Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

04 aug 2008 19:46

en moet je ook weer camera bijkopen ... tja idd met dat keyboard en schermpje ... dan maar wachten op de nieuwe boxster :wink: krijg je scherm en HD al 8)

17 sep 2008 18:30

Door de bomen zie ik het bos niet meer. Er is echt een overvloed aan bulletcams, pakketten met dvr's (recorders) en op die sites staat niet altijd bijster veel info over wat er dan verschillend is...

Hier vond ik nog een pakket, maar dat is véél goedkoper dan de andere. Hi Res zien zij als 640x480, wat mij maar pover lijkt. Ook is het prijsverschil verbijsterend...

Ook nog tegengekomen op de zoektocht:
Helmetcamera
Ze gaan prat op een bombproof mount :shock:

Chasecam
Die hebben dan een "professionele pakket" van 1500USD.
Voor die prijs heb je wel een recorder, 2 bulletcams, een split screen converter (die automagisch de beelden van de 2 camera's verticaal split, of ze picture-in-picture weergeeft).

Grmbl. Dat in combo met agima's links geeft weer genoeg stof tot nadenken (en sparen :lol: )

04 feb 2009 22:59

Agima, Torg e.a.

Ben op zoek naar video mbv bullitcam. Hebben jullie al wat meer ervaringen na de voorgaande posts? Ben erg benieuwd naar de gebruikte apparatuur en de kwaliteit van beeld en geluid. Filmpje van Agima is qua kwaliteit ok maar je maakte nog opmerking over geluid. Al iets wijzer geworden?

20 maart 2009 16:41

klein vraagje hierover nog:

kan je niet gewoon 2 enkele camera's kopen en deze aansluiten op een high end cam met een HD op die dit dan verder opneemt?

20 maart 2009 17:33

torig schreef:Chasecam
Die hebben dan een "professionele pakket" van 1500USD.
Voor die prijs heb je wel een recorder, 2 bulletcams, een split screen converter (die automagisch de beelden van de 2 camera's verticaal split, of ze picture-in-picture weergeeft).

de chasecam kan je ook nog eens sync-en met een data logger 8)
maar wordt een duur grapje alles bij elkaar
op http://www.gormanms.com staat leuke info over e.e.a.

ik zit zelf aan deze te denken...
http://www.x-sportscam.nl/cameras/camer ... -5000.html
lekker simpel ding

Re: Bulletcam Test

19 apr 2009 0:23

gisteren de ATC 5000 binnen gekregen
leuk klein/simpel dingetje
op een 4gb sd-kaartje kan je 120min opnemen

'k heb 'm vanavond effe vlug/provisorisch in de auto geschroefd (geen tijd om effe een fatsoenlijk steuntje te fabrieken :roll: )
morgen eens kijken of we wat leuks vast kunnen leggen bij het driften...

19 apr 2009 1:22

Ik ben ook al een hele tijd aan het denken om zo een ATC aan te schaffen. Ik ben benieuwd hoe je bevindingen van deze camera zijn , en hoe de opname kwaliteit is.

19 apr 2009 8:29

Dat ziet er goed uit! (de andere filmpjes op de site zijn overigens ook erg leuk). Ik ga ook zo een dingetje kopen, vooral het beeld op de voorbumper is alsof je zo uit een sim-spel stapt. Zal het goed doen op een bochtig parcour. Bedankt voor de tip!

20 apr 2009 14:41

hmmm... filmpjes van het driften waren niet echt een succes
mogelijk (hopelijk) door de matige montage van het steuntje (en hij zat voor het mooi ook wat te ver naar achteren in de auto)
zal van de week nog wel effe verder experimenteren...

20 apr 2009 15:08

Bij dat model zit dan het schermpje achter op?

Dus als je hem op je dashboard hebt staan dan zie je meteen wat je filmt... Leuk!

20 apr 2009 17:04

yep, die heeft idd een klein lcd schermpje achter op
wel makkelijk om 'm te richten

25 apr 2009 16:30

fillumpje
moet nog even verzinnen hoe/waar het statiefje wat steviger gemonteerd kan worden...
Plaats een reactie