Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 3:34



Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pekel 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
horn schreef:
Jeroen914 schreef:
Er vallen 3 sneeuwvlokken en heel nederland is weer in rep en roer :roll:


... en het leger deelde dekens uit ... :puker:

ik erger me daar ook altijd zo aan. "de verwachting is 5 - 10 cm sneeuw". Dus gelijk 600+ km file, treinen die niet rijden, overal ongelukken, schappen bij de Albert Heijn leeg en mensen die niet meer met hun Porsche durven rijden...

of mensen die gaan huilen omdat er een wrak zonder ruiten buiten in de sneeuw staat :roll:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


08 feb 2007 17:20
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
horn schreef:
Dat dit land ooit mensen als (...) en Piet Hein heeft voortgebracht... :roll: :shock: :?


Nou en? Moeten we daar trots op zijn?

Afbeelding

:cheesy:

Maar inderdaad. Zo was het toch ook een aantal weken geleden met die storm. Reporters die verslag deden alsof ze ieder moment weggevaagd konden worden, treinen die niet rijden, advies om binnen te blijven...wij zijn toen met een dubbeldekbus van Hilversum naar Gouda en terug gereden en geen centje pijn.
Nederland is niks meer gewend.


08 feb 2007 17:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
horn schreef:
Jeroen914 schreef:
Er vallen 3 sneeuwvlokken en heel nederland is weer in rep en roer :roll:


... en het leger deelde dekens uit ... :puker:

ik erger me daar ook altijd zo aan. "de verwachting is 5 - 10 cm sneeuw". Dus gelijk 600+ km file, treinen die niet rijden, overal ongelukken, schappen bij de Albert Heijn leeg en mensen die niet meer met hun Porsche durven rijden. Dat dit land ooit mensen als Michiel de Rutyter en Piet Hein heeft voortgebracht... :roll: :shock: :?


Eens :!: Vandaag had ik diverse afspraken staan. Twee werden op voorhand afgezegd. Iedereen bleef thuis. Niet normaal. De "sneeuw" is hier (Rotterdam) al weer bijna weg........
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


08 feb 2007 17:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Kwamen vandaag van de leasemij mijn huurauto omruilen. Meneer was anderhalf uur te laat. "Tja meneer, met dit weer valt het me nog mee...."

Van Raamsdonkveer naar Bilthoven.... :shock: :shock: :roll: Ja hoor....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 feb 2007 17:31
Profiel
Bericht 
Hier is de sneeuw al weg, en van morgen belden alle klanten af :twisted: dus geen werk in de kapsalon.


08 feb 2007 17:33
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ik vind het juist leuk om met dit weer te rijden...... maar dan niet in de file natuurlijk.
Veel mensen durven niets (meer). Zelfde met een stortbui, iedereen op de rem trappen..... :twisted: ja moet je vooral doen :roll: gewoon rustig doorrijden zonder al die rooie lampjes aan de achterkant :evil:
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


08 feb 2007 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
cabrio wim schreef:
Hier is de sneeuw al weg, en van morgen belden alle klanten af :twisted: dus geen werk in de kapsalon.


Afschaffen die weeralarmen :!: Personeel wordt er ook nerveus van.

"kan ik eerder weg?" :evil:
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


08 feb 2007 17:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Teun schreef:
"kan ik eerder weg?" :evil:

Yep. Nu meteen. Wegblijven ook. :mrgreen:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 feb 2007 17:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
cabrio wim schreef:
Soms vraag ik me hier op het forum af, waarom heb je dan een Porsche gekocht.......... :roll:
Hebben hier in zeeland ook zo'n..M....T...heeft z,n Porsche in de kamer staan.
Heeft speciaal stuk aan de kamer gebouwd met schuifpui, zodat hij in de winter binnen kan staan.
Hoe gek ben je ................. :cry:


En dan zeker vanachter het stuur tv zitten kijken? :lol:


08 feb 2007 18:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
horn schreef:
Jeroen914 schreef:
Er vallen 3 sneeuwvlokken en heel nederland is weer in rep en roer :roll:


... en het leger deelde dekens uit ... :puker:

ik erger me daar ook altijd zo aan. "de verwachting is 5 - 10 cm sneeuw". Dus gelijk 600+ km file, treinen die niet rijden, overal ongelukken, schappen bij de Albert Heijn leeg en mensen die niet meer met hun Porsche durven rijden. Dat dit land ooit mensen als Michiel de Rutyter en Piet Hein heeft voortgebracht... :roll: :shock: :?


