Hebben jullie trouwens op TV meegekregen dat Vettel (bij de prijsuitreiking) hier in Melbourne vorige week enorm uitgejoeld werd? Geen idee waarom trouwens en vond het nogal opmerkelijk.
Viel me idd op, maar wrs komt dit omdat hij wel goed is maar ook arrogant. Z'n teammaat heeft ook wel eens last van die arrogantie en laat dat nou toevallig een Australiër zijn.......
Tja, ben het niet helemaal eens met een paar mensen hier.
Laten we eerlijk zijn, Vettel is gewoon een stuk betere rijder dan Webber. Dus gewoon racen! En dan zie je dat Vettel er gewoon langs gaat. Webber week van zijn lijn af toen Vettel er al naast zat, dat mag niet.
met Hamilton en Rosberg was bijna hetzelfde verhaal. Het wordt weer tijd dat de FIA verordoneerd dat Teamorders verboden zijn!
Gert schreef:Inderdaad helemaal mee eens, gewoon voluit gaan en weg met die teamorders.
Voluit gaan kan tegenwoordig niet meer, die motor moet wel min. 3 wedstrijden meegaan. Dus op een bepaald moment in de race moet je in "eco" modus gaan rijden.
Dan beweren dat Vettel sneller is, is heel kort door de bocht. Als Webber op 80% motorvermogen reed zoals gevraagd door het team en Vettel trekt zich er niet van aan, dan is het nogal logisch dat hij sneller is.
Da's net het leuke aan de huidige F1 een korte termijnvisie draait zelden goed uit op het einde van het seizoen.
Je kan enkel "echt" racen als je toestaat dat er elke wedstrijd een nieuwe motor mag gemonteerd worden, maar ... dan is het einde van de F1 zeer dichtbij. (Maar het was wel een leuke tijd toen, een qualify motor met ruim over de 1000pk die enkele ronden meegaat, en een iets mildere wedstrijdmotor die het met wat geluk een wedstrijd uithoudt )
Laatst bijgewerkt door S2 op 24 maart 2013 16:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Hamilton vs Rosberg begrijp ik wel. Beide coureurs zijn aan elkaar gewaagd en het verschil tussen 3 en 4 is 3 punten tussen 1 en 2 is dit 7. En aangezien ik Webber echt niet voor het kampioenschap zie gaan begrijp ik dus niet dat daar ook deze orders worden opgelegd. Ben benieuwd wat men aan het einde van de rit, Vettel met 1 punt minder niet wereldkampioen zou worden. Maar dit geldt natuurlijk ook als dit Webber dit jaar overkomt.
Ik samen met jullie hebben kunnen genieten van een mooi gevecht tussen beide en dat vind ik persoonlijk het voornaamste.
button is mijn held. die helaas met een mindere auto geen potten kan breken. zeker niet zo talentvol als alonso of vettel. maar wat een sympathieke gozer.
Mijn oudste zoon heet Tijs Jenson. Heb destijds een geboortekaartje naar Jenson Button gestuurd dat ik mijn zoon naar hem vernoemd had. Kreeg een bar honda babyshirt terug (hij reed toen nog bij honda) met een handgeschreven kaartje en felicitaties (wss van zijn manager, maar toch).
Ik heb genoten van de acties van Vettel en het stuivertje wisselen van Hamilton en Rosberg. Ik ben fan van Vettel, ben wel benieuwd in hoeverre "Multi 21" nog een staartje krijgt binnen het team voor hem. Ik vraag me af hoe hard ze hem hier op aan willen / kunnen spreken.
Overigens helemaal eens met de meningen over Button, komt erg sympathiek over. Maar een echte held wordt je daar niet mee imo.
Wat vinden jullie van het optreden van vd Garde tot nu toe? Ik vraag me af of hij hier nu gelukkig van wordt en of dit nu is wat hij er zelf van verwachtte.
horn schreef:Mijn oudste zoon heet Tijs Jenson. Heb destijds een geboortekaartje naar Jenson Button gestuurd dat ik mijn zoon naar hem vernoemd had. Kreeg een bar honda babyshirt terug (hij reed toen nog bij honda) met een handgeschreven kaartje en felicitaties (wss van zijn manager, maar toch).
Leuk
Mijn dochtertje heet Lara. Ik heb destijds een geboortekaartje gestuurd naar Lara Croft maar nooit iets teruggezien van die trut.