Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.

06 apr 2012 19:16

Goh die Devilson lijkt wel een advocaat 

06 apr 2012 19:40

Ik dacht even dat er twee politici aan het discussieren waren..."jij draait"  

Op zich wel een leuke discussie.... Wie is er aan zet? Kom er maar in Franz  

07 apr 2012 18:14

MarkS schreef:Maar als Franz nou wat extra verlofdagen opneemt, dan kan hij hier nog wat meer tijd insteken.  

Dat mensen nog de moeite nemen om dat oeverloze gehannes van DS en mij te willen lezen?  

Zal proberen het weekend wat te posten. Mijn dochtertje is een paar dagen geleden ter observatie opgenomen in het ziekenhuis dus mijn prioriteiten liggen even anders. Vandaar die nachtelijke postings van mij op een iPadje.  

07 apr 2012 18:52

chelsea schreef:Goh die Devilson lijkt wel een advocaat 

Is het toch ook?

07 apr 2012 19:44

Franz schreef:MarkS schreef:Zal proberen het weekend wat te posten. Mijn dochtertje is een paar dagen geleden ter observatie opgenomen in het ziekenhuis dus mijn prioriteiten liggen even anders. Vandaar die nachtelijke postings van mij op een iPadje.  

Sterkte en beterschap voor je dochtertje. Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan het PF.

07 apr 2012 21:18

Dank je Mark.  

07 apr 2012 21:40

Ook van deze kant sterkte gewenst.

07 apr 2012 22:35

Dank je DS. Mijn dochtertje van 4 verblijft vanwege een nierbekkenontsteking een tijdje in het ziekenhuis maar het gaat sinds vandaag een stukje beter. Heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.