| Auteur | Bericht | 

| 3AE '99 
					987.2 Cayman SRoosendaal   |   Wie wil er een sticker..._________________________________________Net gezien op GS, pfff "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."

| 

| 17 jul 2012 16:31 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Wie wil er een sticker...Zolang ze lekker op de rechterbaan (lees: ver uit mijn buurt) blijven zal het me compleet boeien._________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 17 jul 2012 16:54 | 

| 

|  | 

| Ewout 
					ex 997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel   |   Re: Wie wil er een sticker...Op het forum kunnen we beter andere gebruiken; Zoiets als "Ik werk mee aan Amersfoort aan zee".    Ik hou alleen niet van bumperstickers, jammer.

| 

| 17 jul 2012 16:55 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________prima sticker, wel voor binnen de bebouwde kom dan. Kom maar Lindemans    Life is too short to drive boring cars

| 

| 17 jul 2012 17:33 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   |   Re: Wie wil er een sticker...... en voor auto's met aanhangers/caravans    Ik had toch al een kaartje van je gehad ...   

| 

| 17 jul 2012 17:34 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________kzal een sticker op je bek plakken         (vroeger de dik voor mekaar show : ome willem hebbie stickers)WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 17 jul 2012 17:45 | 

| 

|  | 

| thedutchguy 
					Boxster 25 Jahre   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Persoonlijk hou ik meer van dit soort stickers:     Black Cars Look Better In The Shade

| 

| 17 jul 2012 18:23 | 

| 

|  | 

| Tilt! 

|   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Of : "If you're going to ride my ass, at least hold my hair !"   If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

| 

| 17 jul 2012 18:46 | 

| 

|  | 

| mbembe 
					Cayman S 2009,
924 1977   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________ik heb geen problemen met die stickers; honderd km/u kan prima in z'n tweede versnelling   Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!

| 

| 17 jul 2012 19:43 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________16 zonnepanelen op het dak laten leggen. Ben groen genoeg   Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 17 jul 2012 19:48 | 

| 

|  | 

| thedutchguy 
					Boxster 25 Jahre   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Goed bezig Delnoy, ik ook +4     Vergeet je de 650 euri subsidie nie?Black Cars Look Better In The Shade

| 

| 17 jul 2012 20:50 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Uiteraard niet. Aanvraag is al de deur uit. En daarnaast ook nog 1000 euro provinciale subsidie.   Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 17 jul 2012 21:06 | 

| 

|  | 

| Black Betty 
					Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Leuk briefje voor onder de ruitenwisser: it's better to burn out than to fade away

| 

| 17 jul 2012 21:53 | 

| 

|  | 

| Jeroen C3.0 
					carrera 3.0 1977Asperen   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________..ach...ik heb al een hele groene auto....   The difference between men and boys...
 The size of their toys!

| 

| 19 jul 2012 10:23 | 

| 

|  | 

| porsche964 
					964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe   |   Re: Wie wil er een sticker...+1 de mijne is ook heel groen   

| 

| 19 jul 2012 10:51 | 

| 

|  | 

| Renntech 
					Diverse Porsche'sSteenwijk   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Ik denk dat ik er voor elke auto een ga bestellen   http://www.renntech.nl

| 

| 19 jul 2012 17:17 | 

| 

|  | 

| mckok 
					996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid   |   Re: Wie wil er een sticker...

| 

| 19 jul 2012 20:22 | 

| 

|  | 

| mbembe 
					Cayman S 2009,
924 1977   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________haha die is al veel beter     Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!

| 

| 19 jul 2012 21:40 | 

| 

|  | 

| Blijco 
					997 Carrera S 3.8Ede   |   Re: Wie wil er een sticker...Had ik eerder moeten weten van die sticker, had er gelijk 1 besteld._________________________________________Ik kon hem mooi op de boottrailer plakken, ken je mooi 100 km/h rijden in Duitsland op weg naar Gardalake.
 The difference between men and boys.....
 The speed of their toys !!

| 

| 19 jul 2012 22:17 | 

| 

|  | 

| thedutchguy 
					Boxster 25 Jahre   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Zal wel een flinke boot zijn!    Black Cars Look Better In The Shade

| 

| 20 jul 2012 12:00 | 

| 

|  | 

| lindemans 
					911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________O jee, heb ik zo'n reputatie mannen ...   Als mensen uit overtuiging zo'n sticker willen rijden prima toch ? Je hebt ook mensen met zo'n visje achterop; of van een pretpark. Ik vind alleen "Carrera" achterop wel mooi en op de snelweg laat ik dat graag zo veel mogelijk mensen zien hoor  Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig

| 

| 26 jul 2012 14:54 | 

| 

|  | 

| sebastian 
					911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________hmmm...ik dacht dat die vlieger niet op ging; kan maar 1x subsidie krijgen?kaufen, behalten, genießen...

| 

| 26 jul 2012 20:50 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Eerst landelijk aanvragen en ontvangen, daarna provinciale subsidie aanvragen.   Is niet helemaal de bedoeling maar ok.  Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 28 jul 2012 17:47 | 

| 

|  | 

| Taxi Hans 
					ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland   |   Re: Wie wil er een sticker...https://encrypted-tbn1.google.com/image ... ZOfh-aLWul_________________________________________100 + 100 = 2x zo snel en een giga aan werveling achter de auto, is dus nog 25% van de normale uitstoot. Groen zullen de wegen zijn als wij die luchtwervelingen maar veroorzaken.   Picasa album

| 

| 28 jul 2012 23:17 | 

| 

|  | 

| Ivo 3.6 
					Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum   |   Re: Wie wil er een sticker..._________________________________________Goed zo Hans. Dat is nog eens een wetenschappelijke onderbouwing!!    http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
 life is too short to drive boring colors

| 

| 01 aug 2012 23:00 | 

| 

|  |