Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 23:12



Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Verontrustend nieuws over PC Gelderland 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Het bedrijf is gewoon open en er worden gewoon auto's verkocht.
Inderdaad gewoon afwachten.
Op diverse sites staan verschillende geruchten en roddels.
Op twitter zelfs dat alle auto's al bij de domeinen staan....

Vanmorgen even bij PCG geweest en o.a. een mooie donkerblauwe 991 met Aerokit zien staan.
Geeft nagenoeg weer hoe de nieuwe GT# eruit gaat zien.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


28 feb 2013 20:50
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Danny schreef:
geen wegen waar we onze speeltjes op uit konden laten , geen onderwijs , geen geneeskundige zorg en nog een hele hoop meer .

Op zich zou je eens moeten kijken hoe dat in Zwitserland geregeld is. Toch allemaal wel een paar tandjes beter geregeld. Kwestie van keuzes maken.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 feb 2013 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Lijkt erop zat ze hem met name privé aan willen pakken. Getuige het stukje uit de Telegraaf.

"De fiscale opsporingsdienst FIOD heeft huiszoeking gedaan bij Mark W. thuis en in het bedrijfspand in Heteren. Er is beslag gelegd op enkele auto’s uit de handelsvoorraad en de bankrekening. Ook de privécollectie van W. is meegenomen. Hieronder waren unieke klassiekers, waaronder een voormalige politie 911."

Meeste auto's zijn waarschijnlijk nog van PON?
_________________________________________
-718 Spyder
-Ex 987 Porsche Boxster Spyder
-Audi TT '04 3.2 V6 Quattro
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue


28 feb 2013 20:59
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Maarten schreef:
Danny schreef:
geen wegen waar we onze speeltjes op uit konden laten , geen onderwijs , geen geneeskundige zorg en nog een hele hoop meer .

Op zich zou je eens moeten kijken hoe dat in Zwitserland geregeld is. Toch allemaal wel een paar tandjes beter geregeld. Kwestie van keuzes maken.


Infrastructuur: top
Efficientie van ambtelijk apparaat: top
Belasting: een stuk lager dan in NL (en de meeste andere EU landen)

Maar ook: flexibel ontslagrecht (met andere woorden: je kan met inachtneming van de afgesproken notice period zonder omhaal wroden ontslagen)
Tolerantie voor algehele hufterigheid: nul.

Soms word je wel eens gestoord van de refgeltjes hier... en vooral ook dat er heel veel sociale controle is op de regeltjes.,.. maar het werkt wel.

On topic: altijd vervelend nieuws dit soort dingen, eerst maar 's afwachten: er geldt nog altijd innocent until proven guilty. Al functioneert de sociale media tegenwoordig als snelrechter... Helaas.


28 feb 2013 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Het komt geregeld voor dat een fiscale discussie door de FIOD in het strafrechtelijke getrokken wordt terwijl dat niet correct is. Gewoon afwachten. Speculeren doe je het beste op de beurs. ;)


28 feb 2013 21:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Het is vervelend om te horen, ik vind Mark een enthousiaste ondernemer, die met 120 % voor zijn zaak staat en niet het type die moedwillig zaken doet die het daglicht niet kunnen verdragen, echter wel iemand die binnen de wet de grenzen opzoekt.

Natuurlijk moet iedereen wel belasting betalen. Maar in dit geval kan het ook zo zijn dat het de uitkomst is van een verschil van mening tussen de onderneming en de belastingdienst.

Ik las wel dat Pon de woordvoering gaat coördineren en dat er enkele auto's naar de Dienst Domeinen afgevoerd zijn (een soort borgstelling?).

Ik ga er voorlopig vanuit dat er wel iets mis is, maar niet iets vreselijk mis.
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


28 feb 2013 23:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Hij schijnt alweer thuis te zijn.


