Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Bruce Canepa Motorsport Museum.

20 maart 2014 12:45

Toen ik enkele weken geleden van San Francisco richting Los Angeles reed om daar de LA lit and Toy show en de bijhorende opendeurdagen te bezoeken, heb ik net ten zuiden van San Francisco weer een bezoekje gebracht aan het Bruce Canepa Motorsport Museum.

Bruce was een begenadigd racer vroeger, en heeft naast de wagens waar hij zijn belangrijkste overwinningen mee gereden heeft, ook een collectie aangeschaft met wagens die belangrijk geweest zijn in de Amerikaanse race geschiedenis.

Bovendien restaureert hij autos tot op een zelden gezien niveau, met uiteraard ook enkele belangrijke concours d'elegance overwinningen als resultaat.

Op het gelijkvloers heeft hij een showroom waar wagens te koop staan, en niet zomaar de minsten. Porsche 959, Porsche 962, Porsche RUF CTR3... en nog veel meer

Meer fotos en info op Liebe zu Ihm

AfbeeldingAfbeelding

Re: Bruce Canepa Motorsport Museum.

20 maart 2014 17:41

waarom zit die zaak zo ver weg, mijn auto kan helaas niet zwemmen. mooi materiaal heeft hij daar staan zal best even een dag willen rond kwijlen daar. :D

Re: Bruce Canepa Motorsport Museum.

20 maart 2014 20:22

Jammer, had ik moeten weten toen ik daar in september was. Ach ja, ben wel bij Pelican Parts in Los Angeles geweest :mrgreen:

Re: Bruce Canepa Motorsport Museum.

20 maart 2014 21:05

Wist ik ook niet, had er best even willen gaan staan kwijlen..

Re: Bruce Canepa Motorsport Museum.

26 nov 2021 11:03

Kwijl on, zou ik zeggen.... 8)
https://www.youtube.com/watch?v=kotOP1wvIZo
Plaats een reactie