Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Afgang en geen blik waardig.

01 nov 2010 13:25

De ring bij Nürnberg :-)

dannyl schreef:
Paulie schreef:Op een recht stukje Autobahn, OK. Maar ik ben benieuwd wat de Beemer doet op de Nurnbergring met al die bochten ;-)

Bedoel je de ring bij nürnberg die overigens norisring heet , of de nurburgring in de eifel ?

01 nov 2010 13:33

porsche964 schreef:want zoveel GT3 zijn er niet

Moet je eens een dagje op de Ring gaan kijken. Dan lijkt het wel of ze ze bij een pak wasmiddel weggeven ofzo :scratch: :shock:

01 nov 2010 14:37

Wielspin tot 180 op droog asfalt geeft meteen de onzin van zoveel vermogen zonder bijbehorende 4WD weer. Tenzij de Autobahn je belangrijkste habitat is, het doel volstrekt voorbij geschoten.

01 nov 2010 15:00

Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert. :wink:

En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff. :mrgreen:

01 nov 2010 15:01

Het schiet in elk geval lekker op met zo'n auto

01 nov 2010 18:01

cabrio wim schreef:Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert. :wink:

En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff. :mrgreen:

Inderdaad hetzelfde verhaal als de 9FF en legio andere 2WD supercars met zeg 700+pk's. Als je continu TC nodig hebt om vlot vooruit te komen i.p.v. rubber op te roken, dan zijn het doorgaans papieren pk's (met uitzondering van hoge snelheiden, zie Autobahn).

01 nov 2010 18:55

Franz schreef:
cabrio wim schreef:Had eigenlijk wat meer tegengas verwacht. :bang: :wink:

Je post ook het verkeerde filmpje als het daar om zou gaan. :mrgreen:

Dat is toevallig.. Bij hem heb ik in de auto gezeten! Beetje turbodruk opschroeven en je hebt opeens veel pk en veel trekkracht!

01 nov 2010 22:49

Martijn_H schreef:Dat is toevallig.. Bij hem heb ik in de auto gezeten! Beetje turbodruk opschroeven en je hebt opeens veel pk en veel trekkracht!

Bij mark dus. Binnenkort zit hij aan de 400pk. Indrukwekkend bommetje.

02 nov 2010 0:43

Haha ik zie dit topic nu en zie een zilveren Ibiza 6K2 Cupra.........moest al meteen aan Mark denken.
Heeft hij dat apparaat nog en hoeveel vermogen zit hij nu (kben al tijdje Koos Cupraloos en laatste wat ik van hem hoorde is dat hij bij JD ging werken)???

02 nov 2010 11:13

Ja, die heeft hij nog steeds en hij werkt nog steeds bij JD. Binnenkort komt er een nieuw blok in met 400 pk en een begrensd koppel van 450Nm. Het kan allemaal nog gekker maar het moet wel heel blijven natuurlijk. Maarre, reed je ook een Ibiza?

09 nov 2010 18:10

Grappig filmpje . . . ? ? Mwah

Presentator / rijder vind ik een kwal van een kerel, iig zijn manier van presenteren.
M.i. absoluut BMW onwaardig en de scene met de GT3 lijkt mij meer vooropgezet dan een toevallige ontmoeting :scratch:

Leuk om zo'n onzinnigge creatie eens te zien, maar meer ook niet.

09 nov 2010 20:04

IDD belachelijk als dit niet in scene is gezet. Eerst irritant langzaam links rijden om vervolgens naar rechts te gaan en volgas te geven. Maakt niet uit welke auto's in het spel zijn.
Absoluut geen afgang (mag je met een porsche geen snellere auto inhalen die langzaam rijdt of knipperen voor een domme actie??) Niet raar dat je naar zo'n kinderachtige kwal niet gaat zwaaien. :salut:

10 nov 2010 0:04

Martijn_H schreef:
Franz schreef:
cabrio wim schreef:Had eigenlijk wat meer tegengas verwacht. :bang: :wink:

Je post ook het verkeerde filmpje als het daar om zou gaan. :mrgreen:

Dat is toevallig.. Bij hem heb ik in de auto gezeten! Beetje turbodruk opschroeven en je hebt opeens veel pk en veel trekkracht!

leuk filmpje - wegrijden bij midland circuit in lelijkstad. bekend terrein...

10 nov 2010 0:38

Modificatie van de Beemer (die overigens onwaarschijnlijk lelijk is) kost evenveel als die GT3. Zou er geen seconde over na hoeven denken welke ik kocht.

10 nov 2010 23:54

Maarten schreef:... de Beemer ...

Bimmer ... wellicht bedoeld ?

10 nov 2010 23:55

porsche@911 schreef:

:mrgreen:

11 nov 2010 0:21

Lekker boeien.........

11 nov 2010 8:08

porsche@911 schreef:

Gaan we weer...Beemer wordt gebruikt voor een BMW motorfiets. Bimmer voor een auto.

Wel bijzonder overigens dat je iets post en meteen daarna je eigen post quote en er zelf hard om lacht... :^:

11 nov 2010 9:44

Noem het beestje anders gewoon bij z'n naam, krijgen wij dat gebeier, gebimmer en gebeemer ook niet :wink:

11 nov 2010 10:04

horn schreef:Wel bijzonder overigens dat je iets post en meteen daarna je eigen post quote en er zelf hard om lacht... :^:

Hij dacht waarschijnlijk, iemand met dezelfde humor als ik. :wink:

11 nov 2010 10:36

"... een schizofreen is nooit alleen ... " :wink:

11 nov 2010 11:46

Me, myself and I.

17 nov 2010 9:35

Goedmakertje van Grip. :mrgreen:

Part 1

Part 2