Feit blijft dat het gewoon drukker op de weg is dan een paar jaar geleden dus als er dan een scheet dwars zit staan we met z'n allen stil!
:roll:


08 feb 2007 18:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
We hadden hier vanmiddag een klein beetje natte sneeuw, maar een sterke wind; nu is de sneeuw alweer weg en regent het- zucht -ik heb liever sneeuw dan regen :(
_________________________________________
DENK HELDER


08 feb 2007 18:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jeroen914 schreef:
of mensen die gaan huilen omdat er een wrak zonder ruiten buiten in de sneeuw staat :roll:


Ieder doet met zijn wagen wat die wil.
Ik vind het jammer moest het idd een restauratie-object zijn dat dan buiten moet staan.
Wil je restaureren , zorg dan in de eerste plaats voor een stalling en voldoende ruimte om de restauratie tot een goed einde te brengen.
Ik zie genoeg "restauratiewagens" buiten staan en na jaren verdwijnen in de pers.
Zo staat er hier 2km verder al 2 jaar een Citroën model strijkijzer buiten op te roesten. Nu is het te laat voor de restauratie en misschien nog 20€ aan oud ijzer waard.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


08 feb 2007 19:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Laatst gehoord dat als je je auto afspuit ( na een pekel rit ) je dit NIET moet doen met warm water, aangezien dat juist de roestwerking van de pekel zou bevorderen.

Afspuiten met Koud water dus, kan iemand dit bevestigen ?
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


08 feb 2007 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Wijchen
Bericht 
De voornaamste reden van het weer alarm is, zodat iedereen erop voorbereid is en het e.e.a. veranderd in je planning. Nu viel het wel mee, omdat mensen eerder naar huis gingen of zelfs de deur niet uit geweest zijn.

Bij ons @ school werdt s`middags vrij gegeven (voor die paar sneeuw vlokjes..) maar aangezien sommige studenten van een redelijke afstand komen.

De weg was vanochtend prima te doen weinig file vorming van wijchen naar oss (alhoewel dat soms anders is :P ), de terugweg verliep enig sinds voorspoedig, soms wat moraalridders die dachten dat licht voeren met dit weer overbodig is..

Maar goed goed schoonspoelen heb ik ook gedaan na de rit, heb gewoon koud water gepakt (bij gebrek aan beter en het vroor toch niet). Wat betreft afspuiten met warm water, reageerd slecht met het zout ofsow, waardoor het zout vocht vast houd en het roest proces goed doet ..


08 feb 2007 19:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Citaat:
Soms vraag ik me hier op het forum af, waarom heb je dan een Porsche gekocht..........
Hebben hier in zeeland ook zo'n..M....T...heeft z,n Porsche in de kamer staan.
Heeft speciaal stuk aan de kamer gebouwd met schuifpui, zodat hij in de winter binnen kan staan.
Hoe gek ben je .................

Haha!!.. :D Kijk... dat zijn de echten..Super! Lijkt mij ook wel wat,.. de Porsche in de kamer.. 8) . Ik zal het zo meteeen even aankaarten.. :wink:


08 feb 2007 19:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
RED CABRIOLET schreef:
Feit blijft dat het gewoon drukker op de weg is dan een paar jaar geleden dus als er dan een scheet dwars zit staan we met z'n allen stil! :roll:


Ben ik met je eens. Maar vorig jaar november (meen ik) toen het die vrijdag had gesneeuwd in bij Apeldoorn mensen wel vier uur in de file hadden gestaan en ik s' avonds naar huis reed en op de radio hoorde dat het leger dekens uitdeelde aan die mensen... moest ik toch glimlachen. :twisted:

Als de sneeuw dit doet, dan mag je dekens uitdelen...

