Ronaldo schreef:Denk dat iedereen 't Toyota wel gunde.
Maar net als met onterechte penalty's of schwalbes, tig jaar later is dat allemaal vergeten en is de overwinning gewoon een overwinning.
Ben overigens wel benieuwd naar het mankement. Toch vreemd dat ze het niet voor elkaar kregen de auto i.i.g. rijdend te houden voor een minuut of 5.
Dan hadden ze wellicht het duel nog aan kunnen gaan, dat stilvallen is dan wel vreemd. Maar of we ooit het echte verhaal krijgen weet je toch niet.
Zeker, helemaal mee eens. Alles wat Toyota er de afgelopen jaren in heeft gestopt gaat in de laatste 5' verloren. Om gek van te worden. Maar dat is racen en maakt het ook wel weer leuk, maar ik ,en met mij vele anderen, had het ze toch heel erg gegund. Had ze toch weer extra motivatie gegeven om een volgende keer weer mee te doen. Porsche is de lachende 2-de. Maar het is ze uiteraard ook heel erg gegund, want ze hebben er net zo hard voor gewerkt. Hoop alleen maar dat het de ogen opent , eindelijk na een jaar of 30 ! , van al die "kenners" die alleen maar halsstarrig blijven geloven in de suprematie van de gevestigde Westerse Orde.(VW,Aldi,BMW,MB,Ducati,KTM, etc etc.)............... Er worden elders ook hele behoorlijke machines gemaakt! En veel van die machines hebben de afgelopen jaren de vloer aangeveegd met de genoemde gevestigde orde. Dankzij de inspanningen van met name de Japanse Motorindustrie is er nu een opleving voor het motorrijden. Maar wie profiteren daarvan? Niet de Japanners.

En waarom? Misplaatst Westers sentiment!

Onvoldoende erkenning van echt vakmanschap! Het onvermogen om toe te geven dat de ander het beter voor elkaar had/heeft! Een maat van mij rijdt 20 jaar Honda en nu koopt hij Aprilia en KTM???? Om erbij te horen? Waarbij? Halve zolen!
Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 21 jun 2016 2:25, in totaal 1 keer bewerkt.