Pagina 1 van 1

Porsche te water bij Best

Geplaatst: 21 jun 2013 14:03
door Delnoy
Hopelijk niemand van hier. Zonde van de wagen. Gelukkig geen letsel.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/202516/automobilist-heeft-geluk-bij-een-nat-ongeluk

Afbeelding

Re: Porsche te water bij Best

Geplaatst: 21 jun 2013 14:08
door Lionhunter
Goh Rob, kan wel merken dat je Porsche loos bent... Gaat allemaal niet meer zo vlug he? :mrgreen:

Topic van gisterenochtend: viewtopic.php?f=24&t=38596

Re: Porsche te water bij Best

Geplaatst: 21 jun 2013 14:09
door Richard

Re: Porsche te water bij Best

Geplaatst: 21 jun 2013 14:22
door Jan A. (997 4S)
Duidelijk een fietser aangereden en ik schat in dat de bestuurder ergens in de veertig is :popcorn:

Re: Porsche te water bij Best

Geplaatst: 21 jun 2013 22:35
door Delnoy
Goh Rob, kan wel merken dat je Porsche loos bent... Gaat allemaal niet meer zo vlug he? :mrgreen:


Ja, klopt i.d.d.

Staat geen kloppend hart meer in de garage en dan verschuift de boel een beetje naar wat meer oppervlakkige zooi waardoor je achter de feiten aan hobbelt.

Tja, wat kan ik zeggen. Gaat ook wel weer eens over.
Of niet.......

Mag dus weg... of slotje.... of samenvoegen.... of een mooie strik erop en met mijn verjaardag mailen ofzo...... :mrgreen: