Op de Porsche site staat een filmpje van de introductie. Ik kijk echt uit naar Le Mans, eindelijk doen ze weer mee met de prototypen. Ik en ook trouwens benieuwd wat de nieuwe RSR gaat doen.
Bij Hurricane mag je er ook niet meer bij staan! Hadden hetzelfde geintje met een circuit-911, waarbij het rubber dwars door de houten plafondplaten sloeg! En de achterkant van de 911 was niet meer als zodanig herkenbaar. Ouwe 345 banden.
Neppert schreef:Ik vraag me alleen af wat die tennisballen in bij de motor doen?!?!?!?!?
Die liggen op de inlaat kelken als de auto geparkeerd staat, dan komt er geen vuil en ongedierte in het inlaat systeem.
Aha....doeltreffende oplossing! Alleen voor dat filmpje had ik ze ff uit die motorruimte gehaald. Beetje een apart gezicht namelijk als je het mij vraagt!
Leuk om (nog) eens terug te zien, Belgische reportagemaker Jambers gaat op bezoek bij eigenaars van Italiaanse exoten (anno '91 ongeveer). De clichés worden helaas vaak bevestigd https://www.youtube.com/watch?v=pcdHvMWq-d4 Valt mij op dat de sportwagens uit die tijd toch meer présence en stijl hadden (de Mondial is helaas een uitzondering) dan hun moderne equivalenten...