Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 0:24

Tis een 993, begrijpelijk :mrgreen:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 1:11

Je verwart het met groen, Gazzo :shock:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 8:55

Ruf staat al sinds jaar en dag bekend als een tuner die wel aardig overweg kan met de juiste Porsches. Ook dit jaar stellen ze niet teleur, met de diepgroene Ruf SCR. Echter houden ze het lekker old school en laten ze de nieuwe Porsches links liggen. Dat kunnen ze in Zuffenhausen immers prima zelf.

Nee, in plaats van een huidig model te pakken, gingen de grijpgrage klauwen van Ruf uit naar een model uit de jaren ’90. De tuner greep de behuizing van een 993, vergrootte de wielbasis, maar liet de lengte van de auto hetzelfde. Dit is hetzelfde als bij zijn voorganger, de SCR 4.2. De nieuwe SCR is echter nog spectaculairder, daar het onderstel volledig ontwikkeld is door Ruf zelf. Daarnaast heeft de SCR een koolstofvezel kuip met geïntegreerde rolkooi. De structuur wordt nog verder verbeterd door de double wishbones ophanging met hoogwaardige dempers. De motor ligt traditioneel in het achtersteven. :popcorn:

Al vraag ik me af wat er 993 is aan dit waanzinnig mooie apparaat?...

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 10:02

Cazzo Super Veloce schreef:Daarnaast heeft de SCR een koolstofvezel kuip met geïntegreerde rolkooi. De structuur wordt nog verder verbeterd door de double wishbones ophanging met hoogwaardige dempers. De motor ligt traditioneel in het achtersteven.


+1
Prachtig apparaat die nieuwe Ruf

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 13:34

Afbeelding

https://www.hemmings.com/blog/2018/02/2 ... ents-block

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 13:52

Wat een bruut apparaat!! :thumleft: :thumleft:

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 14:37

Cazzo Super Veloce schreef:Ruf staat al sinds jaar en dag bekend als een tuner die wel aardig overweg kan met de juiste Porsches. Ook dit jaar stellen ze niet teleur, met de diepgroene Ruf SCR. Echter houden ze het lekker old school en laten ze de nieuwe Porsches links liggen. Dat kunnen ze in Zuffenhausen immers prima zelf.

Nee, in plaats van een huidig model te pakken, gingen de grijpgrage klauwen van Ruf uit naar een model uit de jaren ’90. De tuner greep de behuizing van een 993, vergrootte de wielbasis, maar liet de lengte van de auto hetzelfde. Dit is hetzelfde als bij zijn voorganger, de SCR 4.2. De nieuwe SCR is echter nog spectaculairder, daar het onderstel volledig ontwikkeld is door Ruf zelf. Daarnaast heeft de SCR een koolstofvezel kuip met geïntegreerde rolkooi. De structuur wordt nog verder verbeterd door de double wishbones ophanging met hoogwaardige dempers. De motor ligt traditioneel in het achtersteven. :popcorn:

Al vraag ik me af wat er 993 is aan dit waanzinnig mooie apparaat?...


Die schrijvert heeft zijn huiswerk niet goed gedaan. Het SCR ontwikkelingsmodel uit 2016 was gebaseerd op een 993 om de mogelijkheden van de wielophanging te bekijken. Het huidige model is gemaakt op basis van een buizenconstructie met lekker veel kevlar er tegenaan geplakt. Het is nog meer dan de vorige modellen en echte RUF en geen Porsche.

Ik wil 'm wel, zeker in deze kleur!

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

08 maart 2018 15:40

Ik wil hem ook, liever dan een Singer.
En Autoblog, inderdaad niet echt een betrouwbare bron...

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 12:50

Nurmburgring seizoen 2018 is geopend, de eerste klappers zijn op YouTube:

72838

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 13:36

Wow....minder!
Bekende van hier?

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 14:20

Zonde.

Een wel beetje slordig om dan ducktape op te plakken op een dusdanige manier dat je 't kenteken nog steeds kan lezen.. :scratch:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 14:21

Als je dat kenteken dan toch af plakt, plak het dan goed af :!:

:popcorn:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 14:23

Neppert schreef:Bekende van hier?


MarkS niet toch? Die heeft geen panorama dak volgens mij.

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

12 maart 2018 16:11

Zeker zonde, zo binnen een maand na aflevering.......

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

27 maart 2018 21:04

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

27 maart 2018 21:30

:lol: Olie peilen...om de uur, elke uur :thumleft:

Transaxle life rulez

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

02 apr 2018 11:45

Zo, dat zijn de leuke momenten.....ik kon tijdens het invoegen thv de A35 gisterenmiddag mooi voorop rijden.... :thumleft:

72993

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

13 apr 2018 18:34

ook mooi!

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

13 apr 2018 18:37

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

23 apr 2018 15:35

Op The Bridge...

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

23 apr 2018 15:54

Vette plaat man :!: :thumleft:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

23 apr 2018 15:59

Geschoten vanuit deze? :mrgreen:
Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

23 apr 2018 18:09

Cazzo Super Veloce schreef:Ruf staat al sinds jaar en dag bekend als een tuner die wel aardig overweg kan met de juiste Porsches. Ook dit jaar stellen ze niet teleur, met de diepgroene Ruf SCR. Echter houden ze het lekker old school en laten ze de nieuwe Porsches links liggen. Dat kunnen ze in Zuffenhausen immers prima zelf.


Iets dichter bij huis bij Schmidt in Oss zijn ze ook goed op dreef met zoiets als Ruf/Singer. Afgelopen weekend even langs geweest. Mooie "op maat gemaakte" 964 liet ze me zien:
http://www.schmidt-oss.com/von-schmidt-004/

Helaas geen parkeerplek meer voor een andere P :cry:

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

23 apr 2018 19:15

Afbeelding

Re: Porsche foto van de dag - deel 2

25 apr 2018 17:43

Sneeuwt het in deze tijd van het jaar nog bij jullie Piet :mrgreen:
Plaats een reactie