Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 21:09



Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Hier in de buurt rijdt er één. Zat er een keer achter. Of de bestuurder de wagen 'beheerst' weet ik niet. Het ging daar niet zo hard.
_________________________________________
Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....


04 dec 2013 22:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Als ik het zo lees blijven er niet veel CGT's over. :bang:
Vond zijn films wel vermakelijk en blijft natuurlijk veel te jong!


04 dec 2013 23:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Verschrikkelijk, heeft iemand dat eerste filmpje al eens goed bekeken? Er probeert nog iemand uit te komen.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


05 dec 2013 19:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Nu je het zegt. Je bedoelt daar bovenin die vlammen? Lijkt er inderdaad op alsof iemand er nog uit probeert te klimmen. Vreselijk inderdaad.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


05 dec 2013 21:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Ik kan die reaktie van de omstanders niet begrijpen: drive away.....niemand die roept om een brandblusser of iets....
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


05 dec 2013 22:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Volgens getuigenverklaringen is er geprobeerd om de twee uit de auto te krijgen maar dit lukte niet. Er zouden tevens verklaringen zijn dat de twee allebei buiten bewustzijn zouden zijn. Dat staat dan weer haaks op onze bevinding naar aanleiding van de beelden.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


05 dec 2013 22:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Zover ik dat gelezen heb was het niet eens een standaard Carrera GT maar zo'n geval wat onderhuids ook nog eens aangepast en getuned was. Ik heb hier dus echt een hekel aan want van zo'n auto, die eigenlijk al fabriek AF is moet je met je tengels af blijven en niet zomaar aan gaat zitten sleutelen. Overigens geld dit voor elke auto, sneller en nog meer spoilers/andere uitlaat etc maakt een voertuig niet altijd beter, integendeel, groot kans dat je carrosserie dan zegt Zoek jij het even uit!! Met alle gevolgen van dien. Maar om Porsche AG zelf maar weer de schuld te geven vind ik een beetje ver gezocht.

Als dit dus een lekkage is geweest, wat ze dus nu beweren, zou het me niets verbazen. Men zegt dat Paul walker langs de garage is gegaan waar de auto net uit vandaan kwam en dat ze even een rondje gingen rijden om hem te testen. Mogelijk is er daar dus toen iets mis gegaan en dan hoef je niet eens snel te rijden om een ongeluk te krijgen. Mijn man heeft het zelf eens gehad dat er olie op de remmen terecht kwam en als je dat overkomt terwijl je boven de 100 rijdt sch*** je in je broek want je remkracht gaat enorm achteruit. Hij heeft de auto daarna niet eens meer laten opknappen. Was een wrak van de weg maar dit kan dus elke wagen overkomen, of het nu een fiat is of een Porsche. Natuurlijk wel tragisch als daardoor slachtoffers vallen.. Ik had zelf niet zo veel met Paul Walker, was ook geen fan van zijn films, alleen die Disney film met die slede honden vond ik wel leuk, Down Below heette die geloof ik.

Naja... Gestorven in het harnas zullen we maar zeggen :pale:
_________________________________________
DENK HELDER


07 dec 2013 16:30
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Tuurlijk. "Ze zeggen" en dan je mening klaar hebben. :bang: Some things never change.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 dec 2013 16:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
FROST schreef:
Zover ik dat gelezen heb was het niet eens een standaard Carrera GT maar zo'n geval wat onderhuids ook nog eens aangepast en getuned was. Ik heb hier dus echt een hekel aan want van zo'n auto, die eigenlijk al fabriek AF is moet je met je tengels af blijven en niet zomaar aan gaat zitten sleutelen. Overigens geld dit voor elke auto, sneller en nog meer spoilers/andere uitlaat etc maakt een voertuig niet altijd beter, integendeel, groot kans dat je carrosserie dan zegt Zoek jij het even uit!! Met alle gevolgen van dien. Maar om Porsche AG zelf maar weer de schuld te geven vind ik een beetje ver gezocht.

Als dit dus een lekkage is geweest, wat ze dus nu beweren, zou het me niets verbazen. Men zegt dat Paul walker langs de garage is gegaan waar de auto net uit vandaan kwam en dat ze even een rondje gingen rijden om hem te testen. Mogelijk is er daar dus toen iets mis gegaan en dan hoef je niet eens snel te rijden om een ongeluk te krijgen. Mijn man heeft het zelf eens gehad dat er olie op de remmen terecht kwam en als je dat overkomt terwijl je boven de 100 rijdt sch*** je in je broek want je remkracht gaat enorm achteruit. Hij heeft de auto daarna niet eens meer laten opknappen. Was een wrak van de weg maar dit kan dus elke wagen overkomen, of het nu een fiat is of een Porsche. Natuurlijk wel tragisch als daardoor slachtoffers vallen.. Ik had zelf niet zo veel met Paul Walker, was ook geen fan van zijn films, alleen die Disney film met die slede honden vond ik wel leuk, Down Below heette die geloof ik.