01 maart 2013 0:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
:popcorn: ... ondernemen is niet zo moeilijk... je moet je houden aan de regels... of het nu moskowitz, Mark Wegh, of pietje puk bouw :wink:
_________________________________________
Het leven gaat door..


01 maart 2013 1:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Ik ga snel mijn belastigaangifte versturen. Door al deze drukte glipt ie er deze keer hopelijk snel door...... :mrgreen:
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


01 maart 2013 8:02
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
+1, ik ga 'm ook snel insturen. Fiod heeft nu ergens anders aandacht voor... :ass:

Voor Marc: veel sterkte en hopelijk snel tot ziens :drive:
_________________________________________
Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!


01 maart 2013 8:55
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Fyi: de FIOD doet (zonder dat daar een veelal vervelende aanleiding voor is) niks met je belastingaangifte, noch komt ie daar aan. :roll:
Je belastingaangifte gaat naar de Belastingdienst en wordt daar gecontroleerd. Het is ook de Belastingdient die je een aanslag oplegt. :salut:

Overigens wel goed om z.s.m. je aangifte te doen. Wie dat voor 1 april doet heeft voor 1 juli een aanslag (en als je geld terug krijgt heb je dat dan ook voor 1 juli). Vanaf vandaag kun je ook gebruik maken van de Vooraf Ingevulde Aangifte zodat je een groot aantal gegevens alleen maar na hoeft te kijken en verder alleen hoeft aan te vullen (indien aan de orde). :thumleft:
Fyi2: De Belastingdienst heeft dit jaar bij de aangiftes bijzondere aandacht voor aftrekposten. :scratch:

Zie: http://www.nu.nl/geldzaken/3353504/fisc ... osten.html
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


01 maart 2013 9:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Alemaal storm in een glas water volgens mij.

Klikkerdeklik HIER

Als PCG en/of Mark hier mee leest, veel succes :thumleft:


01 maart 2013 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Dit bericht is net zo suggestief als de eerste mededeling.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


01 maart 2013 12:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
I.i.g. wat meer publiciteit voor de intro van de nieuwe cayman.. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


01 maart 2013 12:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
bron autoblog:
Citaat:
Dat was rap. Drie dagen nadat Mark Wegh van Porsche Centrum Gelderland door de Fiod vriendelijk doch dringend werd verzocht even met ze mee te gaan, om een rekeningetje van een miljoen te settelen, is hij is alweer op (voorlopig) vrije voeten. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen!

Het is, zacht gezegd, een raar verhaal. De ene dag wordt iemand bij wijze van spreken van zijn bed gelicht op verdenking van een miljoenenfraude, en drie dagen later zit hij weer thuis, ‘omdat het alleen maar een miscommunicatie met de Belastingdienst was, die een beetje is geëscaleerd’. Nou ja, dat is de lezing van zijn eigen familie dan.

Het is niet zeker of een rechtszaak voorkomen kan worden, en ook de trailer met leuke auto’s die de Fiod heeft meegenomen blijft nog even in hun magazijn staan.

De Fiod zelf geeft aan ‘dat het onderzoek nog gaande is en de verhoren momenteel uitgewerkt worden’, aldus vakblad Automotive. Een beslissing over eventuele vervolging ligt bij het OM.

_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


01 maart 2013 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Als de beste man er nu compleet niets mee te maken zou hebben gehad dan had zijn familie wel een ander bericht naar buiten gebracht lijkt me zo. Tenminste, ik zou echt pissig zijn. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


01 maart 2013 13:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
http://www.autoblog.nl/nieuws/porschede ... tand-57338
_________________________________________
Kijken, rijden en genieten!
http://www.lievekampadvocaten.nl


01 maart 2013 13:49
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Citaat:
"We hebben vele berichten, bloemen en zelfs taarten ontvangen van mensen die ons een hart onder de riem willen steken."

Taart met een vijl erin mag ik hopen... :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 maart 2013 14:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Porcay schreef:
Fyi: de FIOD doet (zonder dat daar een veelal vervelende aanleiding voor is) niks met je belastingaangifte, noch komt ie daar aan. :roll:
Je belastingaangifte gaat naar de Belastingdienst en wordt daar gecontroleerd. Het is ook de Belastingdient die je een aanslag oplegt. :salut:

Overigens wel goed om z.s.m. je aangifte te doen. Wie dat voor 1 april doet heeft voor 1 juli een aanslag (en als je geld terug krijgt heb je dat dan ook voor 1 juli). Vanaf vandaag kun je ook gebruik maken van de Vooraf Ingevulde Aangifte zodat je een groot aantal gegevens alleen maar na hoeft te kijken en verder alleen hoeft aan te vullen (indien aan de orde). :thumleft:
Fyi2: De Belastingdienst heeft dit jaar bij de aangiftes bijzondere aandacht voor aftrekposten. :scratch:

Zie: http://www.nu.nl/geldzaken/3353504/fisc ... osten.html


Het lijkt wel spam zo... :mrgreen:

Tijdigheid is overigens wel zo slim, de BD houdt er wel van om je op je vingers te tikken als je te laat bent (terwijl de fiscus als ze termijnen laten lopen eerst een ingebrekestelling moet krijgen en pas dan na twee weken een "boete" gaat lopen, al speelt dat niet zo bij IB, want dan krijg je wel netjes herinneringen en de service met achter belastingplichtigen aanbellen is ook netjes).


01 maart 2013 15:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 4S, ex- 964, Cayenne S, Range Rover Sport 2010
Regio Arnhem
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Zoals ik eerder heb gezegd, ook de belastingdienst maakt fouten en helaas heb ik dit als ondernemer ook zelf mogen meemaken. Het is mij overkomen dat ik en de belastinginspecteur niet het zelfde standpunt deelde over de correcte interpretatie van enkele artikelen. Dit ondanks dat ik een accountant kantoor achter mij had staan en mij aan de regels houd. Na heel, heeel , heeeeeel veel touwtrekken, discussiëren, dreigen met rechtszaken ondersteund vanuit een advocaat tot aan Europees hof en wachten heeft uiteindelijk de inspecteur zijn mening bijgesteld waardoor de zaak werd geseponeerd. Wil snel vergeten wat dit heeft gekost. Een saillant detail is dat collega inspecteurs intern zijn mening niet deelden....

Ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat Mark die zo serieus is om samen met Erik een zaak op te bouwen zich zo zou vergrijpen als word gesteld in de media. Als ondernemer gaat dit er bij mij niet in daarom geloof ik het niet en veroordeel ik Mark niet.

Waar rook is kan misschien vuur, iedereen heeft meteen een mening klaar, zeker op een forum. Wellicht zijn er fouten gemaakt maar ik denk dat men meer moet nuanceren. 8)


01 maart 2013 23:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
Vanmiddag een uitnodiging ontvangen van PCG voor de intro van de Cayman morgen. De zaken gaan gewoon door.
Succes Mark!
_________________________________________
De precisie 911


01 maart 2013 23:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
zullen wel met de pet rondgaan morgen... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 maart 2013 23:34
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
ricky911 schreef:
iedereen heeft meteen een mening klaar, zeker op een forum.

dat valt erg mee hoor. lees het topic maar, wordt redelijk genuanceerd over gedaan. maak het wel eens erger mee hier :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 maart 2013 23:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Intermeccanica 356 Speedster, Formule Vee, VW 1302 S Karmann Cabrio #PF 613#
Bericht Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
horn schreef:
ricky911 schreef:
iedereen heeft meteen een mening klaar, zeker op een forum.

dat valt erg mee hoor. lees het topic maar, wordt redelijk genuanceerd over gedaan. maak het wel eens erger mee hier :wink:


Zo is het ... lijkt wel de knuffelbeer verkiezing van het jaar hier.


02 maart 2013 10:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.