Pagina 1 van 1

trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 29 okt 2010 23:06
door kristof
voor de liefhebbers van R-RS-RSR SC-RS en andere zeldzaamheden

enjoy : http://www.youtube.com/watch?v=YM6L2ErnG9U&feature=player_embedded#!

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 30 okt 2010 8:42
door Rodger that!
lachen, die imperiaal op de track :res:

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 30 okt 2010 10:10
door Wouter
Je kunt dat promofilm in de titel wel wijzigen naar "pornofilm" 8)

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 30 okt 2010 13:52
door Ruudje
Ziet er fraai uit en een lekker circuit, ik heb er eens met een Megane RS R26R gereden. Leuk leuk leuk... :cheers:

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 30 okt 2010 21:18
door EriC4C
Brings back sweet memories :cheers:

44676 in deze 911R :wink:

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 30 okt 2010 22:05
door Gert
Geweldig filmpje, echt super!!! 8) 8) 8)

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 31 okt 2010 10:03
door EriC4C
Hier meer voor de liefhebbers! :salut:

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 31 okt 2010 10:08
door Ewout
EriC4C schreef:Brings back sweet memories :cheers:

44676 in deze 911R :wink:


Altijd leuk voor later, op de foto met een beroemdheid.
Wie is die man eigenlijk die zich met Eric heeft laten fotograferen? :mrgreen:

Re: trackdays Abbeville (promofilm)

Geplaatst: 31 okt 2010 11:47
door kristof
Altijd geweldige sfeer tijdens de 911motorsport trackdays.
Een aanrader voor de liefhebbers van echt (air)coole ouwe 11jes !
Het geweldige is dat je gewoon zelf met je doordeweekse P tussen die heel bijzondere P's meerijd.
Geweldig als een 3.0. RSR je met veel gebrul voorbijkomt :cheesy:.
En als je braaf bent mag je zelf eens wat rondjes meerijden met een echte coureur .......