Pagina 1 van 1

RONIN

Geplaatst: 03 jun 2010 21:49
door wolf
nu op veronica :res:

Re: RONIN

Geplaatst: 03 jun 2010 23:52
door horn
een van de beste achtervolgings scenes ooit. sinds die film heb ik een ongelofelijke zwak voor de S8... 8)

Re: RONIN

Geplaatst: 04 jun 2010 0:05
door barolo
Ik heb hem op DVD met 3 verschillende keuze mogelijkheden hoe de film kan eindigen.
1) Het loopt goed af
2) Het loopt slecht af
3) Open eind

Re: RONIN

Geplaatst: 04 jun 2010 0:14
door GhostRider
Seen it. Voor de 4e keer... :roll: :D

Re: RONIN

Geplaatst: 04 jun 2010 7:06
door Master Ken
barolo schreef:Ik heb hem op DVD met 3 verschillende keuze mogelijkheden hoe de film kan eindigen.
1) Het loopt goed af
2) Het loopt slecht af
3) Open eind


Da's grappig... wist niet dat ze dat ook hadden bij Ronin.

Re: RONIN

Geplaatst: 07 jun 2010 13:40
door Traveller69
Geweldige film. Ik vond alleen Robert de Niro soms enigszins angstig kijken bij de achtervolgingsscene. Vond ik erg raar totdat ik zag hoe dat is gefilmd bij de extra's op de dvd. Zit ie gewoon aan een nepstuur te draaien terwijl de echte chauffeur er naast zit (of via een ingewikkelde constructie zelfs achter de auto). Lijkt me ook wel eng, een soort achtbaanrit waarbij je weet dat het karretje los kan schieten.