Naja... Gestorven in het harnas zullen we maar zeggen :pale:


Wat een warrig verhaal. Zit geen begin of eind aan.

Een tragisch ongeluk. En een reminder dat het leven zomaar voorbij kan zijn.


08 dec 2013 3:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
horn schreef:
Tuurlijk. "Ze zeggen" en dan je mening klaar hebben. :bang: Some things never change.

+1.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


08 dec 2013 11:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Ik begrijp alleen die meetings afgelopen week met die auto's niet. Als ze die man zijn naam nu echt eer wilden aandoen dan zouden ze te voet moeten komen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


08 dec 2013 11:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
FROST schreef:
...niet eens een standaard Carrera GT maar zo'n geval wat onderhuids ook nog eens aangepast en getuned was. Ik heb hier dus echt een hekel aan want van zo'n auto, die eigenlijk al fabriek AF is moet je met je tengels af blijven en niet zomaar aan gaat zitten sleutelen. Overigens geld dit voor elke auto, sneller en nog meer spoilers/andere uitlaat etc maakt een voertuig niet altijd beter, integendeel, groot kans dat je carrosserie dan zegt Zoek jij het even uit!! Met alle gevolgen van dien...


Toch fijn om te zien dat er ook nog echte experts op het PF zijn die e.e.a. even ophelderen...
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


08 dec 2013 13:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Steef schreef:
Citaat:
Verschrikkelijk, heeft iemand dat eerste filmpje al eens goed bekeken? Er probeert nog iemand uit te komen.


Op Nu.nl:
Citaat:
Jeugdvriend probeerde Paul Walker te redden
Newt Wimer, een jeugdvriend van Paul Walker, heeft met gevaar voor eigen leven geprobeerd de acteur uit het brandende wrak te halen. Dat heeft MailOnline vrijdag bekendgemaakt.

Foto: AFP
Wimer was in de buurt toen Walker en een andere vriend op 30 november met een Porsche GT tegen een paal knalden. Hij rende naar de plaats van het ongeluk en probeerde zijn vriend te redden.
Bij de reddingspoging verbrandde hij zijn armen. De 37-jarige Wimer was zelfs zo wanhopig om Walker te bevrijden dat hij een brandweerman sloeg die hem probeerde tegen te houden.

Hij moest uiteindelijk voor zijn eigen veiligheid door politiemensen in bedwang worden gehouden.
Een vriend vertelt aan MailOnline: "Newt is er helemaal kapot van. Hij is een dappere man en deed wat hij kon die dag. Hij zou doorgegaan zijn als hij niet was tegengehouden. Het is een geluk dat hij zelf niet is omgekomen."
Broers
Wimer was al 25 jaar bevriend met Walker: ze kenden elkaar nog van de middelbare school in Los Angeles. Volgens een bekende van de vrienden waren ze als broers. "Newt en Paul groeiden samen op, ze gingen samen naar school en waren erg close. Als broers eigenlijk."
Newt Wimer is een filmstuntman en werkte onder andere mee aan Twister, Armageddon en Pirates of the Carribbean. Ook was hij betrokken bij Walkers liefdadigheidsorganisatie Reach Out WorldWide.
_________________________________________
Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid


08 dec 2013 14:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Overigens is de officiële doodsoorzaak ook bekend:
Citaat:
De officiële doodsoorzaak van acteur Paul Walker is bekend. Hij is overleden aan de impact van het auto-ongeluk waar hij bij betrokken was, en de daaropvolgende brand.


Niet echt verrassend :?
_________________________________________
Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid


08 dec 2013 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Marcel B. schreef:
Niet echt verrassend :?

Ik zal nu maar geen woordspelinggrapjes gaan maken.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


08 dec 2013 15:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Heb ook getwijfeld maar.... :res:
_________________________________________
Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid


08 dec 2013 15:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Rondom het brandende wrak is helemaal niemand te zien, hooguit een omstander die in die richting loopt, en de filmer, die nog roept: drive away... Helemaal niemand die om een brandblusser roept. Ik had moord en brand geroepen om een brandblusser, of ik nou weet of er wel of niet iemand inzit, elke seconde telt. Vreemd filmpje.....
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


08 dec 2013 20:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Tour door garage Paul Walker
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


13 dec 2013 17:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Daar staan een paar leuke auto's tussen.
_________________________________________
Mvg,

René


13 dec 2013 20:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
Pfff....., er komt geen einde aan....wat een auto's


13 dec 2013 20:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Paul Walker (Fast and Furious) overleden in crash
De helft mag van mij weg. Ik heb helemaal niets met Mustang en Saleen.


13 dec 2013 22:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.