Kwam dit filmpje tegen (voor mij nieuw) over het verschil tussen de 996GT3 mk2 en de 996 GT3 RS.
https://www.youtube.com/watch?v=HqiJx_X3SsgDe 996 GT3 is zo een verschrikkelijk goed auto, die eigenlijk alles te bieden heeft wat ik in een auto zoek.
Uiteraard kijk ik om me heen of er een alternatief is, zeker als hij een tijdje onder zijn pyjama heeft gestaan, maar als ik dan weer een stuk gestuurd heb, ben ik weer helemaal om!
Een 997 dan? Nope, die biedt niet meer dan wat ik nu rij. Een Exige? Donkervoort? Mmmmmmm, misschien, maar dan mis ik bergruimte. Een 991/992?
Teveel knopjes, teveel elektronische hulpmiddelen en minder gevoel met de auto (vindt ik dan). GT4 dan? Oehhh, die rooie bij PCA staat naar me te knipogen......toch maar niet. Ik vermoed zomaar dat ze me gaan beledigen bij inruil
Ik vermoed zomaar dat een 964RS ook goed bij me past, eerder nog dan zo'n modern apparaat.
Wat ik wil zeggen, is dat de 996 GT3 (mk1 of 2 is om het even, heb ze beiden gereden) een bulletproof machine is.
Het aantal peekaa's is voldoende, maar vooral het in de hand hebben van de machine, het gevoel, de directheid, het geluid....de ultieme rijdersmachine!
Het gezicht van Tim Harvey spreekt boekdelen. Het kan altijd sneller en duurder, maar daar gaat het op een bepaald punt niet meer om.