

Afbeelding

Bij deze een poging (foto staat in mijn Album), de Lego Siàn en de GT3 x3 1:8 / 1:18 / 1:43
Een foto van de kast lukt niet, spiegelwand achteraan en lichtreflecties van alle andere kanten, het ziet er op foto niet uit, itt in het echt waar je de diepte ervaart.

Toch een tip voor wie een vitrinekast overweegt, neem er 1 die echt volledig sluit, hier zit een kleine spleet tussen de 2 glazen deuren en dat betekent stof en dus afstoffen.

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

11 jul 2023 16:32

81863

zo iets beter in beeld..

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

02 jan 2024 15:38

In de vakantie weer eens tijd gehad voor wat geknutsel. Deze keer gekozen voor een redelijk uniek model: de Cayman van Panbo (7701).
Geen kopie van een echt Legomodel, dus wat mij betreft geen probleem dat het Chinees is. De set is 1:8 en bestaat uit 2868 onderdelen.
Ik ben niet bijzonder onder de indruk van het eindresultaat (alles voelt een beetje fragiel aan), maar hij was wel leuk om te bouwen. De kwaliteit van de steentjes is overigens uitmuntend, dus daar ligt het niet aan.
Aangezien ik niet zo van de stickers op Lego ben, heb ik die er niet opgeplakt (behalve de klokjes op het dashboard.)

Details: 6-cilinder boxer middenmotor, achterwielen aangedreven, onafhankelijke vering en zowel voor- als achterkant zijn automatisch in hoogte instelbaar middels electromotoren. Helaas zijn de meegeleverde motoren veel te zwak om de auto in beweging te krijgen en er op afstand mee te rijden. Maar voor het geld (ongeveer €80) had het me verbaasd als het wel allemaal probleemloos zou werken :wink:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Leuk voor in de collectie naast de andere LegoPorsches in ieder geval. De witte 911 (10295) zit nog nieuw in de doos.
Afbeelding

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

02 jan 2024 16:19

Topic-vervuiling dit. Dit is het LEGO-topic.
Voor Chinese imi-meuk kun je beter een eigen Leipo?-topic openen.





:mrgreen:

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

02 jan 2024 16:27

In 1988 verliep het laatste patent van de originele Legoblokjes, dus niet zo zeuren :wink:

Re: Voor de kinderen onder ons....LEGO!!!!

04 feb 2024 17:05

Voor de Senna fans (693 blokjes)

https://www.autoblog.nl/nieuws/mclaren- ... ar-5223612
Plaats een reactie