18 maart 2014 21:48
18 maart 2014 23:41
19 maart 2014 0:12
19 maart 2014 0:41
19 maart 2014 1:38
19 maart 2014 1:53
19 maart 2014 9:27
patrick911 schreef:Kobayashi daarentegen gaat dit jaar 100% vrij.
19 maart 2014 10:05
19 maart 2014 10:20
19 maart 2014 11:11
eduard900 schreef:Voordeel van minder herrie is wel dat je elkaar kunt verstaan op de tribune. Ik ben vorig jaar in shanghai wezen kijken en vond dat een groot nadeel. Je kunt gewoon niet met elkaar communiceren, hoogstens een beetje naar elkaar grijnzen als je toevallig allebei hetzelfde ziet gebeuren.
eduard900 schreef:Er was ook geen reet van te volgen maar dat kunnen de el cheapo led screens en dito speakersystemen ook geweest zijn
19 maart 2014 11:16
19 maart 2014 13:31
patrick911 schreef:...tenzij de FIA weer een of ander bizar regeltje had gevonden om Bottas z'n punten af te pakken.![]()
Sorry hoor, maar de 'randomness' van hun beslissingen maakt het niet leuk meer. Vergne & Grosjean werden vorig jaar enorm gestraft voor hun roekeloze starts, Kobayashi daarentegen gaat dit jaar 100% vrij.
8 gratis tips voor de FIA om het aantrekkelijker te maken:
1) haal 'fuel-flow' beperking weg. 100kg aan boord, maar aan de rijders/teams om het gebruik te bepalen.
2) stewards moetwen tijdens de race straffen uitdelen; dat gedoe zoals nu met Ricciardo & Kobayashi is belachelijk.
3) Haal saaie circuits waar bijna niet in te halen is (Valencia bv) van de kalender. Men haalt nu allemaal truukjes uit om in te kunnen halen, maar haalt tegelijkertijd spannende circuits met hoogteverschillen van de kalender. Dom.
4) haal domme regels weg zoals die 'laatste race met dubbele punten' en geef teams meer tijd om te testen.
5) Verlaag prijskaartje voor de race (vrije toegang dit jaar in Melbourne: $86, 2 jaar geleden: $65) en zorg dat je op de grandstands iets kan zien zonder die stomme hekken; ik kan nergens fotograferen zonder een hek in beeld.
6) Bring back the noise!
7) breng niet voor iedere scheet die pace-car naar buiten. Het is toch ontzettend frustrerend als je 10 rondes hard gewerkt hebt om 10s voorsprong op te bouwen, om het zo weer te zien verdwijnen omdat er ergens een auto (buiten de racing-line) stil staat.nieuw bloed in de organisatie (Ecclestone weg!)
19 maart 2014 15:31
19 maart 2014 15:46
racebeus schreef:Gelukkig heb ik de cd's van Ollie nog![]()
20 maart 2014 14:57
Ruudje schreef:Maar heel misschien (niet dus) klinken de nieuwe motoren in het echt wel minder slecht dan het nu lijkt...
20 maart 2014 15:45
20 maart 2014 15:48
21 maart 2014 11:04
21 maart 2014 11:39
Black Betty schreef:Dat dubbelepuntengedoe vind ik ook helemaal niks. Het zou leuker (en beter?) zijn als je als rijder/team ná de kwalificatie, maar voor de race 1x per seizoen bij de organisatie aan kunt geven dat je de punten die je die race behaalt verdubbeld wilt zien.
Na de race kan dan aangegeven worden welke rijder/team gebruik gemaakt heeft van zijn 'puntenverdubbelaar' en wat 'm die gok/inschatting heeft opgeleverd...
21 maart 2014 12:35
22 maart 2014 20:37
23 maart 2014 22:43
30 maart 2014 13:45
06 apr 2014 12:50
06 apr 2014 13:06