Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
23 jul 2009 21:31
Vind het prima gezien zijn track record.
Of het excessief is? Aandeelhouders hebben er nooit moeite mee gehad.
Vergeet ook zijn pay checks van voorgaande jaren niet. Oa. > € 60Mio (2007 dacht ik).
24 jul 2009 7:56
vanochtend voorpagina telegraaf - Wiedeking schenkt de helft van de 50 mio aan een stichting van Porsche. Mag hopen dat het niet een laundring route is om geen belasting te betalen en dat het echt een goede-doel-gift is. daar ga ik maar van uit. in dat geval - mooi gebaar.
24 jul 2009 8:18
Erg mooi gebaar idd als het echt om een goed doel gaat!
Als het hem vervolgens tax voordeel/minder tax nadeel oplevert
is het niet alleen ethisch verantwoord, maar ook financieel niet dom.
Petje af als die 25M echt bij goede doelen terecht komt. Kunnen heel wat
NL topmannen nog wat van leren(toch?). En mijn waardering voor het merk wordt
daar weer groter van(doordat er mensen aan de top zitten die niet enkel
het beste voor hebben met hun eigen portemonnaie)
24 jul 2009 8:28
Wel krap hoor die 25 miljoen, kan hij daar wel van rondkomen
24 jul 2009 8:53
Opmerking wat mij betreft BS. Kwestie van vraag en aanbod. Salaris- en afkoop afspraken zijn gemaakt op basis van prestaties. Als je een concern als Porsche van spinpotend weer financieel zeer gezond en welvarend maakt, en je krijgt je vooraf afgesproken percentage, who cares? Deal is een deal. Dat gezeik achteraf altijd als het een groot bedrag blijkt te zijn...

Had zelf ooit zo'n DGA die (in december voor het volgende jaar) een winstdelingsregeling met me afsprak. Toen bleek dat het wel héél erg goed ging, stuurde hij in oktober een briefje 'dat hij de winstdelingsregeling aftopte op een bedrag van maximaal 20.000 gulden'. Want dat was toch ook al erg veel voor een jongen van mijn leeftijd....
Aan het eind van het jaar gedreigd met opstappen als hij niet gewoon zijn - bij volle zinnen - gemaakte afspraak nakwam. Want als ik het bovengemiddeld goed deed, kreeg ik een hoge bonus, maar verdiende hij nog veel meer. En dat werd toch ook niet afgetopt...? Kneiters.
24 jul 2009 11:27
EEN SCHULD VAN 10 MILJARD TEGEN 5PROCENT RENTE = 500 MILJOEN PER JAAR, TE AMORTISEREN OP 100000AUTO'S IS
DUS 5000EURO PER AUTO AAN RENTE.
DAN DOE JE HET M.I. TOCH NIET ZO GEWELDIG.
GEWOON ONTSLAAN ZO'N VENT EN NOOIT MEER ZIJN NAAM NOEMEN
HARMPJE.
24 jul 2009 11:37
GELIJK HEB JE
24 jul 2009 11:44
Wie gelijk heeft schreeuwt niet.
24 jul 2009 11:47
OOK DAT KLOPT!
24 jul 2009 18:22
Gister al op het nieuws gezien en thuis al gezegd; "als Porsche wordt overgenomen door VW dan voor mij geen Porsche meer" !!! Ik heb al 2 vw's voor de deur en wil zeker geen 3!
24 jul 2009 18:25
Jongens, niet te snel verdrietig worden
Laten we even blijven relativeren...
Porsche was al zo nauw verbonden met VW. Porsche stond zelfs aan de wieg van het merk! Van alle merken vind ik VW toch echt de meest logische combinatie.
Ik ben blij dat het merk voorlopig niet tenonder is gegaan of in handen van een Chinese boetseerclub is gekomen.
Lang leve Porsche

Als je zegt dat je in een VW rijdt als je in een Audi, Seat, Skoda of Bugatti of Lamborghini rijdt dan kijkt iedereen je toch ook vreemd aan
24 jul 2009 19:02
amandus schreef:Ik ga een Aston kopen
De nieuwe
Aston Martin Cygnet?

Of toch maar de iQ?
/417BBB25EEA293F4C125749E007D8FB7/$File/glazen%20bol.jpg)
Hoelang kan Aston Martin die zelfstandigheid nog bewaren?
Ik las laatst dat er 300 man waren ontslagen en alle tijdelijke contracten niet waren verlengd
Als ze door een overname door (bijvoorbeeld Toyota) in staat zullen zijn/blijven om zulke schitterende

auto's te bouwen, who cares?
2015: Aston Martin SUV met Landcruiser dieselmotor
(Lijkt je dat wat, Paul?)
24 jul 2009 20:01
Zefstandig en mooi , vind overigens de Aston IQ beter dan de VOLKSw polo ....
Pijnlijk mooi

en niet van Vwagon
24 jul 2009 20:11
Ik zag op de Duitse TV in het nieuws,dat hij dus 25 m.weg geeft! Van die andere 25m.houdt hij net onder de 10.m over na aftrek van de belasting! Nog niet gek in mijn ogen!
24 jul 2009 20:26
Punt is natuurlijk wel dat Porsche er niet beter van wordt , het zal niet mee werken aan de branding van Porsche , denk ook dat er heel wat sportwagenfabrikanten in hun knuisje lachen en hun kansen zien . Nog maar niet te spreken over de uitwisseling van onderdelen wat nu al plaatsvind, straks knipperlichten van de scirocco met de uitlaatsierstukken van Pheaton
24 jul 2009 20:31
Ben ik ook bang voor. Kan me herinneren dat Clarkson vol afschuw
in een prachtige Aston Martin zat te kijken naar de Ford Mondeo knopjes
24 jul 2009 20:35
Is nu Volvo bij AM , nogal tijd beter dan VOLKSwagen/Skoda enz
24 jul 2009 20:36
horn schreef:...Had zelf ooit zo'n DGA die (in december voor het volgende jaar) een winstdelingsregeling met me afsprak. Toen bleek...
Het kan ook anders. Een vroegere zakenpartner van mij was gewoon verkoper bij een private ICT onderneming. Hij haalde echter dealerships van topmerken binnen waarmee het bedrijf vrij snel naar de beurs ging. Keurig netjes werden zijn toekomstige bonussen omgezet naar netto contante waarde op moment van beursgang.
Van circa de helft kocht hij een franse wijnmakerij en heeft van deze hobby zijn werk gemaakt. Nooit meer iets van hem gehoord trouwens.
Gewoon je afspraken nakomen is m.i. nog steeds wel de geldende norm.
24 jul 2009 20:37
Voor AM euris, wil ik AM knoppies
24 jul 2009 21:36
Daarom dus benieuwd met 998 , Porsche euries tegen Bora knoppies
24 jul 2009 22:00
Een 997 zit toch ook al vol met uniforme knopjes
Ik zou me er niet direct aan storen. Het gaat om de combi van gebruikte materialen, vormgeving en afwerking. Dat bepaalt de uitstraling van het merk. Niet de knopjes an sich. (mho)
24 jul 2009 22:40
Koenigsegg / Noble / Pagano Zonda zijn volgens mij de laatste der laatste ....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.