Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
10 nov 2014 10:09
Hier wordt regelmatig de hengel methode gebruikt. Vooral bij Audi en BMW's.
10 nov 2014 10:20
Hahaha, zo heb ik ooit zelf de huissleutel door de brievenbus eruit gevist toen mijn dochtertje die door de brievenbus gooide.

Werkt inderdaad wel.
10 nov 2014 12:41
Ghehehe, gelukkig heb ik geen audi of bmw...
10 nov 2014 12:46
Stukkie tekst van brandweer.nl:
Ik leg de sleutel van mijn vluchtuitgang altijd op dezelfde, makkelijk bereikbare plaats, dichtbij de uitgangsdeur.En nu?
10 nov 2014 16:11
Klopt, dat zeggen een aantal inwoners ook. De Roemenen, dat is de groep die we verdenken, zijn alleen geïnteresseerd in de autosleutels. Vervolgens parkeren ze die auto binnen een straal van 10 KM, waar die pas na 3 weken weer wordt opgehaald. Zo weten ze zeker dat er geen locatie-beveiliging op zit. Iedere week verdwijnt er op deze manier weer een auto.
10 nov 2014 18:26
Maar ik heb liever dat die Roemenen makkelijk mijn autosleutels vinden, dan dat ze dat mij moeten komen vragen in mijn slaapkamer...
10 nov 2014 18:36
Mwoa, dat ligt er maar net aan
10 nov 2014 19:51
MickRS schreef:Maar ik heb liever dat die Roemenen makkelijk mijn autosleutels vinden, dan dat ze dat mij moeten komen vragen in mijn slaapkamer...
Idd, ik ga ze het niet makkelijk maken om in het huis te komen. Maar eenmaal ze binnen heb ik niet liever dan dat ze meteen de sleutels pakken en weer weg zijn.