Wielspin tot 180 op droog asfalt geeft meteen de onzin van zoveel vermogen zonder bijbehorende 4WD weer. Tenzij de Autobahn je belangrijkste habitat is, het doel volstrekt voorbij geschoten.
Re: Afgang en geen blik waardig.
01 nov 2010 15:00
Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert.
En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff.
cabrio wim schreef:Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert.
En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff.
Inderdaad hetzelfde verhaal als de 9FF en legio andere 2WD supercars met zeg 700+pk's. Als je continu TC nodig hebt om vlot vooruit te komen i.p.v. rubber op te roken, dan zijn het doorgaans papieren pk's (met uitzondering van hoge snelheiden, zie Autobahn).
Haha ik zie dit topic nu en zie een zilveren Ibiza 6K2 Cupra.........moest al meteen aan Mark denken. Heeft hij dat apparaat nog en hoeveel vermogen zit hij nu (kben al tijdje Koos Cupraloos en laatste wat ik van hem hoorde is dat hij bij JD ging werken)???
Ja, die heeft hij nog steeds en hij werkt nog steeds bij JD. Binnenkort komt er een nieuw blok in met 400 pk en een begrensd koppel van 450Nm. Het kan allemaal nog gekker maar het moet wel heel blijven natuurlijk. Maarre, reed je ook een Ibiza?
Presentator / rijder vind ik een kwal van een kerel, iig zijn manier van presenteren. M.i. absoluut BMW onwaardig en de scene met de GT3 lijkt mij meer vooropgezet dan een toevallige ontmoeting
Leuk om zo'n onzinnigge creatie eens te zien, maar meer ook niet.
IDD belachelijk als dit niet in scene is gezet. Eerst irritant langzaam links rijden om vervolgens naar rechts te gaan en volgas te geven. Maakt niet uit welke auto's in het spel zijn. Absoluut geen afgang (mag je met een porsche geen snellere auto inhalen die langzaam rijdt of knipperen voor een domme actie??) Niet raar dat je naar zo'n kinderachtige kwal niet gaat zwaaien.
Modificatie van de Beemer (die overigens onwaarschijnlijk lelijk is) kost evenveel als die GT3. Zou er geen seconde over na hoeven denken welke ik kocht.