Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche rijder Loek Hartog, onze held

07 sep 2026 16:14

Zie https://www.youtube.com/watch?v=t7GUtbQSBQM

British racing driver Ollie Millroy was involved in a huge crash during the China GT and with emergency crews not immediately at the scene, another driver Loek Hartog ran towards the burning wreck and helped pull him to safety.
Ollie suffered six broken ribs, a broken collarbone, fractures to his hand and finger, a bruised lung, and remains in a stable condition.
Loek Hartog joiend us from the Netherlands.

Zeer indrukwekkend. Ik volg Loek al een paar jaar en hij is altijd al zeer benaderbaar en vriendelijk. En nu dus nog een held ook. Topper.

Maar het zou niet nodig geweest moeten zijn. Waarom ging de baan niet direct op slot en konden de marchals inspringen. Alles duurde veel te lang.

Re: Porsche rijder Loek Hartog, onze held

07 sep 2026 16:29

Wat een held inderdaad! :thumleft:

07 sep 2026 16:46

Episch moment. Zonder nadenken over gevaarlijke consequenties voor zichzelf een collega racer letterlijk het leven redden omdat de marshalls het te druk hadden met donuts eten of zoiets.

Ik had echt een flashback naar 1992 toen Senna iets gelijkaardig deed bij Eric Comas op Francorchamps. Die zijn V10 motor loeide plankgas & lekte benzine of olie terwijl Comas buiten bewustzijn was. Millroy dankt zijn leven aan deze heldendaad van Loek Hartog!

De dag dat Senna fataal crashte in Imola in 1994 stopte Comas met F1 & leverde zijn licentie in.

07 sep 2026 17:57

Moest hier aan denken;

https://www.youtube.com/watch?v=ifpGvYzuxrE

07 sep 2026 20:30

Altijd fijn als mensen zich om mekaar bekommeren.
Maar beter nog dat dit al heel jong : "ingeprogammeerd" is. Wat een reactie.
Ja een held, Wow.
Dank je wel Loek.

07 sep 2026 21:06

Absoluut klasse van Loek.
Ik moest zelf ook gelijk aan de beelden van Senna - zoals hierboven beschreven - denken
Plaats een reactie