Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 21:01



Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Track & Trace systems 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Track & Trace systems
Zelf ben ik geen verkoper of ik heb ik er op geen enkele manier voordeel uit te halen. (enkel het feit dat ik iets kan bijleren en dat heb ik reeds gedaan via dit forum)
Wetenschappelijk is bewezen dat radiogolven tot y-stralen(golven met een zeer hoge frequentie) kunnen afgeschermd worden door bepaalde materialen.
enkele voorbeelden:

Denk maar aan bvb een betonnen bunker waar je plotseling wilt bellen met de gsm.

Het gebeurt bvb wel eens dat een gps in een auto niet altijd zo'n goede ontvangst heeft wegens 'de kooi van Faraday'-fenomeen, soms is het dan nodig om een externe GPS-antenne te plaatsen.
_________________________________________
997S


29 sep 2011 23:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Track & Trace systems
Zicht_op_oneindig schreef:
Zelf ben ik geen verkoper of ik heb ik er op geen enkele manier voordeel uit te halen.

zo bedoelde ik mijn vorige post ook niet. meer over de opmerking van apolo2 dat de producent aangaf dat de monteur in een afgesloten ruimte moest kunnen werken (en hoogstwaarschijnlijk bij voorkeur om 12 uur 's nachts bij volle maan, vergezeld van 2 kabouters en een gnoom...) :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


30 sep 2011 0:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Track & Trace systems
Apolo2 schreef:
ook de specifieke plaatsing van mijn GPS kastje


Als je eens in de buurt bent met je Boxster, kom dan eens langs en geef me een minuut of 3 en ik vertel je (en laat je zien) waar dat kastje zit :wink:


30 sep 2011 8:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster Spyder '10
Bericht Re: Track & Trace systems
horn schreef:
Allemaal marrekuting... 'daarom adviseren wij van WC-Eend.... WC-Eend!!!'

"Ja, echt meneer. Hij moet in een afgesloten ruimte kunnen werken, zonder pottenkijkers. Dat is de kracht van ons systeem...." Katsjing....


Ze wilden binnen werken zonder pottekijkers...zal me worst wezen of dat prietprat is. Ik was er niet bij, het is destijds bij de dealer gemonteerd, dus die dwergen en die gnoom kan ik niet bevestigen :mrgreen: . Zeker ben ik er wel van dat ik heel veel bedrijven heb gespoken waar het stopwoordje "Katsjing" was maar dat bij dit geval niet het geval was wat betreft totaalprijs en geboden service. Maar om weer OT te komen...als het niet hoeft niet doen.

@Olaf, dat langskomen laat ik erin dat kastje boeit me niet, het zit volgens mij bij elke 997/987 op ongeveer de zelfde plek. Maar da's allemaal erg interessant om te weten :scratch:


30 sep 2011 21:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Track & Trace systems
Ik heb laatst een GPS tracker van GTM gekocht. Zeer tevreden over. Op hun site stond veel handige info omtrent track and trace systemen.


13 dec 2016 14:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Track & Trace systems
Heb onlangs op de beurs inter classic brussels een uitleg gekregen over "dantracker".
Ik geloof er wel in, dit t en t systeem verschilt van de andere omdat deze een ingebouwde batterij heeft (voor 10j) dus niet aangesloten word op de stroom van de wagen .
En deze een bewegingssensor ingebouwd heeft die pas na circa 5min beweging een plaatbepaling stuurt. En zou dus volgens hen ook voor de professionele dief quasy niet te vinden is in de wagen.
Ik deel het maar mee :popcorn:
Oja kostprijs 199 euro en dan maandelijks gsm kosten .


26 dec 2016 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Track & Trace systems
Kan iemand mij via PB de beste locaties aangeven om een T&T kastje in te bouwen? ( 911 SC targa)

Dank!
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


18 feb 2017 18:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Track & Trace systems
En op die plaats bouw jij hem dan niet in toch ;).
Zonder gekheid, is het niet beter om zelf een 'gekke' plek te pakken en niemand te vertellen dat je iets hebt ingebouwd (behalve de verzekering als die het moeten weten).


18 feb 2017 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Track & Trace systems
Voor de verzekering is er in mijn geval geen verplichting. ( <70K ) Maar het is puur voor mijn gevoel. Alle pro's en con's ken ik inmiddels wel.

Wat betreft het stellen van de vraag hier op het forum via PB: Die durf ik wel aan.
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


19 feb 2017 12:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Track & Trace systems
Heb je al een keuze gemaakt qua systeem?


19 feb 2017 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Track & Trace systems
Nee nog niet,
Ik denk dat het de globaltracker g260 wordt
In ieder geval een prepaid systeem met ectra accu en zonder Abbo.
Dinsdag komt de taxateur. Dan zal ik hem ook eens vragen om advies.
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


19 feb 2017 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
De Tomaso GT5, 1969 Mini, Donkervoort, Lotus Esprit S1
Gorinchem
Bericht Re: Track & Trace systems
Van de week bekeken bij een kennis, koste onder de 100 euro.
Prepaid (zonder abonnement) en je ziet op de meter op google maps waar je auto staat.
Je kunt er ook een contact mee schakelen, voor remmen blokkeren of de benzinepomp uitschakelen.
En er kan een microfoon op! kan je op afstand horen welke radiozender op staat. (of een 2e taal leren)
Hij wilde er wel een motorfiets accu bijzetten, zodat hij langer actief is maar dan moet je wel iets verzinnen met opladen.


15 maart 2017 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Track & Trace systems
Klinkt prima, als je tevreden bent MPH dan ga ik er ook voor en pb ik je wel voor de locatie die jij hebt :lol:.


15 maart 2017 21:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.