Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Sociale media, wat doe ik ermee?

16 jul 2012 19:31

renetrzes schreef:Mee eens maar hier sta je toch iewat meer anoniem op.

Ook dat bepaal je toch ook echt zelf. Nickname oké, maar als je vervolgens in een voorstel topic alle informatie prijsgeeft.

En Google maar eens op bepaalde onderwerpen, hoppa, daar zijn je PF berichten.

Als je je daar druk om maakt, niks posten, geen social media en beter nog geen www.

En hadden we niet al een draadje over LinkedIn, Facebook, twitter, etc?

16 jul 2012 19:46

Dobbelsteen bedankt :salut:
Goede raad lijkt mij.

16 jul 2012 19:47

Tja daar heb je wel gelijk in . Oke dan is dit mijn laatste berichtje. :mrgreen:

16 jul 2012 19:51

@renetrezes. :cry:

16 jul 2012 20:21

renetrzes schreef:Tja daar heb je wel gelijk in . Oke dan is dit mijn laatste berichtje. :mrgreen:

:oops:

16 jul 2012 20:42

Eens kijken hoelang hij de drang om toch weer iets te plaatsen kan onderdrukken :mrgreen:

Gaat heel PF nu linken op FB, LinkedIn, etc......
Lijkt me wel lachen om eens te zien wat jullie zoal uitspoken buiten het forum. Richard met z'n Mickey Mouse petje bijvoorbeeld, geinig. :D

16 jul 2012 21:02

Olaf schreef:LinkedIn voor zakelijke netwerken

Facebook voor het zien (en plaatsen) van foto's van evenementen etc

... verder niks ;)

+1 waarbij opgemerkt dat Linkedin een vacaturebank wordt, waarop veel mensen onwaarschijnlijke kundes van zichzelf presenteren.

16 jul 2012 21:16

Linkedin zakelijk
Fb vrienden
Twitter voor volgen van autoblog, financieel dagblad en nog wat andere nieuws sites. Heel handig, de krantenkoppen komen voorbij kan zelf kiezen wat ik open, nooit meer in krant bladeren. Berichten zelf maken doe ik nauwelijks.

17 jul 2012 0:30

Zie je wel, niet lang volgehouden :|

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=35549&p=943504#p943504

17 jul 2012 0:47

@Ferdi's Porsche
Ik heb de app "Flipboard" gedownload.
Wel ff puzzelen maar het begint er op te lijken.

17 jul 2012 0:52

Even de proef op de som genomen. FB vrienden van enkele PF'ers random uitgenodigd, puur gebaseerd op naam ( te herleiden aan forum naam ) of foto met Porsche. Binnen 3 minuten 3 mensen toegevoegd. Ondanks dit tijdstip. Toch geinig.

17 jul 2012 0:54

sebastian schreef:mensen, wees zuinig op uw gegevens en privacy! Het internet vergeet niks...

fossielen, niet meer van deze tijd :mrgreen: . Privacy is uit, delen is in. Jeugd van tegenwoordig doesn't give a shit about privacy...

begrijp je overwegingen, maar de tijdens zijn echt veranderd. Waar wij ons nog moesten afvragen 'waar we het moesten zoeken' is men tegenwoordig alleen nog maar bezig de informatiestromen te managen. Andere tijden, andere problemen ook. En dat mensen opschrijven wanneer ze op vakantie zijn, dat zijn juist de mensen die nog niet aan de nieuwe tijd van info delen zijn gewend of die te onnozel zijn om het te begrijpen....

Bedoel uiteraard niets persoonlijks naar de mensen hier. :wink:

@ Delnoy - ha, oude facebook vriend, jij ook hier? :^:

17 jul 2012 11:24

@sarsrich misschien zijn er inmiddels betere appjes voor, maar mij bevalt dit uitstekend.....

17 jul 2012 11:58

+1 , mij ook.

17 jul 2012 12:00

Goed verwoord Horn. :thumleft:

19 jul 2012 10:31

FB en Linkedin. Twitteren doe ik niet.

19 jul 2012 11:02

Installeer dit voor de gein eens: Do not track en verbaas je hoeveel info er over je wordt opgeslurpt. Gisteravond geinstalleerd en nu al 222(!) blocks.

19 jul 2012 14:16

Blokkeren die niet gewoon je cookies? Sommige sites vereisten dat je cookies kan gebruiken, dus kan wel eens vervelend worden in bepaalde gevallen.

19 jul 2012 15:19

Geen idee maar (nog) geen problemen op dat vlak!

19 jul 2012 17:05

Maarten schreef:Installeer dit voor de gein eens: Do not track en verbaas je hoeveel info er over je wordt opgeslurpt. Gisteravond geinstalleerd en nu al 222(!) blocks.

Sinds april j.l. heb ik Do Not Track Plus: 16,897 blocked and counting...
Plaats een reactie