Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Tweet van AfroJack

05 mei 2013 20:19

Horn, ik had het niet beter kunnen beschrijven :thumleft:
Gruss, rene

05 mei 2013 20:30

het houdt niet over.

05 mei 2013 20:31

horn schreef:behalve dan dat deze jongens vergeten dat ze ook een voorbeeldfunctie hebben. Vandaar dat ik de tobvoetballers ook even noemde.

Als je ergens heel erg goed in bent mag je heel veel verdienen. Vraag en aanbod - ik geloof wel in dat principe. Heb dan ook geen probleem met de verdiensten, noch de besteding aan auto's. Maar op de eerste dag je Ferrari kort rijden en daar hard lachend twitterpics van verspreiden, vervolgens alsof het niks kost je nieuwe Lambo ophalen en met 167 waar je 100 mag je rijbewijs kwijtraken en vervolgens stoer proosten met de andere tobber met zijn R8 alsof het een wereldprestatie is... neuh... :puker:

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Onze Afrojack zal wel geen vertegenwoordiger van het Nibud worden ;-)

05 mei 2013 21:05

Een tobvoetballer?

05 mei 2013 21:12

inderdaad. balotelli. en consorten.

06 mei 2013 17:29

Tobvoetballers? Volgens Gijpie zijn er daar heul veul van :cheers: :mrgreen:

06 mei 2013 18:44

Boertje schreef:...en zo maakte Afrojack het leed dat hij de rest van NL heeft aangedaan door de premieverhoging weer een beetje goed met een nette BPM donatie :wink:

Volgens mij staat de Lambo op duits kenteken (Kleve). Mooi bvtje opgezet daar?

06 mei 2013 20:47

Ik denk dat met zo'n imbeciel dit nog wel eens het langste topic van het hele forum kan worden... :bang:
Laatst bijgewerkt door mbembe op 06 mei 2013 20:55, in totaal 1 keer bewerkt.

06 mei 2013 20:54

Wat een waardeloze zak is het ook. Rijdt ie z'n F in elkaar omdat ie niet kan rijden en koopt ie maar snel een Lambo omdat die 4 wielaangedreven is.... Dan valt het minder op dat je niet kunt rijden :roll:

09 mei 2013 14:45

De volgende......
"Elia stond vrolijk te lachen op de Binckhorstlaan "
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... rak__.html

09 mei 2013 17:17

horn schreef:behalve dan dat deze jongens vergeten dat ze ook een voorbeeldfunctie hebben. Vandaar dat ik de tobvoetballers ook even noemde.
Als je ergens heel erg goed in bent mag je heel veel verdienen. Vraag en aanbod - ik geloof wel in dat principe. Heb dan ook geen probleem met de verdiensten, noch de besteding aan auto's. Maar op de eerste dag je Ferrari kort rijden en daar hard lachend twitterpics van verspreiden, vervolgens alsof het niks kost je nieuwe Lambo ophalen en met 167 waar je 100 mag je rijbewijs kwijtraken en vervolgens stoer proosten met de andere tobber met zijn R8 alsof het een wereldprestatie is... neuh... :puker:

Helemaal mee eens!

09 mei 2013 17:54

En wat is dat dan een Afrojack???

09 mei 2013 18:20

Thefrits schreef:De volgende......
"Elia stond vrolijk te lachen op de Binckhorstlaan "
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... rak__.html

Werd twee weken geleden samen met de Oostenrijker Arnautovic twee dagen voor een belangrijke wedstrijd om 3 uur 's-nachts aangehouden. Of beter gezegd, Arnautovic werd aangehouden, en Elia reed er in zijn Bentley (!) achteraan. Zijn beiden voor de rest van het seizoen door de club, die dreigt te degraderen, geschorst. Als je voor een dubbeltje geboren bent, kun je best een kwartje worden. Geldt niet voor dit soort types. De term proleet zou ik hier niet willen gebruiken, maar.......

09 mei 2013 18:44

Jan A. (997 4S) schreef:En wat is dat dan een Afrojack???

Hier heb je er 1 ! :mrgreen:

Afbeelding

09 mei 2013 18:46

maar ik heb liever deze:
Afbeelding

09 mei 2013 23:57

horn schreef:inderdaad. balotelli. en consorten.

Zo maken sommige spelers van Real Madrid er een sport van om zo hard mogelijk onder het stadion van hun aartsrivaal Atletico Madrid te scheuren. Sergio Ramos heeft de 250 km p/u al aangetikt in zijn Pan Turbo. En diegenen die daar een keer gereden hebben weten dat die weg in een hele flauwe bocht loopt.

10 mei 2013 1:31

jan-1 schreef:Als je voor een dubbeltje geboren bent, kun je best een kwartje worden. Geldt niet voor dit soort types. De term proleet zou ik hier niet willen gebruiken, maar.......

als iedereen in zijn omgeving eens op zou houden met die jongen te overtuigen dat hij al een euro is en hem met beide poten op aarde zou zetten, zou dat een hoop helpen. #verwrongenzelfdbeeld....

11 mei 2013 15:49

Marc' Oh Oh... schreef:
Boertje schreef:...en zo maakte Afrojack het leed dat hij de rest van NL heeft aangedaan door de premieverhoging weer een beetje goed met een nette BPM donatie :wink:

Volgens mij staat de Lambo op duits kenteken (Kleve). Mooi bvtje opgezet daar?

Volgens mij gaat die belastingontwijkende truc niet meer op? Met een paar partners een autoverhuurbedrijf oprichten in Duitsland en dan de autos verhuren aan jezelf...

Je mag niet meer als Nederlander Voor lange tijd in NL rijden op buitenlands kenteken toch?

11 mei 2013 16:09

wel als nederlander. niet als nederlands ingezetene... :idea:

11 mei 2013 17:30

Gewoon staan in je auto dus. :mrgreen:

11 mei 2013 18:03

Zoals van Velzen?

11 mei 2013 19:28

bully schreef:Zoals van Velzen?