Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
02 nov 2022 23:09
Wie kent Kieskeurig op Wielen nog? Met Mireille Bekooij, Hein van Nievelt en de onvolprezen Wim Bosboom. De autotest werd uitgevoerd door Nico de Jong van Autovisie. Ook al zo’n icoon. Hoogtepunt was het onderdeel “ Het Wrak van de Weg” (die zien we nooit meer…TeRug!)
03 nov 2022 10:16
Cazzo Super Veloce schreef:Oef, ben jij al zo oud?
de Heilige Koe, daar bleef ik vroeger voor thuis
Ik ook. Wel al in pyama met gekamde haartjes. Opa.

@ Wimpie : zeker. Ik herinner me nog een wrak van de weg dat vernietigd werd door hem naast een hoge schoorsteen te parkeren en vervolgens die schoorsteen op te blazen!
03 nov 2022 10:20
GinnFizz schreef: Zalig stukje Nederpop muziek trouwens.

“Zoveel te doen” van Toontje Lager
03 nov 2022 10:25
Wimpie67 schreef:Wie kent Kieskeurig op Wielen nog? Met Mireille Bekooij, Hein van Nievelt en de onvolprezen Wim Bosboom. De autotest werd uitgevoerd door Nico de Jong van Autovisie. Ook al zo’n icoon. Hoogtepunt was het onderdeel “ Het Wrak van de Weg” (die zien we nooit meer…TeRug!)

Was dat dat programma waarbij ze de testauto in een vriescel plaatsten om te kijken of hij de volgende dag nog startte? Altijd spannend
03 nov 2022 12:27
Hahaha... die eerste eend... Ge-Wel-Dig...
03 nov 2022 23:02
Cazzo Super Veloce schreef:Wimpie67 schreef:Wie kent Kieskeurig op Wielen nog? Met Mireille Bekooij, Hein van Nievelt en de onvolprezen Wim Bosboom. De autotest werd uitgevoerd door Nico de Jong van Autovisie. Ook al zo’n icoon. Hoogtepunt was het onderdeel “ Het Wrak van de Weg” (die zien we nooit meer…TeRug!)

Was dat dat programma waarbij ze de testauto in een vriescel plaatsten om te kijken of hij de volgende dag nog startte? Altijd spannend

Ja, dat! Geweldige TV!
06 nov 2022 11:16
Is Bavo Galama al genoemd? Zal vele van ons bekend voorkomen en mede vanwege VCM.
06 nov 2022 19:01
Cazzo Super Veloce schreef:Wimpie67 schreef:Wie kent Kieskeurig op Wielen nog? Met Mireille Bekooij, Hein van Nievelt en de onvolprezen Wim Bosboom. De autotest werd uitgevoerd door Nico de Jong van Autovisie. Ook al zo’n icoon. Hoogtepunt was het onderdeel “ Het Wrak van de Weg” (die zien we nooit meer…TeRug!)

Dat van die testauto in een vriescel was Wereld op Wielen met Fred van der Vlugt. Daar werd dan ook een waterdichtheidstest gedaan en werd de zijwijndgevoeligheid op de proef gesteld. Een rondje op de slipbaan van en met wijlen Rob Slotemaker (wie kent hem nog?) hoorde er volgens mij ook bij. Daar werd de kritische sliphoek van een auto gemeten. Daar kun je je nu nauwelijks meer wat bij voorstellen. Heerlijke tv. Een beetje omroep Max zeg maar.
06 nov 2022 20:55
Zit nu De mooiste wegen te kijken.
Is een veredelde advertorial...
Edit: en klaar. Hadden t beter 'gemiste afslagen' kunnen noemen.
Veel geleuter, Werner hoort zichzelf graag, en zegt 3x hetzelfde.
Heb nauwelijks een weg gezien. En dan rijdt ie met een Alpine naar Dieppe (de geboorteplaats van de Alpine) en dan regelt ie niet eens een bezoekje aan de fabriek
Laatst bijgewerkt door
Targa Floriaan op 06 nov 2022 21:16, in totaal 1 keer bewerkt.
06 nov 2022 21:14
Best aardig… tot er een uitgebreide reclame werd gemaakt voor een stella elektrische fiets….
Werner budding op een stella, dat gaat echt te ver….
06 nov 2022 23:08
Het was geen hoogstandje maar toch best wel leuk hoor, kan het zelf niet beter.
06 nov 2022 23:41
Tsja, het is commercieel entertainment zonder al teveel pretenties. Als je het zo kunt beschouwen dan valt het allemaal wel mee.
07 nov 2022 10:11
Ik heb gekeken en het viel niet mee. Supertraag amfibie item en tenenkrommende product placement. Volgende week maar een waterontharder pluggen Werner!
07 nov 2022 12:30

Of onze Fred
07 nov 2022 19:37
Hé, is dat onze Fred samen met dé Colin Chapman?
08 nov 2022 16:03
Persoonlijk vond ik het wel leuk, zelfs beetje kort, maar waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld omdat ze het mooiste stukje Nederland lieten zien

enkel beetje jammer dat ze de Maas in eerste instantie als rivier de Waal benoemden.
21 nov 2022 12:47
Gisteren de Porsche thema-aflevering, met de Cayman GT4RS, rond Spa, en een oude politie 911. Komt dat zien!
21 nov 2022 14:05
MS964 schreef:Gisteren (...) Komt dat zien!

21 nov 2022 18:13
Videoland, NLZiet etc hè