Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Ferrari crasht in het water

21 sep 2011 20:39

horn schreef:altijd jammer als zoiets gebeurt. of het nou met een ferrari, een porsche of een multipla is...

Nou HORN.... Die Multipla mogen ze in bosjes het water in rijden hoor :cheers: :cheers: :cheers: wat een :bang: :bang: auto :salut:

21 sep 2011 20:43

ik stel voor dat dit verplicht gesteld wordt voor ELKE multipla :ba:

21 sep 2011 20:51

en maranello fiat`s

21 sep 2011 21:14

ik vin die FF wel lekker anders.

24 sep 2011 19:37

Die Multivla is ugly maar wel een reuze handige sloep !

25 sep 2011 0:44

Voordeel van zo'n Multipla is dat je als bijrijder nooit alleen achterin hoeft te zitten.

17 okt 2011 10:30

En hier het vervolg.

17 okt 2011 12:54

ZOnde, maar wel werkverschaffing en........ met een paar (euhh boel) pegels gaat het waarschijnlijk wel weer goedkomen dus.

05 dec 2011 10:02

Duurste crash ooit ?!?!?!

Acht Ferrari's betrokken bij duurste crash ooit

© ap
Het moet de duurste kettingbotsing aller tijden zijn. Veertien wagens, waaronder acht Ferrari's, drie Mercedessen, een Lamborghini, een Nissan GT-R en een, euh, Prius, botsten zondagochtend op elkaar op de Chugoku Expressway in het district Yamaguchi in het zuidwesten van Japan.

© ap Volgens getuigen reed een Mercedes die uit de andere richting kwam in een bocht op het verkeerde rijvak, waarna een Ferrari bij het uitwijken in de vangrail belandde. Over een lengte van 400 meter reden de andere luxewagens nadien een voor een op elkaar in. Er vielen geen doden, maar tien personen moesten wel naar het ziekenhuis worden overgebracht.

Het ging om een groep autoliefhebbers die een rit aan het maken waren van Kyushu naar Hiroshima. De schade wordt geraamd op ten minste 2,5 miljoen euro. Onder de wagens bevonden zich een paar zeldzame modellen, zoals een Ferrari F430 Scuderia ter waarde van 300.000 euro.

Verder waren ook twee Ferrari 360 Modena's betrokken, twee Ferrari F355's en een Lamborghini Diablo uit de jaren negentig. Er zat ook een Nissan GT-R bij, de enige Japanse 'supercar' van dit moment. Voor de goede verstaander: de Toyota Prius maakte geen deel uit van het bonte gezelschap. (hlnsydney/sps)

http://www.youtube.com/watch?v=4Di80h21s60&feature=player_embedded#!
Laatst bijgewerkt door Blijco op 05 dec 2011 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.

05 dec 2011 10:07

Blijco schreef:© ap Volgens getuigen reed een Mercedes die uit de andere richting kwam in een bocht op het verkeerde rijvak, waarna een Ferrari bij het uitwijken in de vangrail belandde.

mijn taxi moest uitwijken voor een Prius zonder stroom. :mrgreen:

Fikse aanrijding in Japan met Ferrari's

05 dec 2011 11:29

EDIT: bericht in dit topic bijgeplaatst - in plaats van een nieuw topic over botsende Ferrari's te krijgen :idea:

http://nos.nl/artikel/319370-duurste-ke ... denis.html

Re: Ferrari crash(es)

05 dec 2011 15:58

ow!!

Ik schrok even maar het valt mee zo te zien, geen porsches te zien. :mrgreen:

05 dec 2011 16:45

Hehehe, ze reden wel 150 km p/u...

Ja, dat is dan wachten op problemen wanneer je dat op een snelweg doet :mrgreen:

05 dec 2011 19:38

150 km/u? ophangen die gasten!! levensgevaarlijk met een Ferrari - kan op ieder willekeurig moment er ineens mee stoppen die onbetrouwbare italianen. geloof helemaal niet dat het aan die Merc lag, het was gewoon een Ferrari die technische problemen had waardoor de rest moest uitwijken :ba: :ba:

05 dec 2011 19:46

mbembe schreef: het was gewoon een Ferrari die technische problemen had

Een vastgelopen motor zeker omdat ie was vergeten olie te tanken :mrgreen:

05 dec 2011 20:01

Als autoliefhebber vindt ik het toch erg zonde! Maar hoeveel afstand hebben die gasten gehouden als ze stuk voor stuk op elkaar kukkelen of is 150 km/h idd zo enorm snel als gesuggereerd wordt?

05 dec 2011 21:13

Tja als je inderdaad zo hard rijdt met een ferrari, dan vraag je om problemen. :mrgreen:

05 dec 2011 21:17

Over een lengte van 400 meter reden de andere luxewagens nadien een voor een op elkaar in.

Het ging om een groep autolemmingen
:popcorn:

06 dec 2011 0:09

En de schade is ook groot doordat ze probeerde weg te komen onder de vangrail door ... :cheers:
Het zijn geleiderails he, en geen onderdoorduikrailkes zouden ze waarschijnlijk in Japan (of om het even ieder ander buitenland) zeggen :thumleft:

06 dec 2011 0:39

Jammer van de mooie auto's.

06 dec 2011 11:07

Absoluut, daar zaten zeker een paar mooie exemplaren tussen.

07 dec 2011 0:36

Auw! Zeer pijnlijk als eigenaar en had iedereen kunnen overkomen.

Bij deze man heeft mijn oom zijn Ferrari gekocht. Ik ken deze Enzo al van veel video's en verhalen.

Jammer.

Gr. Leander

07 dec 2011 7:57

probeer het me toch voor te stellen. je rijdt met een cluppie van 15 auto's met 150 over de snelweg. de voorste gaat slippen, draaien en raakt de vangrail. hoezo rijden de volgende 14 er dan boven op? heb toch wel vaker met een hele club over de snelweg gereden maar nooit het gevoel gehad dat als er met eentje iets zou gebeuren, de rest erop zou klappen.... :shock: je kan toch ook sturen?

07 dec 2011 9:50

Ik zie dat Sonny Crockett er ook bij betrokken was.

07 dec 2011 9:51

Jurgen schreef:Jammer van de mooie auto's.

Heb ik iets gemist? :wink:
Plaats een reactie