horn schreef:Paul di Resta heeft anders 53 van de 70 rondes op hetzelfde setje intermediates gereden....
Nou horn, ff een brilletje scoren, intermediates waren het niet (die zijn groen aan de zijkant, en die gebruik je onder halfnatte omstandigheden) Di Resta reed gewoon op de hardere droog weer band ( witte zijkant), later op de super soft, met rode Pirelli zijkant.
horn schreef:wat een vreselijk commentaar van die ronald en christijan. Heb me kapot zitten ergeren. Leken wel twee bingo oma's aan de sherry. Misten echt alles door hun hoor-mij-eens-veel-verstand-van-F1-hebben gekakel
Helemaal mee eens! Tot nu toe keek ik dit seizoen alle wedstrijden op BBC. Gisteravond was ik echter erg moe en wilde het mezelf gemakkelijk maken door de race met NL-commentaar te kijken. Volgens mij heeft de frustratie vanwege het commentaar me echter meer energie gekost dan de race op BBC kijken me zou hebben gekost Zelfs de straf die Maldonado kreeg werd aan de aanrijding met Bottas i.p.v. met Maldonado gekoppeld . Moeilijk hoor om dat uit elkaar te houden als je 2x met een Williams in aanraking komt
Kon vandaag geen kant op , dan maar F1 gekeken en dat was geen straf Joh in geen jaren meer zo'n spannende race gezien, had geen tijd om ff weg te zakken Tot op het laatst met die Webber net geen eerste, maar al die klapbanden Heb nu ook Pirelli's eronder, zag er niet best uit Ook mooi die oud F1 rijders te zien, waar blijft de tijd luitjes
Pirelli heeft een klein probleem met die klappende banden ( niet echt reclame voor het merk ) de FIA heeft ze al ter verantwoording geroepen.
Na de klapband van Hamilton leek Vettel met twee vingers in de neus naar de overwinning te kunnen rijden totdat de versnellingsbak het begaf....
Mooie inhaalace van Webber en Hamilton gezien, slechte teamtactiek bij Lotus die Kimi geen nieuwe banden gaven tijdens de laatste safetycar situatie, dat koste hem de tweede plek.
Respect dat die mannen op het gas blijven (en over de curbs blijven rammen) als je weet dat je elk moment de volgende kan zijn met een klapband.... OK, worden er goed voor betaald, weet ik wel, maar toch. Mooi. Leuk voor Nico, toch mijn favoriet, gewoon omdat zijn vader zo'n mooie gast was/is uit de tijd dat F1 piloten nog echte helden waren....
Massa heeft toch ook reeds gezegd dat Eau Rouge vroeger een uitdaging was, maar sinds met met de V8'en rijdt niet, gewoon een rechtstuk waar je volgas door heen rijdt.
Maar ze zijn idd wel heel erg snel de f1's tov de Gt's.