Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 0:25

:thumleft: Is hij nu helemaal naar je zin? Of gaat er nog wat aangepast worden.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 0:39

Hij is bijna af. Motor gaat er binnenkort uit voor groot preventief onderhoudt. Beide koppakkingen worden vervangen. En alle pakkingen en overige slijtage gevoelige onderdelen worden daarin dan gelijk meegenomen. Tevens worden dan de 7 epoxy gelijmde verbindingen vastgezet dmv een boutje. En komen er 3 Nieuwe RVS koelleidingen op het blok i.p.v kunststoffen die er origineel zitten. En dan hoop ik dat ik de komende 10 jaar geen omkijken er meer naar heb behalve het reguliere onderhoud.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 0:50

Dat is een heel (mooi !) lijstje wat er al aan gedaan is en wat nog gaat gebeuren, goed bezig. Waar heb je die Techart aanpassingen laten doen? En wie doet de laatst genoemde aanpassingen?
Geniet van je mooie en unieke auto !

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 1:00

Alle Techart onderdelen zijn ook door Techart zelf in Leonsberg erop gezet. En al het onderhoudt en kleine modificaties worden ook gedaan door de officiƫle Porsche centrums.
Is ook in het verleden door alleen Porsche centrums onderhouden. Heb alle onderhoud facturen van het verleden ook erbij. Wilde een Porsche hebben die alles in orde had officieel en waar alles van bekend was. En in de toekomst wordt dit gewoon in dezelfde lijn doorgezet.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 1:10

En een poets- en glimbeurt bij Diventa Bella?

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 1:42

Haha hier ontgaat de speurders volgens mij niets. Nee hij kwam net af van Ride & shine detailing. Hij heeft daar een signature detail gehad. ook voorbumper, spiegels, voorkap opnieuw gespoten ivm steenslag van de afgelopen 11 jaar. En staat nu volledig van voor tot achter in de Hexis bodyfence Paint protection foil met een modesta coating nog daarop. Dus toekomstig steenslag , swirls of enige andere lakschade zal niet meer aan de orde zijn.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 18:25

TurboJ schreef:Haha klopt helemaal. Wilde toch een bijpassend uurwerk om mijn pols hebben als ik ermee ga rijden. :D

Ben dan wel benieuwd wat voor een horloge dat is...vast iets subtiels :mrgreen:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 18:27

:mrgreen: :thumleft:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 sep 2017 22:32

Afbeelding

Denk dat die wel goed qua kleurstelling staat bij mijn Porsche. Tuurlijk is met de 991 turbo S verwijzing dus in dat opzicht dan weer net niet.

En voor de echte liefhebbers, nog een linkje naar een video waarin ride and shine detailing hem net klaar had.

https://www.facebook.com/RideShineDetai ... 234494353/

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

30 sep 2017 10:59

Hoe werkt dat met die folie? Is dat een soort van wrappen en daarna wordt deze behandeld oid? Auto kan gewoon gewassen worden, of door wasstraat (niet dat ik dat ooit zou doen maar even om te begrijpen hoe sterk/gevoelig het is)? Als je al steenslag hebt moet dat dan eerst overgespoten zijn?

Het ziet er erg goed uit!

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

30 sep 2017 12:22

Get out and ride ...

Ballonnetje.jpg


.. an airballoon :wink:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

30 sep 2017 13:40

Mooi !!!!!

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

30 sep 2017 17:46

mbembe schreef:Hoe werkt dat met die folie? Is dat een soort van wrappen en daarna wordt deze behandeld oid? Auto kan gewoon gewassen worden, of door wasstraat (niet dat ik dat ooit zou doen maar even om te begrijpen hoe sterk/gevoelig het is)? Als je al steenslag hebt moet dat dan eerst overgespoten zijn?

Het ziet er erg goed uit!


Folie is een soort van wrap. Maar toch anders. Als je maar 1 of 2 puntjes steenslag hebt. Kunnen ze dit ook wel opvullen met wat verf en dan polijsten ze de gehele motorkap als voorbeeld. Als de folie daarop zit en je weet waar de steenslag is geweest zul je dit ook nog wel zien d.m.v een klein bultje of stofje onder de folie zo lijkt het. Maar als er wat meer steenslag is dan is spuiten natuurlijk een betere optie want dan is het egaal, en zie je niks ervan dat er folie over zit. Alsnog na het spuiten polijsten ze de delen zo dat alle swirls etc eruit zijn. Dan monteren ze de folie erop met water die ze dan eronderuit kammen net zoals raamfolie aangebracht wordt.

Daarop wordt dan nog een Glascoating aangebracht , soort hele duurzame wax. Voor meer glans en water afstoting.

Je kunt het gewoon wassen. Maar ook hierbij geld hoe beter je wast, dus met 2 emmers en een microvezelhandschoen zal die veel langer mooi en swirls vrij blijven. Dan bijvoorbeeld steeds door de wasstraat. De folie is op zich is erg sterk dus een kras erdoor zetten gaat alleen met iets heel scherps zoals een mes en voldoende druk.
Steenslag etc komt er niet doorheen.
Het heeft ook eigenschappen dat door warmte zoals zon dat de folie zichzelf hersteld van kleine krasjes, zoals swirls door een wasstraat etc. Al is dit maar beperkt tot een keer of 10 op dezelfde plek. Daarna wordt het steeds meer blijvend.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

01 okt 2017 11:34

Heldere uitleg :salut:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

27 nov 2017 11:40

Gelukkig was het gisteren nog een beetje mooi weer :drive:

Foto van de dag.jpg


De credits van deze foto gaan overigens naar Maickel Geurts :!:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

27 nov 2017 12:02

jammer dat de kwaliteit van de foto die je hier plaatst zo slecht is, ik neem aan dat je zelf een exemplaar hebt met een betere kwaliteit..

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

27 nov 2017 12:49

Die komen nog ;)

Ik moest het voorlopig even zo doen, om aan (tijdelijk) beeldmateriaal te komen :lol:

Picture.jpg

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 nov 2017 21:15

Zo die is gaaf olaf ! Kom maar op met die pics als je ze hebt :thumleft:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

01 dec 2017 15:49

Ok, teaser 1

72225

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

01 dec 2017 16:10

:shock:
Bruut! :res:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

17 dec 2017 19:21

actiefoto van vorige week bij Grand Wonders Winterfun gemaakt door Geert Leemkuil

Afbeelding




Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 dec 2017 6:05

http://edition.cnn.com/style/article/ch ... index.html

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

29 dec 2017 9:27

Deze dus..

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

03 jan 2018 22:40

Afbeelding

https://www.ecurie.co.uk/

https://www.bonhams.com/auctions/24452/ ... 100&page=1

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

07 maart 2018 21:41

Afbeelding

De nieuwe Ruf.
Hoog 964 gehalte. Begrijpelijk :mrgreen:
Plaats een reactie