Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
08 mei 2010 14:38
As with the Panamera, the second-generation Cayenne will benefit from Porsche's new seven-speed PDK double-clutch gearbox.wel?of....
Het PDK systeem komt niet op de nieuwe Cayenne. “Het PDK systeem kan niet worden geconfronteerd met zeer intensieve, lage snelheid manoeuvres zoals over stenen klauteren zonder oververhitting,” zei Frech.niet?
08 mei 2010 14:48
Als jij dat eens voor ons uitzoekt, Sigrid; naar ik begrijp heb je momenteel zeeen van tijd
08 mei 2010 14:52
Heerlijk joh, een leeg huis, maar geen interesse in een KJN, dus ga het verder niet uitzoeken
08 mei 2010 14:54
GEEN PDK voor de Cayenne.
Ik citeer uit de brochure:
'8-traps automaat Tiptronic S.'
Hij zit standaard op alle modellen behalve de gewone Cayenne. Die heeft standaard een handgeschakelde 6-bak. De S, Hybrid, Diesel en Turbo hebben de 8-automaat.
08 mei 2010 15:01
Jammer, wou net naar de stealert voor een dikke bus.
08 mei 2010 15:51
Egnie
10 mei 2010 18:25
wolf schreef:Jammer, wou net naar de stealert voor een dikke bus.
Een ouwe of een nieuwe?
10 mei 2010 21:53
Marco schreef:overwogen, vrienden hebben er 3 gehad (G's); alleen maar gezeik
gelukkig heb je dat met een RR niet
terug naar de KN; heb er verschillende gereden, rijden allemaal fantastisch ook/zelfs de diesel. uiteindelijk doet een KN het toch niet bij me...
Heb ondertussen al meer dan 150.000km met G's gereden, en moet zeggen nog nooit echt problemen mee gehad, ook nog nooit van gehoord van veel problemen met een G-klasse.
10 mei 2010 22:36
Er is maar 1 probleem met een G (en met een KJN), en daar hebben ze een ronde dop op geschroefd

Terzijde, als ik mijn korte ritje in de KJN van Paul kan herinneren, met PDCC, was dat al fabuleus, wat er kon met zo'n enorm ding. Als de nieuwe nog beter rijdt, alleen maar mooi....
Alleen... Wat MOET je ermee he, zo'n enorme wagen
10 mei 2010 22:41
als ik het me goed herinner hebben ze er 3 versleten in een krappe 4 jaar tijd; zal wel behoorlijk pech zijn geweest
@pascal: al die containers op wielen rijden zo'n 1 op 5 denk ik
10 mei 2010 22:47
paSCal schreef:Er is maar 1 probleem met een G (en met een KJN), en daar hebben ze een ronde dop op geschroefd


Valt wel mee hoor....
10 mei 2010 23:01
Marco schreef:als ik het me goed herinner hebben ze er 3 versleten in een krappe 4 jaar tijd; zal wel behoorlijk pech zijn geweest
@pascal: al die containers op wielen rijden zo'n 1 op 5 denk ik
1 op 4 en als het echt moet 1 op 3
10 mei 2010 23:22
die oude RR van mij 1 op 5 gemiddeld volgens de boordcomputert
11 mei 2010 8:24
paSCal schreef:Alleen... Wat MOET je ermee he, zo'n enorme wagen

Winnen bij een frontale botsing.
11 mei 2010 8:27
ppp 356 schreef:Marco schreef:
@pascal: al die containers op wielen rijden zo'n 1 op 5 denk ik
1 op 4 en als het echt moet 1 op 3
Ik heb twee jaar een Cayenne S facelift gereden als daily driver, gemiddeld 1 op 6,7.
Er zat een Stinger in, dus niks fluwelen voetje ofzo...
11 mei 2010 12:48
paSCal schreef:Alleen... Wat MOET je ermee he, zo'n enorme wagen

