Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Chasing Classic Cars

28 mei 2013 14:21

@ bully
Inderdaad, hier heeft een (206/246) Dino de laatste 20 jaar steeds minimaal een 35 à 40k gekost, maar blijkbaar was Z-Afrika the place to be.
Een (goede) 964 RS vond je in '06 ook nog wel voor 45k in Frankrijk.

28 mei 2013 14:37

links of rechtsgestuurd?

28 mei 2013 14:44

Hmmm, weet ik niet meer zo goed...De RS zal wel rechtsgestuurd zijn geweest maar de Dino mogelijk linksgestuurd. Mijn Carrera 3.o was sowiezo linksgestuurd...ik kan geen rechtgestuurde vroege 911 rijden i.v.m. mijn lengte...mijn linkerbeen komt klem tussen de stuur en pook als ik koppelen...en hoe hoger de versnelling hoe lastiger het raakt :lol:

29 mei 2013 20:51

Keek net nog even Cars s.o.s. (of iets dergelijks) tijdens het cross trainen op de sportschool. Kijk altijd zonder geluid en moet het dus hebben van de ondertitels maar het lijkt echt wel als of het vertaald wordt door iemand die echt heel weinig van techniek af weet. Valt me wel vaker op maar deze keer was het wel heel erg. Zelfs het woord zuiger kende de vertaler niet :?

29 mei 2013 21:12

sucker? :cheesy:

01 jun 2013 14:24

Gisteren wederom een topaflevering! Iemand verkocht een door Boyd C gebouwde custom. Limiet/reserve USD 150k. Dit werd overigens door de dienstdoende Libellemuts vertaald als 'vasthoudprijs'? Tijdens de veiling, die uiteraard weer niet al te best liep, werd de limiet ingetrokken en werd de auto verkocht voor USD 105k. Maar volgens Wayne was het natuurlijk weer een topdeal :res:

01 jun 2013 15:41

haha ja hij doet goede zaken! :mrgreen:

07 jun 2013 21:11

Vandaag (op TV dan :mrgreen: ) was hij bij een bijzonder gave veiling: die van Lee Roy Hartung.

Daar zat echt off the scale spul tussen!
Afbeelding

07 jun 2013 23:32

herhaling. is idd koel! 8)
Plaats een reactie