Zo, tijd om de stof van mijn topic af te blazen! Hoewel het hier misschien stil is, is het bij RoadtripTribes allesbehalve stil!
Helaas moet ik melden dat Apple nog geen entitelment voor CarPlay heeft afgegeven. Maar dat mag de pret niet drukken; we geven het niet op en gaan gewoon door met ontwikkelen en marketing.
Misschien hebben jullie mijn reclames al voorbij zien komen?

Beide versies van de app (Android en iOS) werken nu zoals ze moeten, en er zijn inmiddels 279 roadtrips gereden met RoadtripTribes!

Over twee weken komt onze nieuwe beta-versie weer beschikbaar. In deze versie hebben we erg leuke verbeteringen doorgevoerd:
- Satelliet- en terrein kaarten met als kers op de taart een 3D-weergave, waarmee je feilloos je route over de Alpen kunt plannen.
- We bieden nu ook de mogelijkheid om GPX-bestanden met trackpoints te laden. Daarnaast kunnen we nu met meer dan 25 waypoints omgaan door de GPX-file te splitsen over meerdere routes. Dit is perfect voor meerdaagse roadtrips of als je een gedeelte de snelste route wilt volgen en later binnendoor wilt gaan.
- We hebben eindelijk onze radarfunctie werkend gekregen. Dat betekent dat als een groep uit elkaar breekt, je met een simpele druk op de knop de locatie van je groep kunt zien!
Vooralsnog is RoadtripTribes gratis, maar de kosten lopen op en we zullen binnenkort naar een abonnementsmodel moeten overstappen. Tenzij een of andere zeer vermogende forumlid wat venture capital heeft en een gat in zijn/haar hand brandt.
Als iemand zich wil opgeven als beta-tester, hoor ik dat graag! Als vergoeding ontvang je korting op een eventueel abonnement.
Ik kijk ernaar uit om jullie feedback te horen en wie weet kunnen we binnenkort samen op pad!