Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

29 nov 2005 12:59

Opvallend hoe verschillend de mening over de Cayman is. Namen als Cockman en Gayman komen voorbij, maar ook veel positieve verhalen.

Alhoewel ik een echte 911-adept ben, moet ik mijn mening over de Cayman toch wel bijstellen. Ik was afgelopen zaterdag op de Cayman Lounge presentatie bij Pon. De 997 voorkant is natuurlijk een geweldige aanwinst. Maar ook de achterkant is goed. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik een "billen" fan ben, deze Cayman heeft geprononceerde billen, een prachtige lijn. Er stond een zilverkleurige Cayman en een zwarte Cayman S die al meteen verkocht was. De prijs van zo'n bolide verschilt aanmerkelijk van de 911. Tja,.....vond hem toch wel mooi!

29 nov 2005 13:29

Draaikont. :wink:

29 nov 2005 13:31

Lydia schreef:Maar ook de achterkant is goed. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik een "billen" fan ben


:roll: :ass: :^:

29 nov 2005 14:11

@Lydia: welke kleur is mooier, zwart of zilver ?

29 nov 2005 14:23

Poeh, dat is moeilijk te zeggen. Op zich vind ik altijd wel dat een sportauto kleur mag hebben, maar veel Porsches zijn zilver, blauw of zwart. En dat zijn natuurlijk veilige kleuren. Ik ga die kleuren wel steeds mooier vinden. Heeft dat met de leeftijd te maken :D :D De zwarte was zwart zoals het hoort: zonder metallic. Erg mooi. Maar die zilveren vond ik ook wel wat hebben. Ik zou niet kunnen kiezen, eerlijk gezegd. Er stond trouwens ook een 997 4s cabrio in het zilver. Oei... die stal mijn hart. Maar je krijgt ook de schrik om je hart als je de prijs leest... Dan is een Cayman prettiger geprijst. Zilver of zwart? Bij die prijs kun je ze misschien alle twee kopen :lol:

hmmm

29 nov 2005 15:08

veel :ass: liefhebbers hier... :mrgreen:
sorry, kon het niet laten :twisted:
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 29 nov 2005 15:36, in totaal 1 keer bewerkt.

29 nov 2005 15:24

Ik weet waar het vandaan komt...uut de achterhauk! :D Jij was zeker niet bij Pon... :lol:

pon

29 nov 2005 15:35

Neuhhhh was ingesneeuwd :twisted:
Enuuhh Achterhook is geen Twente heur! :mrgreen:
Grrr baal dat jouw :ass: breder is dan de mijne :lol:

29 nov 2005 15:43

Ik hoop wel dat je het over mijn auto hebt... :D

:-)

29 nov 2005 15:48

krijg ik anders een :eye: ?

29 nov 2005 15:52

Pfff, pas op, je begeeft je op glad ijs, dit gaat weer op het VIVA forum lijken en deze keer ligt dat toch echt niet aan mij! :twisted:

29 nov 2005 18:28

Was zondag bij mijn dealer voor intro Cayman. Hij had er al 8 verkocht dat WE. 1 klant had een Boxster en de overige 7 waren nieuwe klanten en die kwamen van bmw :!: Weet helaas niet van welk type bmw Z? of van die keffertjes?

29 nov 2005 20:03

In de Auto, Motor und Sport van deze week een dubbeltest van 911 Carrera en Cayman S. Drie keer raden? Laat maar, Cayman S vond men de betere. Ook vond men beide Echte Porsches!

29 nov 2005 22:03

Nicolò schreef:Ook vond men beide Echte Porsches!


Die 911 Carrera ook :?: :shock:























:cheesy: :twisted:

29 nov 2005 22:04

911-lover schreef:
Nicolò schreef:Ook vond men beide Echte Porsches!


Die 911 Carrera ook :?: :shock:
:cheesy: :twisted:

Zelfs die 911! :oops:
Plaats een reactie