05 jun 2012 22:02
05 jun 2012 22:13
06 jun 2012 16:41
06 jun 2012 20:33
nu je het zegt, negenhonderdelf of negenhonderdenelf ziet er idd eigenlijk veel beter uit in jouw onderschriftJustin schreef:@mbembe: ik dacht dat het in het Nederlands een ongeschreven regel was aantallen zoals een, twee, drie en vier als woord te schrijven. Ik zie in jouw onderschrift toch echt een cijfer staan i.p.v. het woord(ik heb ook een cijfer in mijn onderschrift staan dat ik beter als woord zou schrijven, echter ben ik later nog steeds zo'n spelfout als dat ik nu ben, en geef ik dat ook graag toe zoals deze lange onsamenhangende zin tussen haakjes)(mbembe: uiteraard geen serieuze reactie van mij).
17 aug 2012 17:10
18 aug 2012 16:15
18 aug 2012 17:01
19 aug 2012 0:22
PaulusdB schreef:Leg eens uit waarom je de schaal van Brand Image niet gewoon omgezet hebt van 1 ... 10 (gemiddeld 5,5) naar 1 ... 5 (gemiddeld 3), voordat je ging SPSS-en.
Verder is de taalfout 'allot' waar 'a lot' moest staan een leuk voorbeeld dat een standaard spellingschecker niet goed genoeg is.
Ergens ontkracht je het onderzoek natuurlijk nogal door te stellen dat onder het aantal respondenten een oververtegenwoordiging van eigenaren van premium merken auto's zit, plus de veronderstelling dat die groep andere motivationele factoren heeft. Beide delen van deze opmerking zijn te verifieren en ook voor te corrigeren.
Veel succes verder (niet cynisch bedoeld)!
19 aug 2012 6:40
Delectable schreef: (geen skewness of collineariteit).
19 aug 2012 8:57
19 aug 2012 9:17
Delectable schreef:...Als ik de schaal aanpas is het niet langer statisch verantwoord dat de resultaten ook werkelijk meten wat wordt gevraagd. Dit is inderdaad heel moeilijk maar ...
19 aug 2012 13:30
Ivo 3.6 schreef:Delectable schreef: (geen skewness of collineariteit).
Ik leer elke dag nieuwe woorden...![]()
Het begrip scheefheid (Engels: skewness) is in de statistiek de meestgebruikte maat van asymmetrie. Scheefheid is zowel te berekenen voor een kansverdeling als een steekproef.
Drie punten zijn collineair, als ze op één rechte lijn liggen.
Collineariteit van punten is het duale begrip van concurrentie van lijnen.
Ik heb duidelijk vroeger niet voldoende opgelet op school.