Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
06 feb 2019 18:23
ik gok op lelystad
06 feb 2019 18:30
Prima, dan maar naar Spa, toch wel de mooiste race op de kalender.
06 feb 2019 18:39
Spa mooie baan maar eten/accommodatie voor parkeren etc op zijn Frans...als je dat vergelijkt met Oostenrijk ga ik liever naar Oostenrijk
06 feb 2019 18:42
Maar ga je om te eten, te parkeren of voor de races?
06 feb 2019 18:42
De overheid wil geen geld steken in de F1 op Zandvoort. Stoppen ze dan ook met het steunen van armlastige voetbalclubs, die allemaal onder het mom van een lening bakken geld krijgen, waarvan de overheid (lees de gemeenten) ook nooit een euro van terugziet. Is toch gewoon verkapte sponsoring!
07 feb 2019 18:04
Volgens mij steekt de overheid als het doorgaat al vele miljoen in de infrastructuur. De overheid gaat natuurlijk geen geld steken in een fee voor de FOM. Ik denk dat ze in Zandvoort gewoon 5 miljoen tekort komen op de begroting. Heb Assen ook niet gehoord over een verplichte bijdrage van de overheid.
Daarnaast gaat Zandvoort het niet eens redden om alle modificaties door te voeren, want het is nog maar 16 maanden voor de start. Er moet daar heel wat gebeuren om het F1 waardig te maken. We horen het wel op 31 maart.
07 feb 2019 18:25
Cazzo Super Veloce schreef:Maar ga je om te eten, te parkeren of voor de races?
beiden hou van wat meer luxe ipv in de bagger staan
27 maart 2019 22:56
Net naar Andere tijden gekeken, fraaie oude beelden van Zandvoort.
Aanrader, terug te kijken op NPO gemist.
Ook wel mooi om die Lammers in z’n dagelijkse kloffie ‘t circuit zien rond te sturen. Hoeveel rondjes zou ie er al gedraaid hebben..
28 maart 2019 10:27
Zandvoort is een uniek gelegen circuit met een fantastische historie. We leven echter nu en als er geracet wordt is het al 2020. De oude meuk op en rondom het circuit kan echt niet meer en de baan zelf zal ook weinig spektakel bieden. Op de eerste fantastische bocht na zal het een optocht worden waarbij inhalen enkel per pitsstop kan. De PR campagne warbij ten koste van Assen gelobbyd wordt hangt me inmiddels ook de keel uit en wat gaat het de belastingbetaler kosten? Nee, hoe fantastisch Zandvoort ook was (en voor de kleinere dingen nog steeds is) van mij hoeft het niet op het circuit van die hebberige Prins.
28 maart 2019 10:39
Ik ben ook bang dat met name de emotie, hang naar nostalgie en de geschiedenis (volgens mij bijna hetzelfde) inmiddels de boventoon gaat voeren.
05 apr 2019 20:10
Assen is een klotebaan om met de auto op te rijden.
05 apr 2019 20:22
Assen is voor de brommers, laat iig die baan heel.
Dat zeggen ook de huidige F1 coureurs , waaronder o.a. Hamilton;
F1 vreet asfalt, dus daar na wordt de baan zeer hobbelig, niet doen dus voor de Moto GP boys.
Waarvan akte.
05 apr 2019 21:55
Neptukker schreef:....... op het circuit van die hebberige Prins.
Ik begrijp niet waarom er zo vaak negatief over die prins gedaan wordt.
Hij doet niet anders dan elke andere zakenman, mag toch?
05 apr 2019 23:33
Misschien omdat hij itt de gemiddelde Nederlandse zakenman onderdeel uitmaakt van de koninklijke familie,
en niet al zijn zaken even “fris” (zouden) zijn ...
Heb persoonlijk niks tegen de man maar je vraagt er naar.
06 apr 2019 0:56
waarom niet inzetten op formule E?
06 apr 2019 3:38
MarkS schreef:Misschien omdat hij itt de gemiddelde Nederlandse zakenman onderdeel uitmaakt van de koninklijke familie,
Ik heb ook niks tegen (en ook niet voor) de man en of niet al zijn zaken even 'fris' zijn weet ik niet, maar ik denk inderdaad dat het hoofdzakelijk zijn afkomst is die de nodige aversie (afgunst?) opwekt.
Vind ik altijd een beetje jammer dit soort vooringenomenheid. Maar goed, hij zal er ondertussen wel aan gewend zijn.
06 apr 2019 6:58
Suf generaliserend nederlands klootjesvolk. Precies die instelling die ons land in de weg zit. Teveel mensen met een mening over alles.
“Opinions are like assholes. Everybody’s got one”
06 apr 2019 7:31
Wat ben je vroeg vandaag Horn? Zo de rollenbank op?
06 apr 2019 10:08
Subdriver schreef:MarkS schreef:Misschien omdat hij itt de gemiddelde Nederlandse zakenman onderdeel uitmaakt van de koninklijke familie,
Ik heb ook niks tegen (en ook niet voor) de man en of niet al zijn zaken even 'fris' zijn weet ik niet, maar ik denk inderdaad dat het hoofdzakelijk zijn afkomst is die de nodige aversie (afgunst?) opwekt.
Vind ik altijd een beetje jammer dit soort vooringenomenheid. Maar goed, hij zal er ondertussen wel aan gewend zijn.

+1, treurige Nederlandse mentaliteit.
06 apr 2019 10:12
Mr.Borrie schreef:Assen is een klotebaan om met de auto op te rijden.

Echt niet.
Heerlijk baan en tevens de plek van onze eerste en enige overwinning in de Squadra Italia tot nu toe
07 apr 2019 7:37
Word je daar nu door een Audi opgejaagd?
07 apr 2019 13:22
Hij gaat zeggen dat ‘ie die juist net had ingehaald, in 3, 2, 1....
07 apr 2019 20:59
Was echt zo, een Duitser die voor het eerst op Assen reed of totaal geen talent had.
De man had geen idee welke lijnen hij moest rijden.
Dan is het zelfs met een "trage" 993 niet moeilijk...
07 apr 2019 22:26
Topfoto