Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

09 aug 2006 17:41

aangenamer om naar te kijken in ieder geval

09 aug 2006 17:47

Erick schreef:Ik had gehoopt dat die achterlijke Maaik de Boer inmiddels ook wel was weggehaald.

Ik ben niet begonnen met roepen dat ik naaktfoto's van Maik de Boer had... :mrgreen:

Overigens wel een digitale serie 'behind the scenes' van de Playboy sessie met Bridget opgeduikeld. Allemaal foto's om de fotosessie heen. Leuk. Bij interesse even je email pb'en. :cheesy: :^:

09 aug 2006 17:57

Waar google jij allemaal op :?: :mrgreen:. Wel een geinige tattoo op d´r rug. :wink:

09 aug 2006 18:01

Harley schreef:Waar google jij allemaal op :?: :mrgreen:. Wel een geinige tattoo op d´r rug. :wink:

ja, die kon je ook zien als je het blad toch net doorlas voor de interviews. :wink: maar bij die 37 pics van behind the scenes zitten ook leuke andere 'invalshoeken'.

09 aug 2006 18:11

Zjin dat ook die extra foto's waarin ze laten zien hoe handig sommige onderdelen van Bridget met Photoshop zijn verwijderd en aangepast?

Heb ze niet gezien, heb er alleen over gelezen :)

09 aug 2006 18:16

horn schreef:maar bij die 37 pics van behind the scenes zitten ook leuke andere 'invalshoeken'.

37 maar :?: Ik heb er al 43 :wink:

09 aug 2006 22:59

Harley schreef:
horn schreef:maar bij die 37 pics van behind the scenes zitten ook leuke andere 'invalshoeken'.

37 maar :?: Ik heb er al 43 :wink:

dan heb je de 6 foto's erbij die in de playboy stonden - die tellen voor mij niet als behind the scenes... :wink:

26 feb 2007 19:04

JPNPC schreef:Ok. Ik zal maar even reageren dan. Had nog niet eens een inlognaam voor Porsche Forum.
:oops:

Ik hoop dat degene die gekeken hebben er een beetje van genoten hebben. Ik heb in ieder geval een leuke tijd gehad. Niet gehuild zoals de rest van de kandidaten en er een leuke vriendin aan overgehouden. Degene die mee geweest zijn naar de Moezelrit van de NPC hebben Mariëlle al kunnen ontmoeten.
Mooie npc site zo kom je nog eens ergens als je op internet zit..
Plaats een reactie