Wimpie67 schreef:Sorry, ik snap er niets van. Max zet een topprestatie neer die nog nooit vertoond is. Hoezo saai!? Geniet ervan, mooier gaat t niet worden!!!
Dit dus, ik snap niet dat er nu heel veel "fans" in NL zijn die lopen te klagen, "niet verwonderlijk, beste auto, etc. etc"
Ik vind het echt een superprestatie die Max neerzet en altijd alles zo constant, dat heb ik anderen nog niet zien doen.
Jos vind/vond ik in zijn F1 tijd een l.l eerste klas, als je ziet wat hij er allemaal aan gedaan heeft om Max hier te krijgen is een prestatie waar ik mijn pet voor afneem.
Max is echt van uitzonderlijk niveau, de wagenbeheersing die hij heeft is fenomenaal, hoe hij gisteren die Donut afrondde was ook schitterend.
Denk maar eens aan de "drift" die hij een keer neerlegde, of die bijna kwijt in Brazilie in de regen en zo kan je er nog wel een paar opnoemen.
Ik geniet er volop van om Max te zien rijden, ook al zou die iedereen op een ronde rijden, ik vind het super en kan er niet genoeg van krijgen.