Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 15:30



Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Eindelijk iets nuttigs om voor te stemmen: Check http://www.stand.nl. Dagelijks Vox Populi item van Radio1. Gaat vandaag over het terugkeren van de Politie Porsches...


31 okt 2016 10:36
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
vraag me of wie er achter deze lobby zit. Tegenwoordig echt geen P meer nodig om de meerderheid van de aso's aan te pakken.


31 okt 2016 10:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Oneens, er zijn genoeg andere auto's snel genoeg en veel goedkoper.
Ik vind dit gewoon weer geldverspilling!
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


31 okt 2016 10:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Volgens mij was 'ruimte' ook een van de redenen dat men van relatief kleine snelle sportwagens overgestapt is op grote snelle Volvo's :wink:


31 okt 2016 11:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Ik heb eens gestemd, hoef er toch niet voor te betalen :lol:
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


31 okt 2016 11:38
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Olaf schreef:
Volgens mij was 'ruimte' ook een van de redenen dat men van relatief kleine snelle sportwagens overgestapt is op grote snelle Volvo's :wink:


Nee. Zo was het niet helemaal Olaf. Het was een centenkwestie. Wij zaten niet te wachten op een grotere auto. We hadden destijds een wagenpark van Porsches en Range Rovers. Toen de Porsches heel langzaamaan werden afgevoerd, of in ieder geval die plannen werden gemaakt, viel het oog ook op de dure Range Rovers. Er werd op enig moment een plan gesmeed om een snelle stationcar aan te schaffen. De combinatie van twee werelden.
Dat werd een VW Passat CL Variant op LPG, die uiteraard geheel voldeed aan het profiel van een samensmelting van de 911 met de RR.

Affijn via de VW Passat, BMW 323i, Mercedes 190E, C-klasse, Volvo 850 GLT, Volvo S60, V70, V50 en tenslotte weer de V70 gaat het spul binnenkort over op de VW Touran. Zoals bekend is er geen surveillance meer op de snelwegen. Geen prioriteit meer. De enkele Volvo die er nog is heeft andere taken.

Ik snap heel goed dat de roep om Porsche politie weer de kop op steekt. Ik denk echter dat het slechts de term is. Het is meer de roep om toezicht op de snelweg, zoals dat vroeger door de Algemene Verkeersdienst vanuit Driebergen werd verricht. De verkiezingen komen eraan hè! Het is heel goed mogelijk om die snelweg politie weer op te tuigen. Als er maar gebruik wordt gemaakt van een aansprekende auto. De Porsche was een middel op zich om het gedrag van het verkeer te beïnvloeden. Een paar maanden geleden ben ik nog met een politie Porsche van Ede naar Rotterdam gereden. Als je ziet wat een effect die auto nog steeds op het verkeer heeft. In een straal van pakweg 500 meter reageert het verkeer nog steeds op dat vliegende maandverbandje :mrgreen:
Ik hoef nog maar enkele jaren te dromen......... :zwbl:


31 okt 2016 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 986 4.2 V8
Lelystad
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Neppert schreef:
Oneens, er zijn genoeg andere auto's snel genoeg en veel goedkoper.
Ik vind dit gewoon weer geldverspilling!


+1 en wij mogen het weer betalen :ass:
_________________________________________
6 platte groeten, René


31 okt 2016 19:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Net gestemd en ik hoop van ganser harte dat de politie weer in Porsches gaat rijden. Maar dat is niet haalbaar in NL. De rekenmeesters ('geen cent te veel hoor') en de feministen (wat heb je daar nu aan) hebben het land definitief in hun greep. Althans, dat denken ze.
Nederlanders met een migratie achtergrond (de nieuwe allochtoon :roll: ) bevolken in toenemende mate onze wegen. En ergens mag ik die mannen die wel; het zijn nog mannen die nog lak aan regels hebben. Neem de Polen maar ook de Marokkaanse jochies en natuurlijk de Turken...zeker bij voetbalwedstrijden en bruiloften. Ergenis en bewondering gaan dan hand-in-hand; zeker als die gasten weer eens met de snelste BMW's. Merc's of Audi's wegscheuren
En daar komt dan onze politie in een strak getrokken Tourannetje aanrijden. Het autootje dat zij voor hun vrouw of vriendin kopen zodat ze met de kids kan rondrijden. Impact op die gasten is dan 0,0, nada, niks, noppes, njet. Het doet me altijd weer denken aan de politieman in New Kids Turbo....
Nee, kom dan eens aanzetten in een 911 turbo! Dan heb je respect. En daar draait het om, zij hebben respect voor jou en dan zullen ze naar je luisteren. Zo werkt dat in hun wereld.
Dus voordat de rekenmeesters en de feministen iets kunnen zeggen...we leven toch in een multi culti samenleving? Nou dan, daar hoort een Politie Porsche bij!

Zo...my 2cents... :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


01 nov 2016 22:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Leuk hoor de mannen in een mooie Porsche, maar is er ook een grondige kosten/baten analyse gemaakt? Ik mag hopen dat verstandig wordt omgegaan met mijn belastinggeld....
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


02 nov 2016 1:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Rob69 schreef:
Ergenis en bewondering gaan dan hand-in-hand; zeker als die gasten weer eens met de snelste BMW's. Merc's of Audi's wegscheuren
En daar komt dan onze politie in een strak getrokken Tourannetje aanrijden. Het autootje dat zij voor hun vrouw of vriendin kopen zodat ze met de kids kan rondrijden. Impact op die gasten is dan 0,0, nada, niks, noppes, njet. Het doet me altijd weer denken aan de politieman in New Kids Turbo....
Nee, kom dan eens aanzetten in een 911 turbo! Dan heb je respect. En daar draait het om, zij hebben respect voor jou en dan zullen ze naar je luisteren. Zo werkt dat in hun wereld.
:


Het feit dat er direct overal 300 mobieltjes staan te filmen op het moment dat er weer eens een mocro oid in de boeien geslagen wordt en in no time op social media verspreid wordt, naast het feit dat de politiek niet onvoorwaardelijk achter de agenten op straat staan, en ze meer dan eens zelf als verdachten worden aangemerkt, maakt dat ze niet zo hard doorpakken als ze willen.. en dus dat respect niet krijgen van die `fijne`nieuwe landgenoten.. De oplossing, keihard aanpakken dat schorem waarbij je regering achter je staat!
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


02 nov 2016 4:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Misschien Gerard Bouman even bellen? Die heeft ervaring met het verkwisten van belastinggeld...


02 nov 2016 12:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Dan gelijk even de voltallige regering bellen? Hebben daar ook ervaring mee.. onzinnig punt dus..
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


02 nov 2016 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Ga er ff serieus op in... :bang:


02 nov 2016 18:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 986afterfjr


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.