Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 5:58



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Gegumd 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Vroeger : 2.4T en 3.2 Carrera. Nu 996 3.4, Ferrari 308, Alfa Giulia en BMW Z4
Elst (Utr)
Bericht 
@de mods : dit draadje hoeft van mij niet weg trouwens hoor. Ik vind het geen probleem dat Rico hier een andere site zwart probeert te maken. Ookal is dat Gummen.ORG
Dan kan iedereen zien dat hij niet zo netjes is als dat hij zich altijd voordoet.

Dit is trouwens mijn laatste reactie in dit draadje, om niet dit mooie forum te vervuilen met een reldraadje.
Als ik weer een Porsche koop, kom ik wel weer buurten.


13 apr 2006 10:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Rico ouwe relkop die je bent :evil:
Misschien moeten we los van gummen en DF een los relforum beginnen... alleen geopend op vrijdag... puntensysteempje erbij welk 'kamp' er met de beste rel komt en elkaar lekker afzeiken :roll:

Ik kom op beide fora en pik eruit wat voor mij interessant is. Ben het gedeeltelijk wel met je eens maar dat merken ze snel genoeg aan de bezoekers, hoe meer gezeik daar hoe minder bezoekers (die auto's interesseren) ze overhouden.
Vind het een beetje laag om gummen hier af te zeiken. Het is niet meer wat het geweest is, maar op deze manier afzeiken/omlaag halen is ook weer niet nodig.


13 apr 2006 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
misschien
Bericht 
Hé, een relforum, wat een goed idee! :lol:

Tom schreef:
Ik kom op beide fora en pik eruit wat voor mij interessant is. Ben het gedeeltelijk wel met je eens maar dat merken ze snel genoeg aan de bezoekers, hoe meer gezeik daar hoe minder bezoekers (die auto's interesseren) ze overhouden.


Dat is de beste oplossing Tom, gewoon voor jezelf eruit halen wat je graag leest, posten waar je graag post en verder niks.

Tom schreef:
Vind het een beetje laag om gummen hier af te zeiken. Het is niet meer wat het geweest is, maar op deze manier afzeiken/omlaag halen is ook weer niet nodig.


Kan me voorstellen dat als je denkt dat dit na drie maanden zomaar ineens uit de lucht komt vallen het zo over komt, maar na een onterechte IP ban, uit het niet geroyeerd worden als donateur, weer een onterechte IP ban en allerlei mailtjes met vaag of niet onderbouwde beschuldigingen kan ik me ook voorstellen dat Rico er goed klaar mee is en ook zijn kant van het verhaal eens ergens kwijt wil.
Zeker als het van een forum komt dat jarenlang meer is geweest dan zomaar een forum en waar je veel tijd en energie in gestoken hebt.

Maar goed, genoeg onzin, dit is autoforum, wij zijn een autoforum, geen tijd/plaats/zin in een groep oude kijvende wijven. :wink:

Wie zin heeft is van harte welkom om een kijkje te komen nemen; we hebben het meer over auto's en autorijden dan je op grond van bovenstaande zou verwachten. :lol:
_________________________________________
Fun is not a straight line.


13 apr 2006 11:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Rico schreef:
Tja en dan post ik al een paar maand niet meer op gummen :?



En wat dacht je van die post op Gummen van 4/10/2006 12:59:16 PM ? :twisted:

Mij neem je niet in de maling :?


13 apr 2006 12:03
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
He toledo man was jij niet degene die stennis wilde maken op driving-fun.

Wat heb jij eigenlijk met die hele materie te maken. Leg me dat eens uit.


13 apr 2006 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Geen moderator om er een slotje op te gooien. :roll:


13 apr 2006 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
sluiten deze hap!

:evil: :evil: Mauk


13 apr 2006 22:01
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
RS-R schreef:
Geen moderator om er een slotje op te gooien. :roll:

Heb het niet eens gelezen, maar vertrouw op j(ulli)e oordeel. ;)

Afbeelding maar ergens anders Afbeelding en vandaag of morgen gaat dit Afbeelding :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


13 apr 2006 22:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Heren van het gummenforum, kunnen jullie je ruzie in een ander fietsenhok uitvechten?

Ik gooi de boel op slot. :salut:

Van harte welkom hier, maar niet om oude - hier onbekende - koeien uit de sloot te trekken.

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 apr 2006 22:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Ik gooi de boel op slot. :salut:

Zit nu dus dubbel achter slot & grendel. ;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


14 apr 2006 10:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.