Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Tweet van AfroJack

28 feb 2013 14:52

Dat is overigens niet zijn eigen jet. :wink:

28 feb 2013 15:40

Op andere foto's (van omstaanders) staat hij er minder gelukkig bij. Gewoon even stoer doen voor de twitterpicture omdat iedereen het nieuws toch weldra te horen krijgt. Jaren geleden op Spa de eigenaar van een gecrashte 360 Modena ook weten lachen voor de foto's om dan plots wel erg beteuterd rond te staren en te gaan telefoneren. Keeping up appearances...

28 feb 2013 15:47

De tweet van Sebastiaan Bleekemolen is een mooie:

Als #Afrojack eerst bij @RacePlanet was langsgekomen had hij nu nog een Ferrari zonder schade gehad...

:cheers: :ba: :thumleft:

28 feb 2013 17:00

Hij heeft inmiddels alweer een blauwe F onder z'n reet. https://mobile.twitter.com/djafrojack/s ... 9675387906

28 feb 2013 19:22

Ik ben geneigd om dit verhaal (dom lachend naast de ferrari) in de categorie "Heitinga met prive-jet" te plaatsen. Je kunt wel veel geld verdienen, dat betekent nog niet, dat je ook een goeie "coureur" bent. En ach, die schade wordt uiteindelijk door ons allen betaald d.m.v. premieverhogingen.
Ik vind het geheel in schril contrast staan met die vele porscheliefhebbers hier op dit forum, die hun "oude" porsche vertroetelen en al beroerd worden van een kras.

28 feb 2013 19:30

Jan hij reedt niet te hard en heeft nooit beweerd een goeie coureur te zijn. Gewoon jonge jongen die even de macht over z'n speeltje verloor, so what, en ach, die schade wordt uiteindelijk door ons allen betaald d.m.v. premieverhogingen is ook zo'n jippieuitspraak.

28 feb 2013 20:10

Nogmaals, vertel eens eerlijk, hoe hard reedt je? Vind dit ook jippie overkomen

wordt uiteindelijk door ons allen betaald d.m.v. premieverhogingen is ook zo'n jippieuitspraak.

Leuke uitdrukking, jippie, die ik in dit verband nog niet kende :D Zal wel het leeftijdsverschil zijn en mede reden voor het feit, dat ik de "grap" van Afrojack minder kan waarderen. :(

28 feb 2013 20:20

Zal wel het leeftijdsverschil zijn
We schelen niet zoveel Jan :wink:

28 feb 2013 20:22

15 jaar :?

28 feb 2013 20:27

jan-1 schreef:Leuke uitdrukking, jippie

Is een automatische correctie - ingebouwd in het PF - om niemand tegen het hoofd te stoten ...

... zo hebben we ook nog: hamlappen ..en nog een paar andere :wink:

28 feb 2013 20:45

jan-1 schreef:15 jaar :?
Ben jij al 69 dan? :wink: Das jippie :mrgreen:

28 feb 2013 20:49

Aha! In dat geval gaan er bij mij weer negen jaar af, en volgens mij is dat pas jippie :D

28 feb 2013 23:40

Ik denk dat het met de nieuwe banden te maken heeft, die hebben de eerste 500 km nooit de maxima,e grip en dan glij je zo. Mijn 911 brak ook uit bij de eerste haakse bocht op vier nieuwe sloffen. Als je dat niet weet, is dit zo gebeurd. Best jippie voor hèm, mooie auto die 458

03 maart 2013 13:04

Misschien had hij geen winterbanden? :^:

03 maart 2013 15:33

Blijft jippie voor Avro sjaak

03 maart 2013 15:36

Ach waarom? Had dezelfde dag al een andere, alleen in het blauw :mrgreen:

05 mei 2013 18:14

Is ie weer........
http://www.telegraaf.nl/prive/21539220/ ... men__.html

05 mei 2013 19:13

... Aventador ..stoer ding. Stuk duurder ook denk ik dan een 458 ? Do halen zo weer kwijt....tssss....

05 mei 2013 19:25

...en zo maakte Afrojack het leed dat hij de rest van NL heeft aangedaan door de premieverhoging weer een beetje goed met een nette BPM donatie :wink:

05 mei 2013 19:44

Ken hem niet , maar wat een ongelooflijke KAKKERLAK :flush:

05 mei 2013 19:48

Proost... :shock:
Afbeelding
@djafrojack proost op een rijbewijsloze tien dagen (meneer er naast reed de R8 en is em ook kwijt) #carsandbusiness pic.twitter.com/9sK6Plfo5t

05 mei 2013 19:54

kansloos. ach ja, hoop voor dit soort mannen (incl tobvoetballers) allang opgegeven. :scratch:

05 mei 2013 19:54

Lambiek schreef:Ken hem niet , maar wat een ongelooflijke KAKKERLAK :flush:

Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik zie niet zo goed in wat hij verkeerd doen en/of waarom hij een kakkerlak is. Hij is 25 jaar oud, doet iets heel erg goed (absolute wereldtop volgens de mensen die er verstand van zeggen te hebben), verdient bakken met geld, en vindt auto's blijkbaar leuk. Prima toch?

05 mei 2013 19:59

behalve dan dat deze jongens vergeten dat ze ook een voorbeeldfunctie hebben. Vandaar dat ik de tobvoetballers ook even noemde.

Als je ergens heel erg goed in bent mag je heel veel verdienen. Vraag en aanbod - ik geloof wel in dat principe. Heb dan ook geen probleem met de verdiensten, noch de besteding aan auto's. Maar op de eerste dag je Ferrari kort rijden en daar hard lachend twitterpics van verspreiden, vervolgens alsof het niks kost je nieuwe Lambo ophalen en met 167 waar je 100 mag je rijbewijs kwijtraken en vervolgens stoer proosten met de andere tobber met zijn R8 alsof het een wereldprestatie is... neuh... :puker:

05 mei 2013 20:00

+1 :thumleft:
Plaats een reactie