Afbeelding

Als terroristen dit land willen ontregelen moeten ze gewoon weeralarm geven. Ligt heel Nederland plat :cheesy: Hoeven ze niks te bombarderen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 feb 2007 20:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Er waren erbij die de hele nacht (uurtje of 14..) stil hebben gestaan (letterlijk) in de file. Tja....dan is een dekentje wel fijn.. :wink:
_________________________________________
Tjolk.


08 feb 2007 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht Re: Pekel
Kijk naar buiten ik denk dat er geen plaats is in nederland waar ze niet strooien.

:lol:
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


08 feb 2007 21:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Er waren erbij die de hele nacht (uurtje of 14..) stil hebben gestaan (letterlijk) in de file. Tja....dan is een dekentje wel fijn.. :wink:


Ik meen me toch echt te herinneren dat toen ik die nacht ging slapen rond een uur of half 3, alle files toen waren opgelost... :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 feb 2007 21:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
911-lover schreef:
Jeroen914 schreef:
of mensen die gaan huilen omdat er een wrak zonder ruiten buiten in de sneeuw staat :roll:


Ieder doet met zijn wagen wat die wil.
Ik vind het jammer moest het idd een restauratie-object zijn dat dan buiten moet staan.

en wie zegt dat het een 'restoratie' wagen is :?:
toch altijd weer knap wat een sprookjes mensen hier bij een internet fotootje kunnen verzinnen :roll:

een wrak is een wrak is een wrak
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


08 feb 2007 21:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ach, die paniek altijd. Wat een gedoe om niks. Wil niet stoer doen, maar lekker hele dag doorgewerkt, aantal afspraken waren gecancelled vanwege de sneeuw en om 18.00 uur naar huis ---> nog nooit zo snel naar huis gereden zo rustig was het op de weg. 8) Vlakbij huis nog een kwartiertje rondjes gedraaid op een parkeerterrein :D , en thuis. Niks aan het handje. :!:


08 feb 2007 22:10
Profiel
Bericht 
Jeroen914 schreef:
toch altijd weer knap wat een sprookjes mensen hier bij een internet fotootje kunnen verzinnen :roll:


Deze foto met verhaal wat ik erbij geschreven heb is geen sprookje. :roll:
Is uit het Porsche 911 cabrio/targa boek. :twisted:


08 feb 2007 22:18
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
cabrio wim schreef:
..... is geen sprookje. :roll:
Is uit het Porsche 911 cabrio/targa boek. :twisted:

Is dat geen "sprookjesboek" dan :?: :wink: :mrgreen:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


08 feb 2007 22:28
Profiel
Bericht 
Maar wel mooie. :wink:


08 feb 2007 22:29
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
horn schreef:
Jort schreef:
Er waren erbij die de hele nacht (uurtje of 14..) stil hebben gestaan (letterlijk) in de file. Tja....dan is een dekentje wel fijn.. :wink:


Ik meen me toch echt te herinneren dat toen ik die nacht ging slapen rond een uur of half 3, alle files toen waren opgelost... :roll:


De meeste files waren rond half vier (26 november) opgelost, met uitzondering van enkele op de Veluwe, daar duurde dat nog tot ongeveer half 6 's ochtends. Toen de dekens 's avonds (25 november) werden uitgedeeld stonden sommigen al vanaf 11 uur 's ochtends vast (vrijwel stil).

Aldus mijn lieve dagboek... :roll: :lol: :wink:
_________________________________________
Tjolk.


Laatst bijgewerkt door Jort op 09 feb 2007 12:52, in totaal 1 keer bewerkt.



08 feb 2007 22:35
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.