Ik snap de grap wel hoor Sigrid

, maar eer... Hoe meer er geleverd worden op de PFN en PFB, hoe liever. Ik heb zelf nog naar een dealer in België gebeld om een ander lid op PFB aan eentje te helpen, is spijtig genoeg niet gelukt, maar één dezer krijgt die te horen of PON nog iets kunnen forceren heeft
Als PON kan leveren is hem levering in november beloofd, ikzelf moet wachten tot februari, daarom ook denk ik dat't nog niet is doorgedrongen, da's gewoon nog te ver af om rekening mee te houden. Zelfs de bestelling van de mijne was al kantje boordje want de OPC had er maar 2 besteld en ik heb ook moeten afwachten of er nog eentje kon versierd worden. Zij hebben er 4 verkocht en toen ik ook naar die dealer belde om nog een 5e voor mijn makker te vragen was het "Sorry"

Ik heb ze (spijtig genoeg) ook niet op een hoop liggen maar soms moet een mens eens buiten zijn limieten treden

, ik heb geen kinderen dus moet ook niet persé iets nalaten en als je dan berichten hoort zoals eerder deze week James Gandolfini van The Soprano's die op 51-jarige leeftijd komen te gaan is dan denk je weeral eens na. Een Porsche is (buiten roken) mijn enige zonde, dus ja... Nu maar zien dat ik het zelf nog volhoud tot februari, met al dat roken en zo

En Horn, als je die velgen zum kotsen vindt is dat je goede recht hoor

Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie!

Ook als iemand dit model "goedkoop scoren" vindt op de kap van de hele Porsche geschiedenis versta ik dat, maar ik denk er anders over. Er zat al lange tijd een 991 aan te komen voor mij en na 2 mislukte bestellingen verleden jaar via het parallelcircuit

en een net niet geplaatste bestelling een maand geleden bij het OPC (wegens niet meer leverbaar tijdens de zomer) was dit mijn kans om deel uit te maken van diezelfde Porsche geschiedenis.
't Is pure marketing van Porsche, ik weet dat wel, maar weet je, soms laat ik me graag eens verleiden ook

en ja, op zo'n model wil ik dan best wel wat langer wachten.
Ikzelf vond op 25-jarige leeftijd Porsche lelijk, daarna "ca va", maar het moest dan zo eentje zijn met die gladde bumpers (een 964 bleek achteraf), toen de 993 dan uitkwam, wel, dat begon er op te lijken. Porsche (ook al kon ik het toen niet betalen) begon me te interesseren, zolang het maar zo geen Porsche was met die rare accordeonbumpers (impactbumpers bleken die dan te heten), en al zeker zo geen oud krel met dat chroom rond de vensters (prè-impact) want daar wou ik nog niet dood in terug gevonden worden.
Paar jaar later reed ik met zo eentje met impactbumpers
Paar jaar later (nuja, neem toch maar 10 jaar) begon ik zelfs die oude brol met die chroom erop te appreciëren, zolang ze maar niet die afgrijselijke Fuchs wielen hadden en al zeker niet die rare spoiler (ducktail), nu, nog een paar jaar later vind ik die mét Fuchs en mét ducktail net de knapste. Mensen en smaken veranderen soms
Dus ja, ik kan verstaan dat sommige mensen sommige dingen niet graag zien/appreciëren maar ik heb geleerd om nooit "nooit" te zeggen