Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Eerste Porsche Classic center ter wereld in Nederland

25 maart 2016 17:51

Master Ken schreef:
Franz schreef:Heb inmiddels al van een aantal kenners vernomen dat ze niet onder de indruk zijn van datgeen wat er staat/aangeboden wordt. Iemand die daar wat meer over kan vertellen?

Waarschijnlijk zijn ze niet op de 1e etage geweest. :thumleft:
http://www.abhd.nl/video/porsche-classic-center/
vanaf 2min55 zijn ze op de 1e etage.

Oké, beetje verwarrend van mij. Ik doelde ook niet op wat er nu staat maar meer op wat er in zijn algemeenheid aangeboden staat en wat er stond tijdens de opening van het classic centre.

25 maart 2016 18:25

Ik was ook vanmorgen met mijn vrouw en kinderen langs geweest. Mooie verzameling zo, maar ik heb enkele auto's wat in de boek staan ok niet gezien. een 904, nieuwe 911R, de type 64 en de 934. Maar het was een leuke uitje, zeker aan te raden. :thumleft:

25 maart 2016 18:50

MarkS schreef:Ja precies, dan kunnen wij een beetje relaxed rondlopen daar. :mrgreen:

Zo aanwezig ben ik nou ook weer niet :mrgreen:

Nu al wat anders gepland, ff stukje duitsland in kunnen de kleppen weer eens goed gesmeerd worden :drive:

25 maart 2016 21:06

MarkS schreef:
Franz schreef:Heb inmiddels al van een aantal kenners vernomen dat ze niet onder de indruk zijn van datgeen wat er staat/aangeboden wordt. Iemand die daar wat meer over kan vertellen?

Ik ben wel onder de indruk. Maar ben ook geen "kenner" wellicht.

Misschien moet je zelf even gaan kijken en een AKK laten uitvoeren op zo'n 993 turbo s of 964 3.6 turbo.

+1

Gisterenavond geweest; wat een feest! Prachtige wagens, uitstekende catering, leuke mensen (die ik niet ken, maar daar steeds tegen kom en dan een leuke ontmoeting mee heb). Top! :ba:

Leuk om te zien wat er staat en serieus onder de indruk van al het moois. Respect! :cheers:

Ps mijn huidige auto komt van een andere dealer. Ik heb geen aandelen in PCG. :roll:

26 maart 2016 18:39

Zeer goed buffet en lekkere wijn.

26 maart 2016 20:08

Afbeelding Afbeelding

Prima geregeld feestje. Goed eten en goed gezelschap.
Mooie line-up van oa de Transaxles, Turbo's, RS-en, Speedsters , 356 en politie uitvoeringen.
Tevens wat mooie ex-en uit de "The Dutch Secret Porsche Collection" gezien nu in handen van PCG.

Oh en nog lekker geblaat met forummers.

28 maart 2016 13:37

Wat een plaatje die gele, Piet !!
In december daar op bezoek geweest. Heeeeel indrukwekkend wat je daar te zien krijgt.
Een tweede Porsche Museum.

28 maart 2016 15:04

Ja die gele: affengeil!!

28 maart 2016 15:06

Afgelopen zaterdagmiddag even wezen buurten. Maar ook dit keer had MW weer een mooie verzameling Porsche bij elkaar weten te zetten, ondanks dat er een paar uit het 100-tal ontbraken. Ook de verzorging voor de inwendige mens was dik voor elkaar, ma.w. Alle zintuigen werden wel geprikkeld.

Persoonlijke favoriet is denk ik toch wel de Kremer Porsche (911RSR uit 1975)

Voor de liefhebber nog 'wat' foto's gemaakt, die ik graag met jullie deel: PCG 10jr 26-03-2016

AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Joop! op 28 maart 2016 15:21, in totaal 1 keer bewerkt.

28 maart 2016 15:20

wat een prachtige collectie op jouw foto's!!!! top :thumleft:

28 maart 2016 15:40

Prachtige foto's Joop. !

28 maart 2016 15:49

Mooie foto's, en ik heb enkelen zojuist in het echt gezien.

Kopje koffie erbij en tevens daar de magazijn ingedoken.......verkoper had er geen verstand maar ik wel.... :thumleft:

28 maart 2016 16:45

het magazijn

zelfst.naamw.Uitspraak: [maxa'zɛin] Verbuigingen: magazijn|en (meerv.) ruimte waar spullen worden bewaard

sorry, moest dit even kwijt

28 maart 2016 18:59

Joop! schreef:Voor de liefhebber nog 'wat' foto's gemaakt, die ik graag met jullie deel: PCG 10jr 26-03-2016

goeie serie :thumleft:

29 maart 2016 13:54

Mooie foto's. Gaaf die 964 flatnose.
Plaats een reactie