Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
13 nov 2014 21:49
Nice...
Wanneer krijgen we weer 12 cylinders?
20 nov 2014 21:24
Idd grappig....
20 nov 2014 22:11
Het vreemde is dat ook nu het vertrek van Fernando bevestigd is en de komst van Sebastian bij Ferrari nog steeds geen bevestiging is dat Fernando inderdaad bij McLaren rijdt.....
Eerst zou het
voor Abu Dhabi gebeuren, nu is het verder naar achteren geschoven...
Overigens gaat het herstel van Schumacher en Bianchi niet echt voorspoedig lees ik....
Dit weekend valt de beslissing: Lewis (waarschijnlijk!) of Nico wereldkampioen
20 nov 2014 22:14
Vettel is vanmiddag officieel bevestigd als Ferrari rijder....zal hem nog niet mee gaan vallen.
20 nov 2014 22:20
Najah, we gaan het zien hoe het zich allemaal ontwikkeld.
Aankomend weekend nog best wel spannend, wordt het Rosberg of toch Hamilton....
En volgend jaar idd onze Max V., hoe zal het daar mee verlopen.....
24 nov 2014 8:23
Pech voor Rosberg, Hamilton met overmacht naar het kampioenschap gereden.
24 nov 2014 10:08
Verdiend.
Toch liever Rosberg gezien.
Maar aan de winst van Hamilton (zowel race als overall kampioenschap) is niets af te dingen. Well done
24 nov 2014 14:03
Hamilton overall gewoon de beste
ik durf zelfs wel te beweren dat hij de beste coureur is van het veld. Dat zag je bijvoorbeeld ook bij Top Gear waar de coureurs in een 'reasonably priced car' hun beste ronde mochten afleveren. Zelfde auto en Hamilton is de snelste van het stel. Wat mij betreft had dit jaar de beste coureur ook nog eens de snelste wagen, dan kan het bijna niet anders dan dat hij ook wereldkampioen is geworden
24 nov 2014 14:27
Hamilton en Alonso ontlopen elkaar niet veel nee, Maar ook Ricciardo mag je tot de besten rekenen, weten we inmiddels.
McLaren heeft de bekendmaking voor Alonso vooruitgeschoven omdat ze beide rijders tegelijk willen presenteren. En die tweede, tsja, die is nog niet bekend. Hoezeer ik het Button ook gun... ik denk dat ze beter een rookie naast Alonso kunnen zetten. Een Stoffel Vandoorne of een Nyck de Vries. Magnussen ben ik niet zo wel van.
24 nov 2014 14:50
Die nieuwe baas Matiacci is er ook al weer uitgeflikkert bij Ferrari.
En wordt opgevolgd door een andere Italiaan, m.i. kunnen ze beter Ross Brawn weer aanstellen (als die nog wil uiteraard).
24 nov 2014 15:31
mbembe schreef:ik durf zelfs wel te beweren dat hij de beste coureur is van het veld. Dat zag je bijvoorbeeld ook bij Top Gear waar de coureurs in een 'reasonably priced car' hun beste ronde mochten afleveren. Zelfde auto en Hamilton is de snelste van het stel. Wat mij betreft had dit jaar de beste coureur ook nog eens de snelste wagen, dan kan het bijna niet anders dan dat hij ook wereldkampioen is geworden
Dat is wel kijken door een erg roze bril denk ik. Enerzijds heeft hij al twee maal met de reasonably priced car mogen rijden, en anderzijds hebben bijlange niet alle coureurs daar een tijd neergezet. Bovendien had Rosberg ook 11 keer de pole dit seizoen. Zomaar stellen dat Hamilton de allerbeste en snelste van het pak is, vind ik dan ook overdreven. Geen idee wie de allerbeste is (moesten ze allen met gelijke wapens strijden), er zijn enkele toppers en daar is Hamilton zeker bij.
24 nov 2014 22:26
Het zal allemaal wel maar ik vrees dat het in het echt een heel vervelend baasje is.
25 nov 2014 13:56
Vettel is gezellig
26 nov 2014 0:09
Hamilton, Alonso en Vettel lijken mij op basis van prestaties (over langere termijn) de besten in het huidige veld. De eerste twee hebben het overigens wel in meerdere (top) auto's laten zien.
Blij met een echte racer als kampioen! Aardige persoonlijkheid of niet..
ps jammer van Räikkönen dit seizoen
26 nov 2014 1:49
Porsche gaat voor LeMans 2015 drie auto's inzetten, en er gaan geruchten dat Jenson Button misschien....
Ik denk aan Webber vorig jaar? Zou het leuk vinden als ie nog een jaartje in een goede F1 auto mee kan doen, maar dit is geen heel slecht alternatief toch?