Met drie kinderen is het wel handig....
11 mei 2010 16:57
Marco schreef:die oude RR van mij 1 op 5 gemiddeld volgens de boordcomputert
Wist niet dat er in zo'n oude Rolls-Royce een boardcomputer zit.......
11 mei 2010 22:07
Ik heb me laten vertellen door azg dat men meestal in Defenders rijdt omdat deze betaalbaar en overal te repareren zijn; ze gaan namelijk altijd kapot... Landcruisers zouden inderdaad veel betrouwbaarder zijn. Een beetje Landcruiser wordt het liefst zelfs uitgerust met aandrijfassen en dergelijke van een G-klasse. Allermooiste blijft echter inderdaad de G-klasse die altijd zou blijven rijden; helaas wel het duurste 4x4 werkpaard daaro.
Mede omdat een gezinsauto niet kapot mag gaan heb ik maar voor een G gekozen

. So far nooit problemen itt RaRo's van vriendjes. Nooit zuiniger gereden dan 1:5, maar wel overal doorheen en overheen! Superauto en je hoeft de kinderwagens niet in te klappen...
11 mei 2010 22:11
Jaco schreef:Wist niet dat er in zo'n oude Rolls-Royce een boardcomputer zit.......

zelfs TV met Spice Channel (puur zakelijk)
11 mei 2010 22:47
Mark Nauta schreef:@ Marco. Zijn daar echt veel problemen mee? Zijn dat dan nieuwere of oudere types?
Net als Marco: vriend heeft er een; was zijn droomauto; had een grote pet op van MB, maar dit is echt heel veel ellende: eerst technisch nu roest!
Kennis van hem: idem dito

Gaat om vorige, klassieke type 'hok' van Steyer/Oostenrijk dus.
Net als de leger uitvoering.
12 mei 2010 19:15
Paul II schreef:[Net als Marco: vriend heeft er een; was zijn droomauto; had een grote pet op van MB, maar dit is echt heel veel ellende: eerst technisch nu roest!
Kennis van hem: idem dito

Gaat om vorige, klassieke type 'hok' van Steyer/Oostenrijk dus.
Net als de leger uitvoering.
Over welk bouwjaar en type (diesel/benzine, V6/V8) heeft u het mijnheer van Engelen??

@Marco: Spice als in Girls??

Weet dat er van die systemen bestaan dat je idd tv kunt kijken, maar wat moet je ermee?
12 mei 2010 21:35
Paul II schreef:Mark Nauta schreef:Gaat om vorige, klassieke type 'hok' van Steyer/Oostenrijk dus.
Net als de leger uitvoering.
Vorige, volgens mij is de G nog steeds dezelfde als 30 jaar geleden.
Roest, kan ik me echt net voorstellen, bij de generatie van na 1990, of het moet roest zijn door beschadiging langs de buitenkant.
12 mei 2010 22:23
G klasse pre-1990 (type 460) had geen binnenbekleding van wielkasten; hierdoor roestten die modellen nog wel eens thv randen van met name achterste wielkasten en achterzijde carrosserie.
G klasse post-1990 (type 463) heeft binnenbekleding wielkasten; roestprobleem opgelost.
Bij alle 4x4 auto's moet je na terreinrijden goed spoelen en spuiten om roest te voorkomen.
Carrosserievorm is altijd ongewijzigd gebleven, onderdelen zijn nog altijd uitwisselbaar en nieuw te verkrijgen, nieuwe G ook. Ideale klassieke auto dus. Bijna net een 911...
12 mei 2010 22:34
Ben ook G-fan.
Stoer icoon. Verder heb ik helemaal niks met SUV.
Als je ruim, hoge zit, 4x4 wil is bijv. een XC70 prima, die hebben wij prive. Fijne auto.
Kom niet veel situaties tegen die een XC90 wel kan oplossen maar een XC70 niet.
13 mei 2010 11:48
XC70 is ook VEEL mooier dan die "Giraffe" !!!!
G-klasse is inderdaad ook erg stoer, al is Do er niet heel erg over te spreken geloof ik...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.