Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 jun 2024 7:03



Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Uitdagende baan................ 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
beroepsdeformatie heet dat toch :shock: :cry:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


27 sep 2007 23:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
GI996C schreef:
Sorry, maar dat gun ik me grootste vijand nog niet!

(kan helaas uit ervaring meepraten)

Die P van jou is wel 8) 8) 8)


Ik "gun" ze het ook niet, het ging om de doorgeschoten beroepsdeformatie zoals drknauf al zei...
En m'n auto vind ik zelf ook wel 8) 8) 8), met de nieuwe velgen is'tie af :D (op een 3e remlichtspoiler na )


28 sep 2007 1:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
paulb schreef:
En m'n auto vind ik zelf ook wel 8) 8) 8), met de nieuwe velgen is'tie af :D (op een 3e remlichtspoiler na )


Die zou ik er zeker opzetten...

Afbeelding

...maakt 'm door de minder hoge ruit ook "breder" , plús mensen zien bij slecht weer tenminste dat je remt... 8)


28 sep 2007 7:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Remmen is angst.... ni jemme, jije! :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 sep 2007 7:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
@ Frost : Hier moet in Peter bijstaan. Dat de job moet gedaan worden OK, daar moeten we mee leven. Maar hoe deze **** haar job beleeft is toch iets anders . "Ik krijg een kick als ik eentje pak" , elke keer als ze er één hebben "Oh yes" , de manier hoe ze reageert als ze de flitscontrole melden op de radio etc getuigd niet van de reden van het flitsen maar van de machtspositie en karakter van dat mens. De politie uw vriend. Na deze vertoning staan ze terug aan af met hun campagne.
En zoals John zegt is het welpositief dat ze het in een bebouwde kom doen . Daar heeft het een reden in tegenstelling tot op een verlaten snelweg.

paulb schreef:
En m'n auto vind ik zelf ook wel 8) 8) 8), met de nieuwe velgen is'tie af :D (op een 3e remlichtspoiler na )


De auto met die velgen is subliem. Maandag in reallife kunnen bewonderen 8)
BTW thx voor de gastvrijheid :thumleft:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


28 sep 2007 12:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
ach. als mijn werk was om mensen te flitsen, zou ik ook blij zijn als ik iemand kon flitsen... :? :wink:


Ik niet, want dat is teken dat er iets niet klopt aan ofwel hun werk, of de regelgeving.

Hoe minder opmerkingen ik in de zaak moet maken, hoe beter ik me voel.

Mijn job, bestaat er voor een groot deel uit io toekijken of de mensen die hier werken zich houden aan de afspraken die er gemaakt zijn. :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


28 sep 2007 12:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Jurgen schreef:
...maakt 'm door de minder hoge ruit ook "breder" , plús mensen zien bij slecht weer tenminste dat je remt... 8)


tss, alsof ie nog niet breed genoeg is :lol:
Maar het gaat me idd ook om het beter zichtbaar zijn van het remmen en hij ziet er weer een stukje actueler uit

@Koen, volgende keer mogen jullie mee-eten :wink:

ontopic: "Fliters doen het voor de lol" :roll:


28 sep 2007 14:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
FREAKS zijn het

ik schaam mij om belg te zijn als ik dat zie !


10 okt 2007 0:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
SPEEDMAN schreef:
FREAKS zijn het

ik schaam mij om belg te zijn als ik dat zie !


Denk je nu echt dat ze er alleen in Belgie op kicken? Wat mij ook erg stoort is dat daar 2 (TWEE ) agenten gezellig bijelkaar in een auto zitten. Wat een geld verspilling, kan die andere niet iets zinnigers gaan doen? Er wordt voortdurend geroepen meer blauw op straat, nou begin dan maar eens een einde te maken aan dat gezellig met z'n tweeen lekker rondrijden. Met de moderne communicatiemiddelen moet het niet moeilijk zijn om indien nodig snel assistentie te krijgen.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


10 okt 2007 19:55
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
moet je wel eerst weer het respect en de angst voor politiemensen herstellen. zie in de US waar agenten gewoon alleen rijden. Overigens is in de US uiteraard niet 'alles beter' maar daar durft een agent wel gewoon in zijn eentje in een buitenwijk twee kerels in een huurauto aan de kant te zetten en aan te houden... :roll: hier durven ze met zijn tweeen niet eens een huis in te gaan waar iemand op dat moment doodgemarteld wordt. "even assistentie vragen"... :?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 okt 2007 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
Idd heel juist in USA patrouilleren ze alleen, dat is nog eens een efficiente inzet van beperkt beschikbaar en kostbare bedrijfsmiddelen wat agenten toch zijn. En in usa zijn het geen lieverdjes die ze aanhouden. Hier gaan ze liever relaxed met zijn tweeen in extreem luxe onopvallende videowagens een beetje toeristisch rondtoeren kijken of er stiekum nog een medeburger genaaid kan worden. Waarom wordt er niet op amerikaanse wijze met 1 agent erin, in duidelijk opvallende politieauto's, rond gereden, dat heeft direct een verkeersgedrag-corrigerende werking, of is dat niet de bedoeling en gaat het alleen om de centen.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


11 okt 2007 17:39
Profiel
Bericht 
Wat dacht je. :roll:


11 okt 2007 18:07
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2
Bericht 
Dat is denk ik ook de grootste irritatie bij de meeste automobilisten, dat het geldgraaien er zo dik bovenop ligt.
Op plekken waar een bord geplaatst is met "U RIJDT TE SNEL" wordt meestal niet gejakkerd,werkt prima en kost niet gelijk een boete maar ja dan moet er inderdaad weer een ander potje gevonden worden om de "tekorten" op te vangen. Getuigd van weinig respect voor de belastingbetaler. :evil:


11 okt 2007 19:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.