Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Yellowbird 2.0

07 maart 2017 23:27

RUF is een autofabrikant en zal dat wel goed geregeld hebben. Zijn er al 6 blind verkocht van de 30. 7,5 ton ex belastingen

07 maart 2017 23:33

Wat een foeilelijke bak zeg :shock: . Geef je dik 7,5 ton uit, rij je in een mislukte replica van een 964

08 maart 2017 2:47

Daarom worden ze ook blind verkocht :mrgreen:

08 maart 2017 8:40

Erg klinisch en kunstmatig ad voorzijde. Achterzijde vind ik lelijk.

Singer of RUF?: Singer!

08 maart 2017 10:29

Pfffffff
https://m.youtube.com/watch?v=OSMCfPASImQ

08 maart 2017 12:14

Benieuwd wat Porsche er van vindt. Neem aan dat Zuffenhausen de lijnen van de 911 wel ergens heeft laten registreren...
Oude RUF was nog een 'verbouwde' 911, deze niet meer.

08 maart 2017 14:37

Porsche vind daar niks van behalve geweldig denk ik. RUF krijgt voor al zijn modellen Porsche carrosserieën aangeleverd zonder VIN nummer van Porsche. RUF staat dan ook geregistreerd als fabrikant. Verder lijkt het mij aannemelijk dat de slimme heer RUF wel even contact heeft gehad met Porsche alvorens 30 x € 7,5 ton in de markt te zetten

08 maart 2017 15:06

AlexPorsche schreef:Erg klinisch en kunstmatig ad voorzijde. Achterzijde vind ik lelijk.

Singer of RUF?: Singer!

Technisch is wat Ruf doet vele malen knapper dan wat Singer doet.
Vandaar mijn voorkeur voor Ruf.
Verder is het vooral smaak.

08 maart 2017 15:12

Altijd Ruf. :thumleft:

Vind deze wel erg knap, apart moderne retro look.
Helaas (weer) onbereikbaar zoals wel vaker met de hele leuke "Porsches".

08 maart 2017 15:17

Laat je je 993TT toch ombouwen naar een Turbo R.
Ook heul gaaf :thumleft:

08 maart 2017 15:23

Zeker gaaf en die gedachte had ik zelf ook al eens.
Toen ook nog met Ruf contact over gehad. :wink:

08 maart 2017 15:23

Of je koopt deze:
https://www.classicdriver.com/en/car/ru ... 988/423503

Can't beat the original. :salut:

08 maart 2017 15:25

giulia schreef:Porsche vind daar niks van behalve geweldig denk ik. RUF krijgt voor al zijn modellen Porsche carrosserieën aangeleverd zonder VIN nummer van Porsche. RUF staat dan ook geregistreerd als fabrikant. Verder lijkt het mij aannemelijk dat de slimme heer RUF wel even contact heeft gehad met Porsche alvorens 30 x € 7,5 ton in de markt te zetten

En voor de slimme heer Porsche zal er ook wel een voordeeltje in hebben gezeten. :wink:

08 maart 2017 16:40

Zeker, dit is als een standbeeld voor de iconische 911. Zoiets zal de verafgoding levend houden.

08 maart 2017 16:59

Ronaldo schreef:Of je koopt deze:
https://www.classicdriver.com/en/car/ru ... 988/423503

Can't beat the original. :salut:

Gaaf ding maar eigenlijk een door RUF aangepaste Carrera.

Dan krijg je dus de vraag wat nou origineel RUF is... een van scratch af aan gebouwde, blanco carrosserie door Porsche geleverd zonder VIN nummer of een later aangepakte Porsche Carrera.

09 maart 2017 10:03

giulia schreef:Porsche vind daar niks van behalve geweldig denk ik. RUF krijgt voor al zijn modellen Porsche carrosserieën aangeleverd zonder VIN nummer van Porsche. RUF staat dan ook geregistreerd als fabrikant. Verder lijkt het mij aannemelijk dat de slimme heer RUF wel even contact heeft gehad met Porsche alvorens 30 x € 7,5 ton in de markt te zetten

But the 2017 CTR's non-Porsche chassis is new ground for the company.
en
At its core is a carbon fiber monocoque structure, which is a RUF job. Attached to the monocoque are steel crash structures front and rear

Hier leid ik uit af dat er nix Porschigs aan de carrosserie is. Of zou Ruf de (zware) metalen carrosseriedelen van Porsche op een carbonfiber monocoque plakken?

09 maart 2017 11:22

Precies, en daarom wordt het nog een uitdaging om er een kenteken op te krijgen. Geen typegoedkeuring, dus zal je een kenteken moeten krijgen zoals ook een kitcar dat krijgt...

09 maart 2017 13:13

Ik vraag me echt af hoe je er bij komt dat RUF hier niet over na gedacht zou hebben bij de, 5 jaar geleden gestarte, ontwikkeling van deze auto? RUF is officieel een autofabrikant net als Porsche, BMW, enz. Niet een of andere kitcar boer. Laatste nieuws is dat alle 30 exemplaren zijn verkocht. Dat lukt je echt niet als je weet dat een kenteken lastig zou kunnen worden.

09 maart 2017 13:31

Vind het met 30 stuks eigenlijk nog een "koopje" ook.
Ik denk dat je de verdubbelaar al snel kan inzetten mocht je er een hebben aangeschaft.

09 maart 2017 13:37

elke wagen die ruf levert is TUV gekeurd !

ik vind hem waanzinnig 8)

als we toch aan het dromen zijn hierzo , doet u mij maar van elke kleur een past mooi bij mijn iedere dag een ander outfit 8)

ik vind die koplampen helemaal de baasss en die achterlichten vink mega 8)

voor mij 1000 x geslaagder dan singer , dit wil niet zeggen dat ik singer niet mooi vind he !

persoonlijk vind ik jmmr dat de stoelen te hoog staan , ik zou de rail inkorten , dat de stoelen lager staan .

wat ik ook vaag vind is dat je zo de motor ruimte in kunt kijken achter van binnen uit , zie het filmpje :

https://www.facebook.com/DUB05/videos/1362004647171148/

ik vind hem echt heftig de beftig wreed vetcool dope shit ouwuh :cheers:

.

09 maart 2017 13:41

Onder de hoedenplank liggen de schokbrekers zichtbaar...geweldig mooi maar in de productieversies gaat dat feest helaas niet door...teveel herrie en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

09 maart 2017 13:46

Ik zeg ook niet dat RUF daar niet over nagedacht heeft, maar het is anders en ook zeker minder eenvoudig dan wanneer je een basis gebruikt die een typegoedkeuring heeft. En inderdaad TUV en in Engeland de SVA. Het is ook de wijze waarop bv Donkervoort de auto's op kenteken krijgt. Want als ze in een EU land een kenteken hebben, moeten ze in Nederland ook een kenteken krijgen.

Heeft niks met 'een of andere kitcarboer' te maken. Gewoon regelgeving... :idea:

09 maart 2017 20:08

Cazzo Super Veloce schreef:Singer voor de Poser, Ruf voor de :drive:

Jij blijft meningen voor feiten verkopen hè... :scratch: Jij mag dat vinden hoor

09 maart 2017 20:41

Ik neem alles wat hier wordt gepost als mening en niet als feit aan. :mrgreen:

09 maart 2017 22:30

Krijg hier echt een warm "COVIN" gevoel bij. :bang:
Plaats een reactie