01 aug 2014 18:49
Ronaldo schreef:Luchtinlaten zijn bij de 991gt3 RS niet voor de remmen, maar voor de luchtinlaat van de motor.
Blijkbaar leeft er bij sommigen het idee dat alleen een turbomotor luchttoevoer nodig heeft..?
01 aug 2014 22:33
02 aug 2014 1:30
02 aug 2014 8:13
02 aug 2014 8:47
02 aug 2014 9:09
02 aug 2014 9:51
02 aug 2014 14:13
molen934 schreef:Wat vind jij van die uitlaatpijpen H.J.![]()
![]()
![]()
Het is bijna porno zo'n auto
02 aug 2014 18:46
02 aug 2014 19:15
02 aug 2014 20:00
03 aug 2014 23:31
03 aug 2014 23:39
giulia schreef:Ik vind het geen gezicht....sleuven, gaten, enorme overhang. Te groot, te opzichtig, nieuw geld.....
03 aug 2014 23:44
04 aug 2014 7:22
24 aug 2014 15:01
caelin schreef:Ronaldo schreef:Luchtinlaten zijn bij de 991gt3 RS niet voor de remmen, maar voor de luchtinlaat van de motor.
Blijkbaar leeft er bij sommigen het idee dat alleen een turbomotor luchttoevoer nodig heeft..?
Blijkbaar lees/snap jij mijn post niet...waarom je het dan toch nodig vind om zo'n opmerking te maken is mij n' raadsel. maar goed laat ik proberen wat duidelijker te zijn in wat ik bedoel!
27 aug 2014 0:02
Ronaldo schreef:Ik kan dat niet anders lezen dan dat jij het idee hebt dat luchtinlaten aan de zijkant altijd samenhangen met een turbo motor...
Als je inmiddels ook de mening deelt dat er geen turbomotor in komt, maar wel luchtinlaten aan de zijkanten, dan is dat prima toch?
27 aug 2014 0:30
27 aug 2014 2:32
27 aug 2014 9:10
27 aug 2014 9:22
27 aug 2014 9:37
27 aug 2014 10:06
27 aug 2014 10:11
27 aug 2014 11:48
drknauf schreef:ik denk persoonlijk dat de 997gt3 tjes en rs,jes nu gaan stijgen ivm de laatste handbakken![]()
.