Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
31 aug 2007 12:00
De Fuchsen zagen er bij aankoop al goed uit. Verder gewoon een kwestie van goed bijhouden.
31 aug 2007 12:04
dreamer schreef:
De auto ziet er ook als nieuw uit prachtig gepoetst!!!
Meguiar's
31 aug 2007 14:57
Ik heb inmiddels nog een paar foto's in mijn album geplaatst.
31 aug 2007 16:15
@LOWrider_NL
ja hebben de Porsche net 1 week in ons bezit dus gan deze winter gebruiken om hem weer mooi schoon en netjes origineel te maken...
31 aug 2007 16:18
Porsche911 schreef:@LOWrider_NL
ja hebben de Porsche net 1 week in ons bezit dus gan deze winter gebruiken om hem weer mooi schoon en netjes origineel te maken...
Ah zo! Want het is namelijk een prachtwagen! Witte targa zie je niet veel rijden
Kun je anders een paar foto's plaatsen ?
31 aug 2007 16:47
Ha LowRider, mooie shoot. Altijd lastig met een zwarte auto...zeker gedurdende harde belichting (middaguren), dan moet je 2 uitersten zien te vangen..
Schiet je in RAW formaat? Zoniet, zou ik het zeker doen, met name tijdens zulke omstandigheden. Heb je een groter dynamisch bereik (net wat meer informatie in schaduwen en lichte gebieden) zodat je naderhand de boel eventueel mooi strak kan trekken (met name de overbelichte gebieden, desnoods een tikje onderbelichten, maar dat wist je al).
31 aug 2007 17:47
Jort schreef:Ha LowRider, mooie shoot. Altijd lastig met een zwarte auto...zeker gedurdende harde belichting (middaguren), dan moet je 2 uitersten zien te vangen..
Schiet je in RAW formaat? Zoniet, zou ik het zeker doen, met name tijdens zulke omstandigheden. Heb je een groter dynamisch bereik (net wat meer informatie in schaduwen en lichte gebieden) zodat je naderhand de boel eventueel mooi strak kan trekken (met name de overbelichte gebieden, desnoods een tikje onderbelichten, maar dat wist je al).
Ik heb gewoon in Jpg geschoten, maar zal eens een keer in raw schieten. Alleen wel veel werk daarna om alles weer te Photoshoppen
31 aug 2007 18:54
Da's waar... , maar dat hoort er tegenwoordig (helaas?) bij. Veel fotografen werken daarom met batches, zelfde hoeveelheid sharpening, kleuraanpassingen etc. allemaal automatisch in één batch door Photoshop, kun je er bij weglopen. Shadow/highlights is een ander verhaal natuurlijk...
31 aug 2007 20:19
Jort schreef:Da's waar... , maar dat hoort er tegenwoordig (helaas?) bij. Veel fotografen werken daarom met batches, zelfde hoeveelheid sharpening, kleuraanpassingen etc. allemaal automatisch in één batch door Photoshop, kun je er bij weglopen. Shadow/highlights is een ander verhaal natuurlijk...
ja daarom, ik heb ook verschillende standaard acties gemaakt , maar bij deze fotoshoot was het toch weer net een tikkie anders
Overigens, Porscheforum staat bij de linkjes !
www.autofotografie.com
31 aug 2007 23:22
Foto's komen eraan maar ben daar nog niet aan toe gekomen..
misschien zondag.... eerst de garage nog opruimen
03 sep 2007 11:30
photoshoppen is belangrijk, maar nog belangrijker is je perspectief.
je moet niet allen tevreden zijn met scherpe foto's en een mooi gepoetste auto. belangrijkste is om bij autofotografie door de knieen te gaan. kijk maar nar het standpunt van welke autofoto in een blad oid altijd zelfde hoogte...
maar ik vind ze wel mooi !
03 sep 2007 13:11
BS schreef:photoshoppen is belangrijk, maar nog belangrijker is je perspectief.
je moet niet allen tevreden zijn met scherpe foto's en een mooi gepoetste auto. belangrijkste is om bij autofotografie door de knieen te gaan. kijk maar nar het standpunt van welke autofoto in een blad oid altijd zelfde hoogte...
maar ik vind ze wel mooi !
Is dit kritiek of een standpunt van jou ?
Want ik ga toch wel degelijk door de knieën
03 sep 2007 16:48
Dat kan ik beamen.
04 sep 2007 11:30
WdePundert schreef:Dat kan ik beamen.

haha