Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Porsche Scene Live nu ook in het Nederlands !

29 maart 2009 12:04

Voor een ander blad?

29 maart 2009 17:20

Arts & Auto? :lol: Playboy? Donald Duck? Ben erg benieuwd naar het artikel, sowieso goed geregeld!! :thumleft:

29 maart 2009 21:52

tja was zeker een heel leuk stuk ja.wat ik me nu wel afvraag.moet je daar nu voor betalen om in het blad tekomen of krijg je er voor betaald.gaat me natuurlijk helemaal niets aan maar toch wel leuk om teweten.

gr anton964

29 maart 2009 21:59

@ Horn: Arts en Auto? Die mis ik even ...
Nee, de Playboy gaat het niet worden. Tenzij ze ook al een senioren uitgave hebben :mrgreen:
Ik weet niet of er wat uitkomt bij deze shoot. Zo ja, dan laat ik weten waarvoor de foto's zijn gemaakt!

@ Anton: gaat je inderdaad niets aan!

:mrgreen: :mrgreen:

Nee, ik betaal er niets voor en ik krijg er ook niets voor. Is gewoon voor de fun!

29 maart 2009 22:01

Zat zomaar te brainstormen voor welk autoblad het zou kunnen zijn...

Ik denk dat jullie beiden een goede deal hebben (ken het artikel nog niet) - blad leuk artikel en jij goede publiciteit, recht in de doelgroep! :thumleft: Ging er idd vanuit dat deze deal met gesloten beurzen gemaakt was.

29 maart 2009 22:04

Ik heb zelfs het Porsche Forum niet vergeten te noemen! :wink:

31 maart 2009 8:56

Lydia,

Leuk stuk en prima foto's. Veel succes met je site. Ik hoop dat het storm loopt!

Gr,

Ed

31 maart 2009 8:59

Dank je Ed. De 911 shop bestaat al bijna 7 jaar. Storm lopen doet het niet :lol: :wink:
Maar wie weet, nu wel! :mrgreen:

31 maart 2009 13:32

Leuk stukje! Goede reclames!

Heb het blad voor het eerst gekocht en vind het wel aardig!

31 maart 2009 19:24

Leuk artikel Lydia !
Ook nog bedankt om de ijdeltuiten naar Valkenburg te verwijzen :mrgreen:

09 apr 2009 21:52

Ik woon in Zwolle dus wellicht daardoor wat trager :roll: ; kocht vandaag 2 Porsche bladen (Porsche Scene Live en RS Porsche Magazine) en zag tot mijn verbazing dat je erin stond Lydie. Goede reclame voor jou, Porscheliefhebbende vrouwen en het forum! Geweldig :D

Dacht maak er een topic over en kwam toen tot het besef om even de zoekfunctie te gebruiken.... :mrgreen:

08 jul 2009 11:06

topic zit weinig leven in hierro :shock:

08 jul 2009 11:36

Ik moest hem gewoon kopen. Ligt mss aan het feit dat ik nog rakker ben? :mrgreen:

14 sep 2010 21:29

Ik ben ondertussen 1,5 jaar abonnee en ik moet zeggen dat het blad groeit. Vooral het aantal Nederlandse artikelen is een stuk groter geworden en ook inhoudelijk is het beter.

Ik heb ook het idee dat er meerdere redacteuren aan meeschrijven en niet zoals de Duitse versie alleen Carsten Crone.

Dus ik ben nog steeds tevreden met mijn PSL. Ervaren de andere lezers dat ook zo?

14 sep 2010 22:19

Ik ben ook ongeveer zo lang abonnee, maar vind die groei eerlijk gezegd wel meevallen. Het blad veranderd, aar lees die de 'oude' eerlijk gezegd liever. Nou lees ik ieder blad met porsche erin, maar vind RSPM bijvoorbeeld een leuker blad.

16 sep 2010 9:19

Ik hoorde van een bekende oud-forumster dat Rein de Ruiter niet meer bij RS Magazine werkt maar artikelen voor PSL gaat schrijven. Zal het blad alleen maar beter van worden.

16 sep 2010 11:50

Ha Yashmina, kom je ook weer eens langs :?: :D

16 sep 2010 18:11

Ben ook bijna een jaar lid (gekregen voor kerst van mijn vrouw), vind het een leuk blad! Alleen zijn het vaak de zelfde fotograven, eene Nauta en DrKnauf :bang: :bang: .... :mrgreen: :mrgreen:

:thumleft:

16 sep 2010 20:47

verkoop dat rooie ding nou aan mij man :wink:

16 sep 2010 20:51

voor weinagh zeker ?? :mrgreen: Ben je wit zat dan??

16 sep 2010 20:53

gewoon d,r bij en dan nog een blauwe en klaar tricolore :wink:
Plaats een reactie