Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
24 dec 2024 9:52
Jammer, was juist zo blij dat we van die Kamphues af waren. Nu nog Ronald Molendijk en Samantha Steenwijk erbij en we hebben alle deskundigen weer aan boord.
24 dec 2024 10:18
Grappig, ook stoeltjes wisselen dus op de TV

Ik was overigens altijd wel fan van het duo Rob en Robert. Wat mij betreft gooien ze 'ik weet t altijd beter' Tom Coronel eruit.
En laten ze Melroy en Nelson aub vervangen.
24 dec 2024 11:20
Neem daarom F1 TV en wissel naar Engels commentaar, een verademing
24 dec 2024 11:36
outletvalve schreef:Mooi, de kogel is door de kerk. Jammer dat Yuki er naast grijpt. Maar het is niet makkelijk om even snel te zijn als Max in de Red Bull. Dus Liam krijgt er nog een kluif aan...
Denk maar eens terug aan Jos Verstappen die het ook zwaar had in zijn jaar in de Benetton naast Schumi, of Rubens die ook niet kon tippen aan Schumi.
Schumi had een betere wagen dan Jos, is ook bevestigd
24 dec 2024 13:04
outletvalve schreef:Neem daarom F1 TV en wissel naar Engels commentaar, een verademing

+1
08 jan 2025 23:31
Spa blijft op de kalender MAAR, al kost dat véél geld (en ook de gevreesde beurtrol komt er).
"Om te beginnen zijn er maar 24 plaatsjes op de kalender, zit dat ding nu al nokvol en verdringen de nieuwe kandidaten elkaar. Als daar zijn: Turkije, Thailand, Saudi-Arabië voor een tweede race of Rwanda en Zuid-Afrika. Die situatie creëert meteen een tweede probleem: de wet van vraag en aanbod. Hoe meer kandidaten, hoe hoger het startgeld dat de almachtige F1 Group als eigenaar van de sport kan vragen. En de Belgische grand prix zat financieel zo al heel krap. De inkomsten, vooral uit ticketverkoop, volstaan in Francorchamps nooit om dat startgeld te betalen. Ieder jaar is er dus een ‘deficit’, - volgens de laatste informatie in 2023 was dat tot dan jaarlijks tussen de vijf en acht miljoen euro -, en dat wordt bijgepast door de Waalse regering. Met overheidsgeld, dus. Politiek gevoelig."
Het nieuwe contract voorziet immers vier edities in de komende …zes jaar: 2026, ’27, ’29 en ’31."
Die dictator zou beter in zijn corrupt land een tweede hospitaal of een derde school openen ipv er een GP te organiseren terwijl 60% van de bevolking onder de WHO armoededrempel leeft.
23 jan 2025 18:15
Formule 1-coureurs kunnen komend seizoen fiksere straf verwachten voor vloekenOppassen voor Max...
Tja.... ze hebben een voorbeeldfunctie, maar deze straffen zijn wel erg "over de top". Kunnen we die wappie Ben Sulayem niet gewoon wegstemmen?
23 jan 2025 19:26
En het kinderclubje beleid gaat gewoon lekker door.
23 jan 2025 19:27
Ik denk dat Max er op deze manier wel een ouderschapsverlof uit weet te peuteren
23 jan 2025 20:17
Ik denk door dit soort gezever, het pensioen van Max weleens veel sneller gaat komen dan iedereen verwacht.....
De telegraaf had ook al zoiets te melden, ze hebben goed naar mij geluisterd....
23 jan 2025 23:09
Waar gáát t over…niet handig allemaal van Ome Ben
24 jan 2025 11:34
Dit gaat niet over discipline of integriteit, dit gaat over geld en controle. Zelfs de coureurs hebben hun onvrede uitgesproken in een open brief, waarin ze duidelijk maken dat deze belachelijke boetes niets anders doen dan het imago van de sport schaden. Maar ja, wie luistert daar in Genève naar? Zeker Mohammed Ben Sulayem niet, die blijkbaar liever een heksenjacht organiseert dan de sport beschermt.Met dit beleid lijkt de FIA vastberaden om de Formule 1 te ontdoen van alles wat het ooit spannend maakte. Coureurs worden neergezet als pionnen in een politiek spel, terwijl hun passie en emotie – de dingen die de sport echt interessant maken – de kop worden ingedrukt. Max Verstappen, Lewis Hamilton, Charles Leclerc: allemaal moeten ze voortaan op hun woorden passen alsof ze diplomaten zijn in plaats van racers.
24 jan 2025 13:28
Radioverkeer niet meer uitzenden is veel makkelijker maar dat levert geen geld op
27 jan 2025 8:54
Ik kan zelf die ben sulejmani echt niet uitstaan. Elke keer staat hij met z’n neus vooraan alsof hij het allerbelangrijkst voor de sport is. Ik hoop dat ze hem weg kunnen sturen dit jaar.
29 jan 2025 12:16
FIA neemt afscheid van Herbert als steward: ‘Twee rollen niet verenigbaar’
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/325136 ... eward.html
14 maart 2025 9:33
Wanneer wordt Lawson vervangen door Tsunoda?
15 maart 2025 8:32
Iedereen al wakker? Spannende kwali!
15 maart 2025 9:08
Natuurlijk Floriaan
Mooie plek voor Max
15 maart 2025 9:17
Erg mooie kwali
15 maart 2025 14:14
https://www.nu.nl/formule-1/6349271/tel ... ijden.htmlOpvallend welke smoesjes Ham gebruikt om nu alvast een slecht resultaat in de race goed te praten. 'Weet nog niet op welke knopjes ik moet drukken'. Hebben ze geen sim-racer bij Ferrari?
15 maart 2025 15:12
Het belooft een mooie regenrace te worden. Mijn voorspelling:
1. Verstappen
2. Piastri
3. Hamilton
15 maart 2025 17:05
Ik denk niet dat Hamilton morgen in de buurt van een podium komt.
De regen verwachting gaat trouwens omlaag.
Maar zoals altijd, we gaan het zien. Al wordt het wel heel vroeg opstaan of wakker blijven. Zal er aan liggen hoe gezellig het feestje vanavond is.
16 maart 2025 7:27
Morge luitjes, was wel vroeg maar er gebeurd zat
Nog maar een kopje thee en we gaan het zien
16 maart 2025 9:56
Zo, intensieve start van t seizoen!
16 maart 2025 10:04
Ben er niet voor opgestaan

Maar had slechter gekund voor Max! En Lewis moet nog even wennen…..
Antonelli